[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:58

welkom passoa! leuke foto trouwens

kim, dat klinkt erg pijnlijk

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:00

heb ook foto's van Wonderland op inet gevonden! op www.paulvanoers.nl en dan de bovenste link. Dat is 2e beizichiging NRPS. En dan op pagina 11 en dan nr 070106_5049 tot en met nr 070106_5052 en dan op pagina 13 nr 070106_5107 en op pagina 13 nr 070106_5115 t/m nr 070106_5117

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:16

ahh arme kim ...

vief, kan me voorstellen dat je geschrokken bent...
anja, ja dat had ik ook gezien, ze viel als een plank om

scum: ik ga ook die datum weg en kom dan de 2e weer terug ik zit in Saalbach...enig idee of dat leuk is?!

mijn rijden vandaag ging weer prut, zie het vrijdag echt niet zitten
ik krijg trouwens net het bericht dat het vosje zomaar weer kreupel liep tijdens de dressuurles, het gaat dus weer lang duren, even afwachten, maar ik kan er wel vanuit gaan dat hij niet meer hierheen komt

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:18

hey BT en Scum zitten maar 1,5 cm van elkaar! Dat is dus 15 km!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:27

@ Passoa: welkom! Ik zou ook eerst springles gaan nemen en dan eens een oefencrossje meepikken.

@ MM: ik kan de link op de een of andere manier niet openen

Het is droog gebleven vanmiddag! Heb zelfs zonder jas gereden, yeah Ik heb nog even een filmpje met m'n nieuwe telefoon gemaakt van toen ik Madine uit de wei ging halen. Zal hem na het eten even uploaden. Ze was mooi rustig vanmiddag, heb er echt het vertrouwen in dat het weer goed komt

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:41

raar andrea! Ik wel gewoon!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:43

Vief : wow, dat is wel heel eng inderdaad. Maar was het meisje met die krukken nou gevallen? Want dan weet ik wel wie je bedoelt.

Kim : Ah meisje toch... Hopelijk gaat je les nog wel goed vanavond!

Passoa : welkom

BT : Balen dat het rijden niet goed gaat. Ik kan alleen maar zeggen ; gewoon doorgaan

Ik ben blij Heb net weer met Virma gereden en eindelijk begint ze fijn aan te pakken. Ze is nu makkelijker in de aanleuning en begint nu ook beter uit haarzelf te lopen. Ik moet 4 februari ook voor het eerst met Virma rijden op concours, dus bne blij dat het eindelijk een beetje gaat.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:46

MM : Vooral die foto's op de straat zijn supermooi! Tijdens het springen toont hij iets minder. Was hij een beetje opgejaagd ofzo? het lijkt alsof hij zijn sprong niet goed afmaakt.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:51

nee klopt! Vooral de 1e foto! Toen hij los was deed hij net of hij nog nooit los was geweest dus ging echt keihard racen. Dat deed hij ook bij het springen. Maar later heeft de voorbrenger hem naar de sprong toegebracht zeg maar dat ging wel beter maar nog niet goed genoeg! Vooral zijn voorbeentechniek vind ik zeer goed! Hij mocht meer vermogen tonen en meer afdruk vind ik. Maar er werd niks verteld wat de jury nou voor reden had om hem eruit te gooien! Dat vond ik eigenlijk wel jammer!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:59

Fijn dat het goed ging met Madine
Ik ben benieuwd naar het filmpje.
Kan op de PvO site ook al niks openen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:35

anja15 schreef:
vief misschien een heel rare opmerking..maar heb je america's next top model gezien? Anders moet je deze week de herhaling maar eens gaan kijken want aan het eind van de aflevering staat er een meisje voor de jury..En je ziet haar ogen wegdraaien naar boven en valt ook stijl achterover. Precies wat jij zegt, niet door de knieen zakken maar echt stijl achterover..Dat beeld is me zo bij gebleven zag er zo akelig uit! lieten ze nog de herhaling zien ook met haar ogen wegdraaien en dat ze viel..Echt ik zal dat beeld nooit weer vergeten..
Dat meisje had een ziekte dat ze zo opeens flauw kon vallen..Weet niet welke ziekte het dus was..
Narcolepsie misschien? Dat is iig het eerste dat me te binnen schiet. Al is dat niet echt flauwvallen, maar meer in slaap vallen.
Adam-stokes aanvallen kunnen ook zo'n beeld geven, maar dat is meestal bij oudere mensen. het hart slaat dan een paar slagen over, waardoor er geen bloed meer naar je hersenen stroomt en je dus flauwvalt. Mensen worden bij AS-aanvallen ook heel bleek.

Een gek gezicht is het zeker als het voor je ogen gebeurt

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:36

Welkom Passoa! Stoere foto zeg!

