ik ga ysselsteyn (zeker), misschien princenhage en Bathmen rijden. Ik denk met het jonge paard een stuk of 2, ligt eraan of ik nog een paar keer kan trainen en hoe die het doet.
met de pony wil ik Castenray, ermelo en gorssel rijden. en dan zijn mijn crossen op (heb gelimiteerde startkaart). Dus even kijken hoe alles loopt.
bianca1980 schreef:suikermeisje schreef:bianca, leuke probleempjes. Ik heb er niet zo heel veel dit jaar denk ik.. Max 4 met de pony. Hoop castenray te kunnen rijden.
Is Castenray een technische cross of juist veel rechtuit en 'enge' hindernissen?
Mmoet je bij de KNHS trouwens opgeven door middel van het formulier e-mailen? Dan maak ik hem vast klaar en kan die 1 mei gelijk weg
Ik vond C'ray niet heel moeilijk, maar dat verschilt wel per persoon...Ik presteerde het wel om daar verkeerd te rijden....
zag ineens L hindernissen en dacht...huh...die heb ik niet verkend...pannekoek....
is afwisseld glooiende kronkelende paden en wat open veld.
Okee, dankje. Ik moet niet zeuren en gewoon zien

Ik presteerde het wel om daar verkeerd te rijden....
is afwisseld glooiende kronkelende paden en wat open veld.

maar wel top dat er in het noorden nu zoveel bijkomt. Zag dat Vinkega ook naar boven is en Hoogenweg ook. Wel gedurfd van Norg om gelijk M en alles bij te doen. Is het dan dezelfde parcoursbouwer als WB of helpen ze mekaar of iets ....
sorry Texelse.......