Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemiddag..
. Straks maar even rijden
. De bak ik wel weer goed te rijden eindelijk
. 

. Ik doodsbang gillen, aan mam uitleggen, zusje mee. Die zei heel rustig: "Het is een witte, met grijze en bruine vlekken" en ik maar gillen
. Die rat is gestikt omdat ik hem zo in de kast heb gepropt, of dood gegaan door rattengif en vlak ervoor in de deken gekropen. Is ook een keer een beest in opgevreten, zat allemaal bloed aan de binnenkant van de deken, en was vlak ervoor nog gewassen, dus kan niet van Falco zijn geweest... Nouja, deken in de brandton gegooit, is opgebrand. Opgelucht, jammer van de deken
.

Daarna nog zo'n raar testje moest je van 2 woorden de eerste letter omwisselen. Zo hoorde ik Michael Jackson moest ik Jichael Mackson zeggen. Ook erg leuk
Ook niks voor mij dus. Toen dacht ik dat we het gehad hadden heb ik nog 2 uur achter de computer gezeten. Waren 4 blokjes die om de beurt in een bepaalde volgorde oplichtte. Moest je na een paar seconden kwam een groen kruisje als je mocht beginnen die volgorde (eerst 3 later 6 blokjes) van beweging nabootsen. Echt heb wel 1000x zo'n code ingetypt wat ook nog zo snel mogelijk moest. Was echt helemaal gaar toen ik weer buiten stond. Wat een drama. Morgen nog 2 uur..........
. Ik ben zelf ook niet aan de lichte kant en ik rij ook vaker op een paardje van 1.62 en die kan me prima houden!!!
. 

vanavond maar even naar oefenparcour toe