[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:58

Texelse gefeliciteerd met de nieuwe aankoop! Mooie afstamming!! Hopelijk heeft ze er veel succes en plezier mee!!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:16

Goedenavond.
Sann: Slechte timing inderdaad, begrijpelijk dat je geen behoefte hebt om te gaan.
Mirthe: Nog gefeliciteerd, ik zie dat ik net te laat ben .
Weule: Gewldige foto's, en die houding als hij er eenmaal instaat _O- !
Texelse: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, foto!
Mootje: dat is even schrikken inderdaad.
Joki: Mooi dat ferrose vandaag alweer beter liep.
Mm: Fijn dat Zeus zijn been er goed uit zag en dat je weer lekker gereden hebt.
Jn: Goed zeg, gefeliciteerd!

Vandaag heerlijk gelest, ik begin die dressuur eindelijk een beetje door te krijgen en Bam begint echt fijn door heel zijn lijf te lopen, kijken of we dit een beetje vast kunnen houden :) ,

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:22

Fijn dat Bam het zo goed doet Eef! Wanneer is je volgende cross?

Wendel wordt dinsdag gescand en ben nu al zenuwachtig. := Hoop zo dat ze drachtig is!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:34

Mijn volgende cross is Nokere, spannend van Wendel, welke hengst had je er ook al weer op gezet?

De startlijsten van Zwartewaal duren lang trouwens :7 .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:39

Mighty Magic http://www.youtube.com/watch?v=_jfcgCxE6jo

Leuk, ik ga ook naar Nokere! Over de stallen staat toch nog niets op het vraagprogramma of heb ik verkeerd gekeken?

Dat vond ik ook al! Ben wel benieuwd naar de tijden. Met een beetje geluk kan ik zaterdag ook nog, als ze mij er nog bij willen zetten op de lijst.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:43

Oja, gaaf dier zeg!
Over de stallen heb ik ook nog niks kunnen vinden maar ik weet ook nog niet precies hoe dat werkt, ik was van plan om dat maar aan Mara te vragen als ik daar ben, die weet het vast wel :Y) .

Ik heb nu wel mijn dressuurtijden maar ik ben bang dat dat tegelijk gaat vallen met het springen zondag, maar ik wacht de startlijsten eerst even af.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 02:03

Goedenacht,
Ik ben nu echt eens goed aan het kijken hoe ik mijn studie volgend jaar ga inrichten. Zou graag een heel aantal vakken van criminologie willen volgen, maar krijg weinig informatie/mogelijkheden van het secretariaat criminologie. Zit nu te denken om misschien criminologie erbij te gaan doen, maar ik kan nergens vinden hoe duur dat is, en eigenlijk lijkt me dat ook wel aardig druk. En bovendien wil ik niet de hele studie volgen. Echt, die universiteiten zijn allemaal zulke grote logge instanties, je kan echt nergens vinden hoe het zit of waar je moet zijn om iets na te vragen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:16

Goedemorgen!
Benthe, Wat fijn dat Anoes nu ster is *\o/*
Snoek, Het was een latertje voor jou vannacht!
Marijke heeft voor zichzelf gereden op de club.

Wat een k*tweer. Ik heb vanavond springles, maar hoop wel dat het droog is of naar binnen verplaatst wordt O:)
Vandaag een lang dagje op 't werk, want ik moet even wat verloren tijd inhalen en heb vanavond pas om 19.30 les en eerst naar huis gaat hem echt niet worden!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:27

Sannn slechte timing zeg. :(:)
Anthea gefeliciteerd met je tentamen!!
Weule klinkt eigenlijk wel grappig. :D
Texelse gefeliciteerd!!
JN gefeliciteerd!! Zo snel al de ck? En willen jullie haar nu niet voorlopig keur proberen te laten worden?

Het is hier nu droog! Vanavond de paarden maar weer doen, gister hebben ze vrij gehad!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:27

O o o oh! Wij spoelen hier ook weg!!! Het water komt onder de deur door, wat een ellende. Nou ja, iedere zomer hebben we zo'n (korte) periode, dus hopelijk is dat de eerste en enige, dan zijn we er ook weer snel van af.
JN: wat goed, en wat jammer dat je niet naar het CK kan.
Mootje: gewoon zwemles vanavond.
Snoekiekj: heeft wel hele diepgaande en serieuze gadachten 's nachts om 2 uur.....
Verder weet ik het ook niet echt meer wat ik gelezen heb... sorry.

