[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:39

Net Fred gereden, die had er zin in Nagelbijten / Gniffelen
Zaterdag gaat zij voor het eerst mee op concours, ben benieuwd wat ze ervan vind..
Straks les met Jack.

Heb net even via Piaffe Ruitersport wat dingen besteld via internet. Vliegendeken, nieuwe transportbeschermers, vliegenspray.

Vanavond gaan we naar een andere ruitersportzaak om voor mij een nieuw springzadel uit te zoeken Cool

Dat jurkje staat je echt heel leuk, Vief!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:40

Ik vind de schoenen ook heel gaaf.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:47

Die jurk is leeeuk vief Haha! H&M ofniet, die vond ik zoo leuk Schijnheilig

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:05

super leuke jurk vief! jij hebt er echt een figuurtje voor. dat hoef ik echt niet aan te trekken, hoe leuk ik het ook vind.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:16

jenga_8 schreef:
pfffffff jonges, ik zit hier op mijn kantoortje mij dol te vervelen, terwijl ik het erg druk heb! Kennen jullie dat? Gewoon geen zin!!!! dat het maar snel 5 uur is..............

ik ben net terug van vergadering, heerlijk in de trein drie kwartier een boekie kunnen lezen en toen lekker in het zonnetje naar kantoor gewandeld.... En nu dus ook nog een paar uur aftellen vanachter mijn computer Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:17

Vief, mooie jurk!
Ik ben ook een broeken-mens maar vind het bij anderen wel erg leuk staan Haha!
Ben benieuwd naar je galajurken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:23

De Badminton Horse Trails zijn van start. Hebben jullie al gehoord dat Pippa, William en Andrew zich hebben afgemeld? Hun paarden waren niet fit genoeg vonden ze. Jammer dat deze drie niet mee doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:30

Scum schreef:
Ik vind de schoenen ook heel gaaf.

Haha ik zal het tegen m'n moeder zeggen. Had ze van haar gepikt *LOL*
Ben al heel lang opzoek naar dit soort schoenen. Alleen dan wel met een dichte hiel omdat ik vrij slappe enkels heb en hier dan heel snel uit glip.
Maar heb ze helaas nog niet gevonden..

Hilde: Uiteraard Knipoog
Tientjeh: Wanneer is je operatie nou precies?

Ik ben tussendoor geschiedenis aan het leren.
Beetje de samenvatting aan het doorlezen. Geen straf zo met dit lekkere weer in de zon Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:30

Simmie schreef:
De Badminton Horse Trails zijn van start. Hebben jullie al gehoord dat Pippa, William en Andrew zich hebben afgemeld? Hun paarden waren niet fit genoeg vonden ze. Jammer dat deze drie niet mee doen.

Hebben ze alledrie helemaal geen paard meer in de wedstrijd?
Je kan op internet het parcours weer bekijken, ziet er weer zeer indrukwekkend uit, ik moet er echt nog eens heen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:39

Ik ga even mijn grote vriend Catweazletje op de foto proberen te zetten, geloof dat ie nu bezig is met zijn middagdutje Lovers

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:41

Succes Hilde!!
Ik ga weer verder met lezen zie je foto's straks wel verschijnen Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:54

Simmie schreef:

Da's wel heel zonde voor zo'n wedstrijd eigenlijk. Zijn wel een beetje de deelnemers die de wedstrijd iets extra's geven.....

Nou, heb mijn uiterste best gedaan om hier zo veel mogelijk bij te lezen en heb nu eindelijk weer een keer tijd om zelf wat neer te planten..... Zal eens kijken wat er nog is blijven hangen in m'n koppie.... Knipoog

Allereerst natuurlijk het verschrikkelijke nieuws van Tessa.... Kim en Hilde en iedereen die haar verder kende heel veel sterkte!! Ach gut

JJ: Heel veel sterkte met Laros! Ik hoop voor je dat de foto's meevallen maar als ik je zo hoor verwacht je dat zelf niet echt hè?

