Haha Rowo, was het lekker?
Hilde, fijn dat Uks pootje weer goed is 
Tsjemig Melanie, luxe hoor, 4 zadels!
Anthea, goed gedaan vandaag!
Vief, fijn dat het niet tegenviel met je proefje oefenen. Gave foto's!!!
Stoere WW ook 
IS, leuke foto's!
Hier is mijn verslagje van SGW Lisse 
Voor de dressuur heb ik de cross nog gelopen, er kwamen een aantal bokkers voorbij sjeezen, en ik heb nog een paar bokkers in het parcours gemeet. Ik vond de waterbak al een beetje tricky, zo ineens in de zon en met die witte schuimlaag erop. Daarna opgezadeld voor de dressuur.
De dressuur ging wel aardig, ze was een beetje gespannen, en ik had 179 punten (alweer).
Daarna Vorstin een uurtje aan de hand laten grazen, en toen weer opzadelen voor het springen. Springen ging super, ze ging alweer zo hard, omdat het zo laag was, maar ik was wel foutloos. Na het springen laten keuren, hartslag 63.
Daarna heb ik nog een tijdje over het pad heen en weer gewandelt, beetje gekletst en nog even gegallopeerd.
Toen de cross in..
Sprong 1 t/m 4 ging super, ze slingerde iets voor 2, maar die ging ook goed. Na sprong 3 redde ik het niet meer om voor de dikke boom de bocht te maken, dus die bocht ging niet helemaal super. Toen het water, dat was een beetje jammer. Ik kwam iets te hard en te onzeker aangereden, waardoor Vorstin voor het water ineens 180 graden draaide (geloof ik). Toen lag ik ineens in het zand
Snel er weer op, en Vorstin wou nog steeds het water niet in (jammer dat het alternatief er niet meer lag). Uiteindelijk ging ze het water in, wou ze er niet meer uit
Toen ze er uit was, snel doorgereden naar de volgende sprong. Op hindernis 6 nog een beetje doorgedrukt, omdat ik niet nog een weigering wilde. De rest van de hindernissen gingen ook goed
Uiteindelijk hebben ze me 3 weigeringen op het water aangerekend, dus daar was ik eigenlijk al uitgebeld, maar daar heb ik niets over gehoord, dus ik reed gewoon door.
Eigenlijk heb ik gewoon een heel tevreden gevoel over vandaag
Het was een gezellig dagje, ik heb een hoop bokkers gesproken, en de cross ging ook heel fijn (op het water na dan).