! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Ik heb jarenlang een zelfde manier van rijden gehad en dat was te veel op de voorhand... Toen kreeg hij deze zomer hoefijzers en toen kwam het probleem naar boven! Nu rijd ik hem op de achterhand! En het gaat écht super
! Gistere liep hij zelfs weer heerlijk met dressuur!! Vandaag had hij lekker rust en volgende week zondag SGW Meer
!!
Moest ff de site van onze smid bekijken
ff chantage materiaal zoeken ofzo
...
)
!
!!
Is voor solo-project (gym) ben benieuwd
!
! viefdepief schreef:GvdT nog gemeet. Hahaha echt geweldig tijdens de cross. Echt heel relaxt en blij "Hé Vief, ik moest nog zwaaien"
) in het oefen paarden.

miss_jumpy schreef:ik heb dat soort dingen echt niet in de gaten onder het crossen
Zag bijv viefdepief in neede ook wel langs de kant.Verder ken ik van bokt weinig mensen van gezicht! 
Heb er zin in, ben erg benieuwd! Ben er namelijk nog nooit gweest!
rowo schreef:miss_jumpy schreef:ik heb dat soort dingen echt niet in de gaten onder het crossen
ik wel.. ik zie altijd zoveel mensen staan. Best wel slecht eigelijkZag bijv viefdepief in neede ook wel langs de kant.Verder ken ik van bokt weinig mensen van gezicht!

Tussen de sprongen gaat dat makkelijk