BB heeft zich rustig gedragen vannacht, het is een heeeeel makkelijk paardje zijn we al snel achter. Hoera. Net de hoefsmid al even gebeld, want we willen achter ook een ijzertje er onder, en straks de zadelmaker bellen voor een afspraak om te controleren of het zadel goed past, en zo niet, om het aan te laten passen. Maar voor zulkje klusjes is het ook net weer!
Margreet, hoef je niet te zingen vandaag? Anders mag je nu ook wel lieslaarzen aantrekken.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 08:46

Goedemorgen allemaal,
wat een weer hé, ik kwam gisteravond wederom helemaal natgeregend thuis. Gelukkig was het publiek voor het overgrote deel bikkels en zelfs de fanfare kwam per boot voor de afsluiting. Zo jammer van de regen, iedereen staat in regenpakken te zingen en acteren; de koeien hadden er ook geen zin meer in en gaven na 2 dagen regen niet voldoende melk meer dus die staan nu in de stal.
Ik ga vanavond nog en dan volgende week nog 3x, de andere avonden heb ik wat anders. 't Is niet anders, ga nog wel met Noor daar eten, kok Andre Amero is daar ook met een show.
http://www.youtube.com/watch?v=AZNXGsU4wlw

Ik hoop voor alle CC een beetje redelijk weer, plezier moet je tenslotte toch zelf maken.

Voor alle HT-gangers van zondag: Kato heeft ernstige naweeen van het kuilgras, dus dat is soppen soppen soppen......

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:57

Eef_Bam schreef:
Oja, gaaf dier zeg!
Over de stallen heb ik ook nog niks kunnen vinden maar ik weet ook nog niet precies hoe dat werkt, ik was van plan om dat maar aan Mara te vragen als ik daar ben, die weet het vast wel :Y) .

Ik heb nu wel mijn dressuurtijden maar ik ben bang dat dat tegelijk gaat vallen met het springen zondag, maar ik wacht de startlijsten eerst even af.

Je kan het natuurlijk ook gewoon hier vragen aangezien hier ook mensen zijn die af en toe een keertje in België rijden :Y) :+

Overigens hebben jullie dan niet goed gezocht ;)

http://www.equibel.be/media/events/30374-EXTRAINFO.pdf

Hier staat het precies. Dit was het knopje extra info.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:58

Morning!
Kuilgrasgebeuren van Kato is behoorlijk onsmakelijk :r
Net terug van de TA, de assistente moest maar even opschrijven "lage pijngrens". Ik heb er maar "zeer lage pijngrens" van gemaakt :o TA zei dat hij dit soort vullingen ook bij kinderen van 4 maakt := Zal wel, maar als ik een steek voel, schiet ik door de kamer! Doos van een assistente zat ook zeer onprettig met dat zuigding te porren, dus daar heb ik wel even wat van gezegd :o . Lastige klant ben ik.

Snoek, criminologie is wel echt leuk! :D
Benthe, van harte gefeliciteerd!! Knappe Anous!
Texelse, fijn dat de nieuwe (BB dus?) zo braaf is!
Mootje, succes met je lange dag.

Ik zal even wat brood smeren, dan naar ons nieuwe huis en door naar werk.
Ik heb de VW voor vanavond gereserveerd, als de bak nog steeds op het IJsselmeer lijkt ga ik even naar de binnenmanege.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:04

Ai Noor, dat is niet aardig van de assistente. Gelijk heb je dat je er wat van zegt.
Ik vind de TA bij ons ook zo ruig :=. En als ik inderdaad iets voel wordt ik gek. Dus altijd meteen verdoving (die voel ik dan weer amper :) )

Net even met Sofie een buitenritje gemaakt. Nu even snel op en neer naar Leeuwarden rijden om iets in te leveren en even boos te worden op een aantal mensen ~~}>
Daarna weer terug naar huis, omkleden en om 12 uur moet ik weer op het werk wezen :+. Vanavond even bij oom en vriendin langs om daar de kasten leeg te halen van servies en bestek etc :D.

Texelse: Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Mootje: hopelijk is het droog vanavond met je springles ;).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:05

Goedemorgen

@ Texelse gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Balen van het wegspoelen.
@ Jn gefeliciteerd met het sterpredikaat!!
@ Noor ik ga zo ook even lastig doen bij de TA hahaha

Hier is het nog even droog. Zo snel naar de TA en dan hopelijk even de 2 schimmels rijden, stallen doen, naar mijn eigen huis en vanavond naar Petticoat..
Voor de liefhebbers op vakantieveilingen staan momenteel musicals in de veiling. Ik heb supergoedkoop kaartjes gescoord. E18 per stuk ipv E64 per stuk en ook nog 1e rangs. Moeite waard om daar af en toe op te kijken. Voor de noordelingen staat er helaas niet vaak wat op |(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:06

Gefeliciteerd Benthe!
Noor, ik zeg er ook altijd wat van hoor als het gebeuren bij de TA oncomfortabel is. Je hoeft jezelf niet te laten "martelen" toch? Vaak letten de assistentes niet echt op en prikken ze idd hard in je mond met de zuiger.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:12