Ik zou eerst ergens een keer gaan trainen en dan eventueel de oefencross van Vrouwenpolder meerijden. Dat is volgens mij het dichtste bij voor jou.
Laatst bijgewerkt door gomir op 18-01-06 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:38

minnie_muis schreef:
heb ook foto's van Wonderland op inet gevonden! op www.paulvanoers.nl en dan de bovenste link. Dat is 2e beizichiging NRPS. En dan op pagina 11 en dan nr 070106_5049 tot en met nr 070106_5052 en dan op pagina 13 nr 070106_5107 en op pagina 13 nr 070106_5115 t/m nr 070106_5117

Ik had hem van de week al gezien Zitten mooie foto's bij!

Ik wacht nog steeds op die van Wanroij

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:44

Maar 5 cm? Da's niks. Zwaai je even als je me ziet
BT; ik ga voor het eersts skieen, dus ik weet niet hoe Saalbach is. Maar wij zitten maar 1 cm van mekaar af. Pas je wel een beetje op voor mij op de piste? Ik kan nog niet zo goed skieen.

Wat betreft het flauwvallen. Ik heb het ook weleens gehad. Bij mij komt het door lage bloeddruk. Kan op zich geen kwaad, alleen kun je lelijk vallen. Helaas is er niks aan te doen.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:45

Vief: dat is eng! Heb wel ooit een meisje gehad die 'in een hoestaanval bleef". Ziet er ook raar uit, maar die viel wel normaler. Hoe ging het nu met haar?

Kim: Grote AUwie!! En je moet vanaaf nog rijden? Ik wens je veel sterkte, mijn gebied om me stuitje is gekneusd, en ik stap de komende dage nog echt niet op me paardje! { was vanmorgen idd op sommige stukken verradelijk glad, stond bijna achterste voren met me auto )

Passoa: Welkom! hetzelfde advies als de anderen. Springlesje volgen en dan een een training proberen. Heb je iemand in je omgeving die je een beetje op gang kan helpen?

En alle wintersporters: Heel veel geluk Ik blijf thuis om dit topic aan t draaien te houden En voor alle gebroken ledematen verhalen aan te horen

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:50

Gebroken ledematen? Helaas, ik hoorde dat de gipsvlucht al vol zat en dat ik er echt niet meer bij kon. Dus zal ik wel gezond naar huis moeten komen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:01

Bento1988 schreef:
Heb jij je ingeschreven voor de L?

Volgens mij is het B/ L niveau. Ik zal wel even horen hoe hoog het ongeveer wordt.
Ik denk niet dat ze de hele dag door aan het verhogen of verlagen gaan. Misschien willen ze weten wat het niveau gemiddeld is zodat ze er rekening mee kunnen houden.
Als er een normale B cross staat is dat voor mij al voldoende.

Ik weet niet hoe hoog ik ben ingeschreven ik stond al op de lijst voor ik me opgaf

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:03

reeskees schreef:
Lielle, mooie foto´s zeg!! Vooral asl ik die crossfotos zo zie, dan begint het me ook te kriebelen. Misschien op 26 feb maar naar Beukers. Alleen mn volbloed is zo hieperdepieper bij indoor springen en als alles snel op elkaar volgt. Maar ik zag wel dat ze bij beukers een supergrote bak hebben.

Klopt en als er geen schot in staat kunnen ze lekker gang maken naar de overkant , spreek uit ervaring

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:16

Passoa welkom.

Kim sterkte met alles. Ik hoop dat je morgen nog een beetje uit je bed kan komen.

Vief als ik het zo lees lijkt het echt op epilepsie. Mijn vader heeft het ook en die valt ook regelmatig "als een blok" neer.
Dankzij medicijnen gaat ie niet schokken.
Je kan het op iedere leeftijd krijgen. Maar schrikken blijft het altijd.
Ik ben ermee opgegroeid maarje schrikt toch altijd als ie valt. Dus ik begrijp wel wat het met een vreemd doet.

Ik moet toch maar meer ala gomir gaan reageren. Er was nog iets en dat ben ik al weer vergeten

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:43

Passoa welkom! Ik ga mee met de rest voor wat betreft advies. Als ik het zo hoor kan het best leuk worden voor jullie.

Kim sterkte!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:45

1 cm?????? ben ik blond ??
ik moet vrijdag voor bloedonderzoek naar het ziekenhuis, nou als ik zie hoe allemachtig veel kruisjes er staan op dat blad, en ook nog eens nuchter...dan ga ik zeker weten van mijn stokje

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:58

Het lukt niet echt met het filmpje. Heb hem van mijn telefoon op de pc gezet maar het is een mp4 bestand en dat kan ik niet uploaden

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:58

Ieder kruisje is een liter???

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:01

ja 1 cm op de kaart!! 1 cm is 10 km!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:04

mijn filmpjes doen het wel gewoon. Wat heb je voor telefoon?