Zijn het wel echte goeie? En ook voor dat geld? Jullie hebben er immers verstand van
Edit: Laat maar, niet meer leverbaar

Kreeg trouwens nog net een foto van Markelo van een bokker, Check hoe VET HOOG die sprong is

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, jullie zullen het vast leuk gaan doen samen!!
..
. Ben benieuwd hoe ze bevallen
.
, alles is gescrubt en heeft zes lagen en een toplaag bodylotion gekregen
, kopje thee erbij
.
. Heerlijk, zo'n eigen spa
..
, wil ik ook wel zo'n spa

tientjeh schreef:Morgen!
Wat las ik Dienke? heb jij al bijna weekend. Oooh wat oneerlijk verdeeld. haha. ( ik ben zaterdag wel lekker vrij, dus dat scheelt.)
!!!!!
Zo naar school, moet nog 2 verslagen maken en dan volgende week vrijdag nog een presentatie en dan is deze periode ook weer voorbij
dan nog mischien een x naar ede
knutsel waar halen, voor de stiften van jackson
Echt lachen hoor. Daarna de buitenlocatie ingewijd. Ik moet zeggen dat ik wel lichtelijk tutjes was
Zaterdag mogen we weer.. 

Hoop op een 6je 
ging lekker, morgen longeren
) Wil dat ook echt ooit gaan doen!! Laten we beginnen bij Maleisië
..
.
en stranden 
Balen van je tentamen 

Veel plezier bij je vriendje 
Woll vind het wel best, alleen moet ik niet proberen om er met een aanloopje op te springen. Dat kan ze niet zo waarderen

Ik moet misschien ook maar zoiets gaan beginnen, maar dan voor geruite wedstrijdjasjes ofzo.. Krijg echt heel veel PB’tjes op mijn topics
Jasjes hebben inmiddels allebei 2 zeer blije eigenaresjes haha.
dat deed ik inderdaad ook eerst voor de gein op het erf.. Wo had er niet veel van.. Maar ze keek wel om van .."Gaat het
.." (
Snap je toch niet, die mensen...)
.
heb er zin in