Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
reeskees schreef:jeetje vief das schrikken. Lijkt wel iets op epilepsie.

Ik zit er een klein beetje over te denken om eens een oefencrosje te rijden maar welke locatie? Kunnen jullie mehlepen

,, je zag het niet aan de weg, en ik gleed nog 2 meter door ook.. gelukkig geen kleding kapot ofzo..
) en mn elleboog is blauw, mn stuitje doet weer zeer
en mn rug doet zeer.. ben wel de hele dag op school gebleven.. maar wel met moeite
ik moest wel want er kwamen mensen uit leeuwarden ofzo over opleidinge vertelle (voor profielkeuze enzo )

minnie_muis schreef:Ja maar voor hersenvliesontsteking ben je ingeent! Wel tegen de B variant en niet tegen C. Ik had toen ook C, die jongen vast ook.

Wat schrikken zeg! Gaat het alweer wat beter dan vanochtend? Wel balen dat je nu alweer last hebt van je stuitje..
ik heb zo les.. dus dat word beetje voorzichtig aan doen .. idd mn stuitje
grrmbl
Ik rij een pony voor iemand en ben eigenlijk heel lang bezig geweest om t ekijken wat die pony nu echt leuk vindt. Sinds ong. een half jaartje ben ik er van overtuigd dat hij super veel plezier heeft in het een beetje takken springen en door het water vind hij helemala geweldig
Mijn spring ervaring is niet erg veel.. Ja wel springles gehad met super springbloed maar dat was het ook.
Bedoel hij heeft er nu gewoon heel vele lol in alleen ik weet niet hoe hij in een andere omgeving is. Ik zal eens in de omgeving kijken voor les idd..
Bij mij was her waarschijnlijk een combinatie van verslapen, daardoor ontbijt overgeslagen wat ik normaal zelden doe, en een warm museum met in een enorme hal een schemerige ommuurde ruimte waar foto's over de concentatiekampen uit WOII te zien waren...
dat is hemelsbreed 55 km! Ik ga naar Radstadt!