lieziej schreef:Wat leuk, BV,! Wat voor zaak gaat je vriendje openen?!
Ben ik ook wel benieuwd naar
!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed gedaan!!

bietjes (krootjes) met aardappels en een gehakt balletje
hij was braaf, morgen ook rijden donderdag longeren aan de bijzet, en vrijdag les, zaterdag wedstrijd DEBUUT

.

Was gister weer lekker het bos in geweest.
toen ik er naast stond, ze probeerde te happen.. bang dat haar rug pijn ging doen. Dus even gewacht, kon ze even snuffelen en kijken dat het goed was, toen voetje gekregen van mijn moeder en was het allemaal in orde
, toen ik erop zat, gingen de oortjes direct naar voren. In de rondte gestapt en ze was hardstikke braaf!! Ze vond het ook echt leuk, oortjes erop, lekker relaxed. Heel klein stukje gedraaft met de dame. Er kwamen nog paarden de paddock in gestiert en ze bleef heel relaxed staan kijken. Ben trots op haar, ze bleef toch heel erg braaf zo na 3 weken
.
. 

bassie en adriaan tijd haha

En ze was heel braaf! Toch wel fijn dat ze zich nog kan gedragen. Het ging verder ook wel goed, ze liep lekker los door het lijf en zette haar pootjes ook goed neer. Ze mag haar buiten achterbeen niet buiten haar lichaam plaatsen maar in de afdruk van de buiten voorvoet of tussen de voorvoeten in zeg maar en dat deed ze goed. 
(maar had ook niet geleerd, dan heb je dat ook wel snel
)
)