Goeiemorgen!
Margreet, wat een bikkels zijn jullie dat jullie toch allemaal doorspelen ondanks de regen!
Fijn dat de nieuwe aanwinst zich goed heeft gedragen vannacht Texelse! Heb je ook al foto's :o
Margriet, inderdaad is vandaag al de CK van Flevoland. Ik denk niet dat ze goed genoeg is voor voorlopig keur, ik vond het al heel wat dat ze ster werd eigenlijk :o Ik moet dan zoveel regelen en ook nog iemand zien te vinden die haar voorbrengt, dat ik het wel even goed vind eigenlijk.
Mootje, ik hoop ook dat het vanavond droog is :o Succes alvast met je springles! Hoe is het eigenlijk op het werk nu??
Snoekiej, je hebt het wel laat gemaakt vannacht :oo En zaken op scholen regelen is inderdaad een lastig iets :(
Evie, fijn dat je zo lekker dressuur hebt kunnen rijden met Bam :)
Evelien denk je wel dat Wendel drachtig is of heb je nog niks aan haar kunnen merken? En succes met je vooer verslepen vandaag...

Ik ben weer aanwezig bij de baas. Maar men wat een regen hier.... sinds dinsdagavond regent het al en is het niet meer droog geweest bij ons. Paarden zijn het ook helemaal zat en lopen dus maar een paar uurtjes buiten.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:33

Goedemorgen!
Hier is het nog droog gelukkig. Hopelijk blijft dat het ook. De bak is iig alweer heel erg opgedroogd.
Vandaag nog even tentamen maken en dan morgen op vakantie :D Heerlijk een paar dagen ontstressen!

JN: Wat goed dan Anoes ster is geworden!
Noor: Nou ik had er ook wat van gezegd hoor! Gelukkig is mijn TA altijd heel fijn, heb nooit last. Ook met gaatjes enzo laat ik me nooit verdoven
Snoek: Balen dat je nergens goede info kunt vinden. Criminologie lijkt me wel heel interessant
Evelien: Succes met voer slepen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:36

gefeliciteerd Jip, goed nieuws van Anoes!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:42

Morguh!!

Gister helaas niet kunnen rijden, binnen was les en buiten was een zwemparadijs.
Schimpie had gewoon nog prijs in zn L debuut :Y)

Corien, Jackson heeft vast zin in Ermelo!
Texelse, gefeliciteerd met de aankoop!
Eef, sleepse :P
San, lekker timing van de gemeente. Ga je er naar toe? :(:)
Joki, fijn dat Ferrose al weer beter gaat.
Benthe, wat goed, gefeliciteerd!!!!!!!!
Evelien, haha veel plezier met je Hetty :D
Lau, bedankt voor de link! Dat overmaken kan toch gewoon via internet bankieren?
Shanouk, criminologie klinkt interessant!
Mootje, veel plezier alvast vanavond!
Margreet, arme Kato en arme jullie...
Caro, veel plezier, druk dagje!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:00

benthe super van anoesje.. Jammer dat jullie vandaag dus niet kunnen
eef mooi dat je fijn hebt kunnen rijden
snoekiej jammer dat je niet meer info kan vinden van die opl.
mootje heeft een lange werkdag en daarna springles
texelse jammer dat het water bij jullie binnen komt maar wel mooi dat nieuw paardje zich rustig heeft gehouden
margreet jammer dat kato er zo'n last van heeft gekregen
karen gefeliciteerd met je prijs

Oh het gaat hier nog steeds goed hard.
Het waait en regent heel hard, paarden wel naar buiten gedaan ga ik zo de stallen maar doen mocht het dan heel erg worden dan kunnen ze ook zo weer naar binnen. Maar volgens mij hebben ze er geen problemen mee.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:10

KLopt gaat gewoon via internetbankieren naar het buitenland. Je moet dan het IBANnummer gebruiken.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:15

Netjes van Schimpie TG
Anthea vast veel plezier op vakantie
Ik hoop dat het nog droog wordt voor je les Mo
Texelse wat lastig dat jullie ieder jaar wegspoelen
EB top dat je de dressuur steeds beter onder controle krijgt

Stomme regen. Nu kunnen de paarden niet naar buiten omdat de klei spiegelglad wordt. Zo glad dat Nes ondanks op tijd remmen onder natte omstandigheden een tijd terug al vol op een paaltje geklapt is. Dus dat waag ik er niet op

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:18

Mijn nieuwe polypad is binnen en hij is mooi!!!! Thanks Lady´s!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 10:27

Dat is mooi Laura, en graag gedaan hoor. We hebben er een hele mooie middag/avond voor terug gehad!
Voorstelling van vanavond is afgelast!