[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:41

Nee... dan zou ik idd ook sterk overwegen het niet te doen. En 70km is wel erg ver zeg :oo

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:16

JN, Dat is schrikken. Gelukkig was het 'maar' een haag. Oja, ik ga nog twee keer op wintersport :o
Kim, Gefeliciteerd met het afronden van je module!
WL, Succes morgen met de presentatie. Niet eten is nooit zo'n goed idee ;)
Caroline, Dat is idd een stuk minder. Hopen dat er binnenkort iets op je pad komt wat leuk/dichtbij is en goed verdient!
Rowo, Wat een leukerd! Carnavallen is ook niets voor mij. Ik ben er ook niet mee opgegroeid.
PB, Leverontsteking en drank gaan inderdaad niet samen :n
Vief heeft een leuke workshop gehad!

Vandaag heeft paard vrij. Had al vanaf zaterdag gereden.
Ik ga trouwens niet langer dan een week op vakantie, maar met mijn werk moet ik één of twee keer per jaar 4 weken aan boord van ons schip werken. Dat is erg leuk en flink cashen, maar wel lastig met een paard :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:26

Goedenavond!
Ik heb mijn laatste schooldagje voor Zuid-Afrika erop zitten :D
Vorstin heb ik net lekker verwend. Nu ben ik van alles aan het doen, heb talloze lijstjes liggen :P

Gefeliciteerd Mo *\o/* *\o/* *\o/*
Schrikken Benthe := Gelukkig was het idd maar een heg :P
Klinkt als een interessante workshop Vief!
Wat een gedoe met die banen Caroline
Superr Kim :D
Voorzichtig he Lotte! Fijn dat je Wolin weer eens uitgebreid hebt kunnen verzorgen. Voel je gelijk weer wat beter toch :D?
Zetje wordt al een echte moeke Rowo :D De kosten voor de fysio zijn heel wat minder dan aquatraining, dus dat is prima :) Ik doe trouwens Psychologie!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:30

Goede avond!!

MO gefeliciteerd :D
JN dat is schrikken :+ tis gelukkig maar een heg :P
Pb lijkt me niet zo'n goed plan nee ;)
WL succes met je presentatie!!
Kim netjes gefeliciteerd :D
Rowo lekker beest :D

Ik ga ook niet op vakantie, mischien in september, maar dat weet ik nog niet..

Zo jackson heeft zich lekker uit geleeft :+ flink gebokt en gek gedaan in de los gooi bak :p

Morgen lekker vrij even bij tanken!

Wij hebben hier ook geen carnaval, dat is meer katholieks en dat hebben wij niet, bij ons hebben we paardenmarkt :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:15

Mandy: zo Zetje haar buikje begint nu toch wel te groeien ;). Fijn dat Avo zo goed gaat trouwens! Veel plezier alvast met Carneval :). Doen wij hier niet aan.
Ik denk ook inderdaad dat we Sofie stil zetten. Ze heeft het afgelopen jaar hard gewerkt. Dus heeft ze ook wel verdiend. Longeren is al niet haar favo hobby.. :P

Ik moest trouwens alleen mijn P halen om naar Thailand te mogen. Als ik dit module niet gehaald had kon ik gewoon na Thailand een tentamen herkansen ofzo. Gelukkig is dat nu niet nodig :)

Morgen moet ik eerst van half 10 tot 3 naar school. Dan word ik opgehaald zodat ik eerder thuis ben.
Heb net al mijn spullen al schoon gemaakt en klaargezet. Dus als ik morgen om 4 uur thuis kom kan ik me meteen omkleden, paard inladen en naar Sneek vertrekken :).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:36

Dus je bent er iig vanaf t/m Thailand zeg maar? Fijn dat je dan geen zorgen meer daarover hebt.
En wat sofie betreft vind ik idd ook dat zij best veel heeft gedaan voor een jong paard. Maar sowieso voor ieder paard is vakantie wel goed :)

@ snoekiej: veel plezier in Zuid Afrika! Lekker hoor!!

Is carnaval zo'n katholiek feest? Hier is er niks katholieks aan := T is voor heel erg veel drinken en gekke dingen doen.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:10

Gaaf hoor Snoekiej, Zuid afrika. Wanneer ga je?

Ik heb gisteravond gelest bij Lotje. Op de heenreis nog flink in de file gestaan, maar degene na mij had afgezegd, dus we konden uitlopen.
Eerst lekker laag en rond losgewerkt, toen hoger in de oprichting gewerkt. Olivier liep erg goed, mooi los in zijn lijf. Hij begint het sluiten in de galop nu ook goed te snappen. Erg leuk *D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:13

Rowo: Ik zit nu in het 3e module van dit jaar. Heb de eerste 2 van dit jaar dus al gehaald. Dit module is net begonnen. Maar als ik het tentamen niet zou halen eind van dit module dan kan ik die als ik terug kom uit Thailand in Juni herkansen :). Dus geen probleem verder. Maar ben wel blij dat ik iig de andere 2 modules al gehaald heb :).
En inderdaad een vakantie voor een paard is niet zo erg ;). Vaak juist goed voor ze.