Verder nog verschillende wedstrijdresultaten voorbij zien komen. Iedereen die goed gereden is gefeliciteerd met de winstpunten en prijzen!! (ik geloof dat vooral Vief ze weer met een aanhangertje naar huis moest slepen? Bloos )

Mijn weekend was erg wisselend..... Het begon in ieder geval heel erg leuk.
Zaterdag zijn we Aladdin (2 jr Haarlem) weg gaan brengen naar de opfok. Heel grappig paard is dat. 2 jaar en nog nooit iets gezien of gedaan en dan gewoon de trailer oplopen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Ook onderweg hebben we hem helemaal niet gehoord. Het werd een beetje moeilijk toen hij de trailer weer af moest..... Met geen mogelijkheid achteruit te krijgen dus Boos! . Toen hij bij ons kwam had zijn vorige eigenaar hem omgedraaid in een anderhalf paards trailer maar dat wilde ik per sé niet. Hij stond dus in een tweepaards met schot. Duwen trekken knijpen tikken, het wilde allemaal niet helpen. Uiteraard vonden zijn toekomstige maatjes ook wel dat het lang duurde voor de verrassing uit de trailer kwam dus die begonnen te roepen. Toen stonden we zo naast de trailer. Ging nog niet zoals het hoorde (hij draaide half op de klep). De eigenaar van het opfok bedrijf heeft hem toen voor me tussen de groep gezet en dat is maar goed ook want dat was best heftig. Ipv rustig de situatie aankijken sprong mijn schatje meteen bovenop de grootste hengst die er tussen stond dus ik heb wel een paar keer mijn hoofd om moeten draaien (kledder boem bats, wat moet je nou newbie???). We zijn even koffie gaan drinken en een uurtje later weer terug gegaan en toen ging het al een stuk gezelliger. Ik heb heel veel hele mooie foto's gemaakt. Ze staan al op de pc thuis, nu alleen nog even uitzoeken en een ITPje van maken Haha!

Zondagmorgen zijn we voor het eerst met Ultra op vreemd terrein (het oefenterrein van de rijverening) geweest. Superspannend natuurlijk (vooral voor mij Bloos ). Frank heeft eerst een paar rondjes met hem gewandeld. Die kan dat goed, is relaxed én sterk genoeg mocht er iets mis gaan. Toen even gelongeerd in de rijbak (met hek). Na een boel gesnuif en een bokje was de spanning er eigenlijk al af en kon ik gewoon gaan rijden. Overigens nog steeds in bak met hek Tong uitsteken . Hij was gewoon net zo braaf als thuis!!! Toen nog even op het gras gereden. Hij durfde eerst niet van het zand op het gras te stappen (het watje Koe ) maar dat duurde maar een paar seconden. Was daarna nog wel wat voorzichtig maar weer heel braaf. We hebben de sessie afgesloten met een rondje stappen om het hele terrein heen (achter Frank aan). Dat ging goed, maar toen Frank even iets verder weg dreigde te gaan ging hij heel lief zachtjes hinniken... Lovers Echt schattig. Ik was echt super tevreden met hem!!!! Ook hier komen foto's van.

Zondagmiddag eerst naar een familiefeestje en vervolgens naar een barbeque. En daar ging het mis. Waarschijnlijk een stukje vlees wat niet helemaal gaar was maar ik heb daarna twee dagen kunnen genieten van koorts, overgeven en diarree...... Ziek Echt niet grappig!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:08

Hee Wollie, is Alladin ook van jullie? Ik kom er elke keer weer achter dat jouw paardenstapel uitgebreider is dan ik dacht Knipoog

Dat geknok lijkt me ook erg eng om te zien, maar je kan er weinig aan doen, moet toch even gebeuren in zo'n groep. Wordt ie lekker hard van zullen we maar zeggen Haha!

Beetje jammer van die BBQ trouwens, daar kan je toch wel echt erg ziek van worden Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:08

Hilde_ schreef:
Ik ga even mijn grote vriend Catweazletje op de foto proberen te zetten, geloof dat ie nu bezig is met zijn middagdutje Lovers

Ben erg benieuwd!!
Je maakt hem toch niet wakker he, als ie net lekker ligt te pitten Cool

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:15

miss_jumpy schreef:
Hee Wollie, is Alladin ook van jullie? Ik kom er elke keer weer achter dat jouw paardenstapel uitgebreider is dan ik dacht Knipoog

En die paardenstapel is nog wel gekrompen Ja
Even een totaal overzichtje: Ollie (u allen wel bekend Haha! ), Ultra, Aladdin, Daan en Bibelotte (Mijn twee ongeplande maar zeer gewenste veulentjes van vorig jaar), Money Money (Volbloedje dat ironisch genoeg alleen maar geld blijft kosten Rolleyes ) en Estée (vierjarige E pony van een goede vriend van ons). Met pensionpaarden zijn we gestopt (op Estée na dan...)

