Margreet en Noor, balen van het verkeerde hoofdstel! Gefeliciteerd met de 2e prijs Mo, zal 'r eens toiletteren en dan foto's laten maken Sann en Renske hebben goed gesprongen! Schimmel van Caro is vrolijk Ziet er netjes uit Sann! Leuk kapsel Mo! Ik heb heel vaak een look-a-like van jou aan de kassa, en nu heb je ook nog precies hetzelfde kapsel haha. Pff, dat filmpje. Ik moet zeggen dat ik sinds mijn val in Zuidbroek nog 2x zonder cap heb gereden, daarna had ik de oplossing om warme oren te houden dus heb mijn muts gewisseld met mijn cap.
Paul Turner was echt geweldig gisteren. Kon er nu tenminste wat van zien omdat we maar 1 iemand voor ons hadden staan en er geen hekken voor het podium zaten, hij was dus nog geen meter van ons af. En die danseressen, wauw, wat kunnen die dansen! Heb ook 2 liedjes gefilmd, zal eens kijken of ik het online krijg. Zo ff 3 uurtjes werken (200% ) en nog even kijken wat ik vanavond ga doen
G*&%$#&^%... ruzie met MijnKNHS voor verenigingen. Morgen maar eens proberen en dan de helpdesk even bellen... zucht.
Eef_Bam
Geplaatst: 19-02-12 15:53
Mootje: Kort! Maar wel heel leuk!
Wij zijn alweer op de terugweg, onderweg sneeuw en hagel getrotseerd maar eenmaal daar droog en in een heerlijk zonnetje getraind ! Bodem was wel nat maar goed te doen en lijntjes verstandig gekozen. Edith was ook zeer te spreken over BAM en zijn conditie, Ben benieuwd naar de resultaten want we hadden beide een hartslagmeter om .
Zo'n dichte martingaalvork heb ik ook sann! Kan je echt voor 20 euro bij de ruitersport zaak kopen (je kan het natuurlijk zo duur maken als je wilt maar voor die prijs kan je nog even proefdraaien). Ik vind ze heel fijn.
Net op Beat gereden, wordt echt steeds fijner. Overgang galop stap galop zit er ook al steeds beter op
Mo: vind je kapsel heel mooi! Lekker vlot, en je ziet echt al verschil in je gezicht! Texelse: poeh altijd cap op idd!
ja, het was dus niet positief, dat ze geen commentaar kreeg. Maar ook geen hele verkeerde punten, 174 en 176. Zelf had ze wat hoger verwacht, maar na een winterstop van 2 weken en net sinds dinsdag er weer op is het goed genoeg. Klopt, door haar hersenletsel praat ze zo.
Staat je goed Mo, maar het lijkt (behalve de lengte dan) niet veel op het plaatje wat je eerder hier linkte. Enne, Tabata?!
Jammer van Joriekes punten, maar idd voor weinig training niet verkeerd. Noor, hardlopen gaat lekker! De Diva heeft zin genoeg Caro. Lekker getraind dus Evie.
Straks het filmpje van Courtney eens bekijken. Er schijnt ook een stuk over haar in de nieuwste bit te staan.
Mars kwam ermee. Dat zijn vier minuten work-outs per oefening. Je repeteert dezelfde oefening (bijvoorbeeld een push-up, hurken, buikspieroefening) 8 keer voor 20 seconden met telkens 10 seconden rust ertussen. Men, al mijn spieren waren aan t trillen daarna Sim, klopt! De kapster was bang dat korte lagen mijn haar teveel zou uitdunnen, omdat ik heen dun haar heb. Ik heb nu lange lagen en het is iets bol geknipt!
Sim
Geplaatst: 19-02-12 18:30
Vandaar. Dat kan ik me wel voorstellen dat ze dat zegt als je dun haar hebt. Al vind ik het er helemaal niet dun uitzien!
San, ik heb er een die ik nooit gebruik. Mag je wel lenen.
M1 debuut was vandaag aardig maar kan beter. Eerste proefje braaf zonder grote fouten (3e met 176) tweede proefje een stuk voorwaartser (mes tussen de tanden smiley) en daarmee een paar flinke fouten, uiteindelijk 171. Kon me er goed in vinden maar we kunnen beter.