Klinkt als een geslaagde les heleen ;).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 00:40

@ Heleenx: Fijn dat je les zo goed beviel.
@ Snoekiej: Heel veel plezier in Zuid Afrika.
@ Kimdepim: Heel veel plezier in Thailand.
@ Mo: Gefeliciteerd!
@ JN: Dat is wel even schrikken.
@ Caroline: dat is wel balen zeg.
@ Vief: Fijn dat de workshop erg leuk was.
@ Rowo: Leuke foto's, die begint inderdaad mooi rond te worden.

Gisteren dressuurles gehad, ik heb echt ontzettende kramp gekregen en nu nog steeds spierpijn, wel lekker gereden maar dat was dus ook te voelen ook vandaag :+ : alles deed zeer en Bam werkte ook niet mee.
Ik zou morgen springles hebben maar de springtuin en de buitendressuurbak liggen vol sneeuw , de binnenbak is te klein dus dat wordt weer geen springen deze week :n

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:13

Goedemorgen :wave:

Ik doe ook niet aan carnaval. 't Lijkt me best grappig overigens, maar denk dat ik de traditie van niet vieren maar gewoon blijf vasthouden :+

Mandy: Vandaag inderdaad weer nieuwe jasjes. Zitten weer echt wat leuke jasjes tussen. Zie: [EA-CO] TE KOOP: Prachtige wedstrijdjasjes (bijzondere modellen)! :D
Kim: Heel veel succes vandaag met de Kampioenschappen!!
Heleen: Fijn dat je zo lekker gelest hebt :)
Evie: Hoe is het nu met je spierpijn? Kon je je bed nog uitkomen?

Ik ga straks naar Deventer, ochtend & middag werken op de hogeschool daar en 's avonds ga ik samen met een vriendinnetje naar de musical Full Monty in Almelo :)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 12-02-10 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:19

Goeiemorgen!
@Evie: Balen dat je niet kunt springen deze week en dat Bandido niet helemaal fijn wou meewerken. Maar volgende keer weer beter.
@Kim: Wat fijn dat je je beide modules weer gehaald hebt! Geeft toch altijd weer een gevoel van opluchting ;)
@Heleen: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen lessen bij Lotje!
@Rowo: Zetje begint inderdaad mooi te groeien!! Wanneer is ze uitgeteld? En carnavallen doen wij hier ook niet aan ;)
@Snoekiej: En heb je je spullen al gepakt?? Past alles nog in je koffer??

Ik heb gisteren niet kunnen rijden, moest ineens werken gisteravond. Baalde best wel, maar uiteindelijk was het ook wel weer gezellig op het werk. Hebben bijna de hele supermarkt leeggehaald op de diepvries en de groente/vlees na, ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken :o Vrees dat er veel boze mensen zullen zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:46

Goedemorgen!

Snoekiej, Je gaat zondag weg toch? Leuk, leuk, Is er nog plek in de koffer :D
EB, Balen dat ke niet kan springen. Vanaf volgende week wordt het voorjaar (hoop ik)
Vief, Wat heb je weer mooie jasjes *houd zich in om niet een jasje te bestellen*
JN, Was alles over datum? Dan is het idd fijn om vandaag niet te hoeven werken!

Morgen ga ik met een vriendin op concours. Ze gaat voor het eerst B starten. Het crossvirus is ook al op haar overgeslagen. Ze gaat gezellig mee naar Rob en heeft zich voor Vlietland BB ingeschreven :D Mijn instructeur moet ook starten. Dan kan ik even kijken hoe het nu echt moet :=

Werk ze allemaal!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:06

@Mo: Ik werk bij Super de Boer, maar aangezien we zijn overgenomen door Jumbo en morgen voor het laatst open zijn om dan verbouwd te worden, moet de winkel zo leeg mogelijk zijn. Aanvankelijk zouden we vandaag en morgen alles met 50% korting verkopen, alleen iemand heeft bedacht om eerst te kijken wat omliggende filialen kunnen gebruiken en dat door te schuiven naar deze filialen. Dit hebben we dus gisteren ingepakt, maar er is dus maar weinig overgebleven. Dit terwijl de klanten ervan uitgaan dat ze de meeste dingen vandaag met 50% korting nog kunnen halen, dit is dus niet het geval en vandaar mijn vrees op veel boze/teleurgestelde klanten :o

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:13

Mandy, Zetje is goed gegroeid!
Kim, succes vandaag!
Shanouk, alvast veel plezier in Zuid-Afrika! Wordt vast heel leuk!
Marloes, mijn toets ging goed, zag net op de mail dat ik hem gehaald had. Ze vallen ook wel mee, die computertoetsen.