Dat knokken is idd eng. Toen ik weg ging had ik hem al een keer op drie benen zien lopen en had hij een schaafplek op zijn schouder.... Maar dat hoort er inderdaad bij en hij was absoluut niet sielug toen ik uiteindelijk naar huis ging. En ik kan het weten als nieuwe Penny Clown

Hilde: Ben benieuwd naar de foto's. Vind de naam catweazle trouwens werelds!!!! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Miriam op 03-05-07 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:17

Vief: gaaf jurkje Haha! Vriendin van mij heeft die ook Haha!

Wollie: Wat fijn dat Ultra zo braaf was! En beetje minder van die BBQ...

Danique: Ik vind dat je een hele leuke pony hebt Lachen

Ik ben vandaag weer aan het leren. vriendinnen zijn ook weer aanwezig Tong uitsteken Om 5 uur heb ik weer dressuurles met Violin. Ben erg benieuwd, want ze loopt de laatste tijd echt heel fijn.

Gister nog wat leuks meegemaakt: Ik was met Sunny een lange buitenrit aan het stappen en moest ook een stuk door het dorp rijden. Komen er van de irritante ventjes aan en zodra ze Sunny zagen begonnen ze te hinniken en flauwe grappen te maken. Ze moesten er langs en het was een smal weggetje, dus ik express middenop rijden. Durfden ze er beiden niet langs, ik heb ze echt keihard uitgelachen! Daarna vroegen ze heel voorzichtig of ik aub aan de kant wilde gaan ROFL

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:28

vief: morgen heb ik mijn operatie. het ziekenhuis kan elk moment bellen hoe laat ik aan de beurt ben.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:35

tientjeh schreef:
vief: morgen heb ik mijn operatie. het ziekenhuis kan elk moment bellen hoe laat ik aan de beurt ben.

Spannend! Heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat je je na de operatie een stuk lekkerder gaat voelen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:39

miss_jumpy schreef:
Hilde_ schreef:

Ben erg benieuwd!!
Je maakt hem toch niet wakker he, als ie net lekker ligt te pitten Cool

Haha neehoor, zou niet durven Lovers
Maar gelukkig wassie klaarwakker Haha!
Hij kroop haast in mn camera steeds.. Dan doettie net alsof ie heeeeeel bang is, en dan begint ie ineens over mn hele gezicht heen te kriebelen met zn neusje Lovers

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:40

SGWOllie schreef:
Hilde: Ben benieuwd naar de foto's. Vind de naam catweazle trouwens werelds!!!! OK dan!

Haha dankje, ik vind de naam ook echt gaaf. En meneer zelf is ook werelds Haha! Lovers

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:43

Heel veel succes/sterkte alvast tientjeh!
Ik zal voor je duimen morgen. Hoop dat je daarna een stuk fijner voelt Lachen

Wollie: Wat dapper dat je bijgelezen hebt Cool
Fijn dat het met Ultra zo goed ging Lachen Ben benieuwd naar al je foto's Haha!

Hilde: Zijn de foto's gelukt?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:45

Haha! Goedzo Renske!

Hadden wij ook ooit. Ik op Ienie en Bitwise op Oro. Op het fietspad.

Kwamen er 2 miezerige ventjes op een fietsje aan. Domme geluiden maken in de hoop dat Oro bang zou worden en op hol zou slaan. Nou, Oro werd ook bang, maar ipv op hol slaan schrok hij op de plaats en hij blies zich helemaal op. Dat gaf nogal geluid.

Die miezerige ventjes gingen zo ongeveer joenkend met hun fietsen de provinciale weg op Haha! met een grote boog om Oro heen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:47

Afbeelding
Lovers

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:49

Aaaahw Lovers

Haha Renske!
Goeie actie *LOL*

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:52

wollie: fijn dat ultra zo braaf was, en balen van de bb Ach gut
Vief: super leuk jurkje Ja en schoenen ook Lachen