kim, dat klinkt erg pijnlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zit in Saalbach...enig idee of dat leuk is?!

Ik heb nog even een filmpje met m'n nieuwe telefoon gemaakt van toen ik Madine uit de wei ging halen. Zal hem na het eten even uploaden. Ze was mooi rustig vanmiddag, heb er echt het vertrouwen in dat het weer goed komt
Hopelijk gaat je les nog wel goed vanavond!
Heb net weer met Virma gereden en eindelijk begint ze fijn aan te pakken. Ze is nu makkelijker in de aanleuning en begint nu ook beter uit haarzelf te lopen. Ik moet 4 februari ook voor het eerst met Virma rijden op concours, dus bne blij dat het eindelijk een beetje gaat. 
anja15 schreef:Narcolepsie misschien? Dat is iig het eerste dat me te binnen schiet. Al is dat niet echt flauwvallen, maar meer in slaap vallen.vief misschien een heel rare opmerking..maar heb je america's next top model gezien? Anders moet je deze week de herhaling maar eens gaan kijken want aan het eind van de aflevering staat er een meisje voor de jury..En je ziet haar ogen wegdraaien naar boven en valt ook stijl achterover. Precies wat jij zegt, niet door de knieen zakken maar echt stijl achterover..Dat beeld is me zo bij gebleven zag er zo akelig uit! lieten ze nog de herhaling zien ook met haar ogen wegdraaien en dat ze viel..Echt ik zal dat beeld nooit weer vergeten..
Dat meisje had een ziekte dat ze zo opeens flauw kon vallen..Weet niet welke ziekte het dus was..
minnie_muis schreef:heb ook foto's van Wonderland op inet gevonden! op www.paulvanoers.nl en dan de bovenste link. Dat is 2e beizichiging NRPS. En dan op pagina 11 en dan nr 070106_5049 tot en met nr 070106_5052 en dan op pagina 13 nr 070106_5107 en op pagina 13 nr 070106_5115 t/m nr 070106_5117
Zitten mooie foto's bij!
Zwaai je even als je me ziet 
)
Ik blijf thuis om dit topic aan t draaien te houden
En voor alle gebroken ledematen verhalen aan te horen
Bento1988 schreef:Heb jij je ingeschreven voor de L?
reeskees schreef:Lielle, mooie foto´s zeg!! Vooral asl ik die crossfotos zo zie, dan begint het me ook te kriebelen. Misschien op 26 feb maar naar Beukers. Alleen mn volbloed is zo hieperdepieper bij indoor springen en als alles snel op elkaar volgt. Maar ik zag wel dat ze bij beukers een supergrote bak hebben.
, spreek uit ervaring
Ik ga mee met de rest voor wat betreft advies. Als ik het zo hoor kan het best leuk worden voor jullie.