Vandaag lekker vrij. Ik ga straks nog even weer rijden, helaas is het er deze week bijna niet van gekomen.. zal hem dus eerst even aan de longeerlijn laten lopen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:26

Shanouk: Héél veel plezier in ZA!!! Ik krijg ook helemaal weer zin om al die prachtige beesten en landschappen te zien als ik jou zo hoor!

Kim: Succes in Sneek!

JN: JIj blij dat je niet hoeft te werken!

MO: Leuk is dat altijd he om de instructeur zelf aan het werk te zien. Mijn vorige instructeur heb ik nooit zelf zien rijden toen ik bij hem leste, maar wel als klein meisje een keer 2de zien worden in de GP van Amsterdam. Was toen een groot fan en 9 jaar oud. Toen kon ik nooit dromen ooit les van hem te krijgen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:40

Ik ga zondag idd weg :D
Heb vandaag vrij, dus kan mooi alles regelen. Heb nog niets ingepakt, en moet ook nog een hoop kopen. Ik probeer trouwens af en toe wel wat op Hyves of hier te posten, dus kunnen jullie toch nog een beetje meegenieten ;) Ben benieuwd of ik nog plek in mijn koffer heb straks :P Er moet zoveel mee! En je mag natuurlijk 'maar' 20 kilo mee!

Fijn dat je lekker gereden hebt Heleen
Sterkte met je spierpijn Evie
Klinkt leuk Vief :)
Wow, dat is een klus Benthe! Fijn dat jij niet hoeft te werken :P
Mo, kun je je voor de Vlietlanden al inschrijven dan? Veel plezier morgen :)
PB, hoe is het nu met je?
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 12-02-10 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:41

PB, Ik vind het inderdaad fijn om mijn instructeur te zien rijden! Van wie heb jij nu les? Andere 'broodruiters' hier in de regio vind ik ook leuk om naar te kijken, maar ik les niet voor niets bij deze instructeur! Met mijn vorige paard ging mijn instructeur soms express ook op wedstrijd met een eigen paard/paard van zijn baas, zodat hij mij kon helpen met inrijden en om naar het parcours te kijken. Dan wist ik dat ik de volgende les weer strafkamp had.

Snoekiej, Ze had gemaild om te vragen hoe en wat, aangezien ze een beetje onzeker is. Ik heb beloofd dat ik mee ga om de cross te lopen en dat het helemaal goed gaat komen :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:56

Shanouk: Het gaat langzaam wat beter. Als ik wat eet wordt ik wel misselijk (lever) en kan slecht concentreren, maar kan alweer goed lopen, beetje wat doen, ed. Dus denk ik dat ik snel opknap. :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:45

PB, jij wil toch ook maar niet uit de ziekenboeg komen hé?
Beterschap.

Ik heb niet alles kunnen bijhouden, maar wil Snoekie nog wel even fijne vakantie wensen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:55

Ja, vast een fijne vakantie Snoek! Zeg het nu maar vast voor ik het vergeet en je straks al weg bent.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:18

Goede morgen :)

Snoek fijne vakantie!!
Heleen geslaagd lesje dus!!

Ik ben druk aan de poets, stofzuigen, zadels straks invetten :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:32

Shanouk: Alvast heel heel veel plezier gewenst :#
Corine: Goed bezig zeg *D
PB: Fijn dat het al iets beter gaat :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:40

Shanouk: fijne vakantie alvast! Ik ben ontzettend jaloers!!
PB: Mooi dat het al ietsje beter gaat, hopelijk ben je er snel vanaf!
Heleen: fijn dat je lekker gelest hebt
Corien: als je nog meer wil poetsen, heb ik ook nog wel wat spul liggen ;)

Net met Jer naar de binnenmanege geweest. Tweede keer dat ik er op zat deze week. Had wel les, maar we hebben het dus wel een beetje rustig gehouden. Hij liep op zich wel fijn, maar ze waren druk bezig met de voorbereidingen voor de kampioenschappen (schoonmaken, bodemonderhoud) dus dat leidde wel een beetje af. Morgen nog even langs de weg stappen en dan zien we het wel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:41

Ik zag net dat mooie Iris Bayer jasje dat je te koop hebt vief! Jammer dat de kraagjes zo lichtbruin zijn (ik heb iets tegen lichtbruin ;) ) Anders had ik het wel geweten.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:50

Fijn dat je toch nog even lekker binnen hebt kunnen rijden Noor :)!

PB: Haha! Ik zou hem zo zelf ook niet weten te combineren, maar er zijn toch wel steeds meer cognac-fans die het een prachtig jasje voor bij hun laarzen vinden ;)