, wehadden ons weekendje niet. Vrijdag en en tijdens het inridje ging canch echt heel goed, mr inde ring zelf hadde we veel foitjes. Ik had rond de 55 strafpunten verwacht mr had lijk 61.9
! Twas nie geod mr nu om te zeggen zo slecht
. Op mn protocol stonden er dan ook echt rare dingen soms. nuaj swat. daarna snel er achter jumping. Begin het dan net wel niet onweren zeker. had nog de kleien vijsjes van dressuur in mr da wa s nu nie meer goed genoeg, de inrij piste was direkt herschapen tot modder. Gevolg onzekere canch die begon te stoppen. Als ik de ring inging was het wel al weer droog maarja lang nat gras. Moest er overal aan rijden en in de dubbel stopte ze dan en ging ze weer omhoog
. Heb haar erna wel overgekregen mr was zo boos
. Daar had ze nu echt eens geen reden om te stoppen en ze mag nie lelijk doen
. Had nog een balk ook en natuurlijk veel tijd. Stond ergens heel vanachter dan. En dan de cross, dan veolde ze wel super aan, ze vloog echt over de heuvels en sprongen. Maar helaas het erste water (verwacht) stopte ze twee keer en dan mr alternatief gereden. Daarna weer verder, het andere water deed ze goed. Maar dan was er zo een waterputje waar ze over moest springen, mr bij de afzet stak ze met haar voorbenen in die put
. Ze trok zich dan teryg natuurlijk en rijk opnieuw aan mr dan stopte ze al va ver want ze zal verschoten gehad hebben. En dan zegt die hindernis rechte 'je mag nog het alternatief springen'. Kost echt mezelf op het hoofd slaan, khad meteen da alternatief moeten springen na die eerste stop daar :s. Maar khad nu al 4 weigering dus kwas uitgesloten
. Mottig
. Ben nie teleurgesteld over het stuk cross da ik gedaan heb want ze pakte anders overal zo goed aan!Kzou alleen nu toch nog iets willen rijden tussen ciney, voor het positieve gevoel terug te krijgen wnat ciney is nog lang. En zal toch nog een crossles moeten volgen voor het water te oefenen, ben zelf ook onzeker.
Daphne super fijn van jouw wedstrijd!
. Mss heb ik ook die foto's
. Op die gele hindernis sprong canch gigantisch hoog (naar mijn gevoel)
... Ik hoop dat de punctie voldoende is en dat er geen ontsteking gaat komen!
). Super mooie prijzen ook gekregen dus ik was ook tevreden
. Mopje, eigenlijk zou je dus eens endoscopie moeten laten doen met en zonder strip
baal er echt van, investeer ik speciaal in die kentucky's omdat ik daar nog niemand met drukplekken van had gehoord, gaat dat halve volbloedvelletje toch nog kapot... Moet vrijdag in Waregem zijn dus zal ik wel in Ruitersweelde móeten passeren om eens te kijken wat die sokken doen voor ons
(en mss gelijk nieuwe helm halen
. Prietpraat: spijtig dat het niet meezat in de cross, mss haar vertrouwen wat verloren? Was ook wel een dikke insprong in het water.
.