[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:41

ow dat is vaag Vief! Lijkt me erg raar om te zien!

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:54

Raar Vief, dan schrik je inderdaad!
Les van Alice is volgens mij 50 euro.

Scum, de oefencross bij Alice is goed te doen, je hebt aardig wat alternatieven dus je kunt het vrij makkelijk maken. (Althans, vorig jaar)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:54

jeetje vief das schrikken. Lijkt wel iets op epilepsie.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:55

op een havens zak voor brok staat toch geen geadviseerde hoeveelheid op wat je een paard moet geven?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:04

jemig vief, dat is echt schrikken

mm: heb ik iig nog nooit gezien

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:15

reeskees schreef:
jeetje vief das schrikken. Lijkt wel iets op epilepsie.

Ja, daar dat ik eerst ook aan..
Maar vriendin van mij zei net dat ze ook vaak naar het ziekenhuis moet
Geen idee waarvoor, hoop alleen dat het niet wat ernstigs is..

Bij ons op school is laatst een jongen overleden aan Hersenvliesontsteking.. Eerst die jongen al die met Kerst dood ging, woont ook in Diepenveen maar kende hem niet ofzo..

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:18

vief misschien een heel rare opmerking..maar heb je america's next top model gezien? Anders moet je deze week de herhaling maar eens gaan kijken want aan het eind van de aflevering staat er een meisje voor de jury..En je ziet haar ogen wegdraaien naar boven en valt ook stijl achterover. Precies wat jij zegt, niet door de knieen zakken maar echt stijl achterover..Dat beeld is me zo bij gebleven zag er zo akelig uit! lieten ze nog de herhaling zien ook met haar ogen wegdraaien en dat ze viel..Echt ik zal dat beeld nooit weer vergeten..
Dat meisje had een ziekte dat ze zo opeens flauw kon vallen..Weet niet welke ziekte het dus was..

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:21

Ja maar voor hersenvliesontsteking ben je ingeent! Wel tegen de B variant en niet tegen C. Ik had toen ook C, die jongen vast ook.

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:26

Heej, hier nieuwe ling Ik zit er een klein beetje over te denken om eens een oefencrosje te rijden maar welke locatie? Kunnen jullie mehlepen

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:58

vief: schrikken zeg.

welkom passoa

Ik fietste vanochted gewoon naar school.. en boem lag kim languitgestrekt op de straat.. (uitgegleden) wist ik veel dat het glad was ,, je zag het niet aan de weg, en ik gleed nog 2 meter door ook.. gelukkig geen kleding kapot ofzo..
Viel wel met mn achterhoofd op straat (AUUUUUUUUUUUUUW! ) en mn elleboog is blauw, mn stuitje doet weer zeer en mn rug doet zeer.. ben wel de hele dag op school gebleven.. maar wel met moeite ik moest wel want er kwamen mensen uit leeuwarden ofzo over opleidinge vertelle (voor profielkeuze enzo )

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:59

auw Kim!

Ik ga nu de Corland longeren! Hij breekt de boel af!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:00

MM: dan zitten we er dus nog een tijdje samen. Jij zit toch niet ook in Kaprun he?

Welkom Passoa. Ik heb ff gegoogled naar Zwartewaal. Voor jou zou de beste optie Vrouwenpolder zijn. Die is het dichtste in de buurt. Maar het is moeilijk om advies te geven als we niks weten. Heb je een paard/pony, hoeveel springervaring heb je.... Kortom, stel jezelf even voor

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:02

veel plezier MM

jah idd is makkelijker als je even wat verteld over jou en je paardje ofzo

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:10

minnie_muis schreef:
Ja maar voor hersenvliesontsteking ben je ingeent! Wel tegen de B variant en niet tegen C. Ik had toen ook C, die jongen vast ook.

Ja, ik heb ook een prik gehad, maar het was inderdaad die andere variant, hebben van school helemaal een brief enzo gehad..

@ Anja, wanneer is de herhaling???
@ Passoa, Welkom
@ Jeetje Kim Wat schrikken zeg! Gaat het alweer wat beter dan vanochtend? Wel balen dat je nu alweer last hebt van je stuitje..

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:14

vief: neej gaat niet echt beter ik heb zo les.. dus dat word beetje voorzichtig aan doen .. idd mn stuitje grrmbl

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:15

Anders moet je een gelpad ofzo op je zadel leggen ofzo, dan zit je wat zachter

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:16

UHmm tja nou ik ben dan Yvette die gek achter dit account Ik rij een pony voor iemand en ben eigenlijk heel lang bezig geweest om t ekijken wat die pony nu echt leuk vindt. Sinds ong. een half jaartje ben ik er van overtuigd dat hij super veel plezier heeft in het een beetje takken springen en door het water vind hij helemala geweldig Mijn spring ervaring is niet erg veel.. Ja wel springles gehad met super springbloed maar dat was het ook.
Een topic waar wat foto's staan..
viewtopic.php?f=10&t=524478&hilit=

En hier een foto om te bewijzen dat hij water ook geweldig vind en hij loopt er ook zo in
Afbeelding

Mister (mick) is trouwens een dit jaar 8-jarige draver. Hij heeft echt een onwijs moeilijk karakter en daarom heb ik dressuur ook maar opgegeven

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:20

Ik had je topic zonet al gezien. Lijkt me inderdaad verstandig om eerst met een oefencross te beginnen. Tripalons heb je zeker niet in de buurt of wel?
Voordat je gaat crossen vind ik wel dat je ook echt springles moet nemen met Mister.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:21

Toffe foto Passoa!
Ik denk dat het 's slimste is om eens een training te doen voordat je een (oefen)cross doet.

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:22

Ik weet ook niet of ik het doe hoor Bedoel hij heeft er nu gewoon heel vele lol in alleen ik weet niet hoe hij in een andere omgeving is. Ik zal eens in de omgeving kijken voor les idd..

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:24

Welkom passoa! Leuk paard en leuke foto.
Ik ga met scum's advies mee om eerst training te doen. Hij vind het zo leuk (zo te zien op de foto) dat hij op ander terrein vast ook braaf is.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:34

Passoa: Welkom! en ook ik ga mee met het advies van Scum: kijk eens of je een les kan nemen, daar leren jij en je paard erg veel van!

Vief: da's zeker schrikken. Ik ben zelf 1 keer flauwgevallen, en sloeg toen ook als een omgehakte boom tegen de vlakte... recht op mijn voorhoofd, bril kapot, en ik kon een week mijn cap niet op Bij mij was her waarschijnlijk een combinatie van verslapen, daardoor ontbijt overgeslagen wat ik normaal zelden doe, en een warm museum met in een enorme hal een schemerige ommuurde ruimte waar foto's over de concentatiekampen uit WOII te zien waren...

Kim: sterkte met je stuitje!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:45

Scum: heb het even opgzocht! Je zit 5,5 cm op de kaart van mij vandaan! dat is hemelsbreed 55 km! Ik ga naar Radstadt!

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:47

Ik ben ook in Radtstadt geweest!! Heel gaaf daar en onwijs lekker boarde

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:48

haha wat leuk! Ok dus dat zit wel goed!