Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horsemaniac schreef:riannhuh schreef:Ik zit nu al te plannen dat ik Norg M wil, maar ik heb nog geen 10 wp hahanog 4 te gaan en 3 crossen rijden dus theoretisch gezien zou het moeten lukken
Wil je zo graag naar de M dan???respect!!! ik blijf nog wel ff genieten van de L..
. hoef ik nog niet zo hard en niet zo hoog en niet zo moeilijk
in het jaar 2015 staat de M bij mij op de planning...
maar goed mijn L stond ook pas eind van 2013 geplant en ik heb 9juni net mijn L debuut gereden... dus soms worden plannen nog wat gewijzigd
Vorig jaar vond ik Norg erg vriendelijk staan dus als ik wil proberen lijkt me dat wel een mooie wedstrijd, daarna kan ik altijd weer L. Maar eerst nog maar eens het achteruit-knopje erop zetten en wat beter leren wijken voor ik het springen niet eens in mag haha
Sannnn schreef:Leuk, allemaal bokkers hun M debuut in Neede!![]()
Ik heb net voorzichtig mijn planning weer gemaakt. Hoop deze wedstrijden te kunnen starten.
30 juni Vlietland..What L
7 juli Ermelo Cairo B
19-21 juli Genk België… ?
Cairo (en What) B in Renswoude
10-11 Augustus Wieringerwerf of 17-18 Augustus Brugge België?
14 en 15 september Gorssel
6 oktober Ysselsteyn
11 en 12 oktober Hattem
26 oktober Barchem
2 november Bathmen
Paar dingen moet ik nog even kijken of dat hem gaat worden. Cairo loopt alles in het B of L en What in het L of M.
bvw schreef:Ben je weer in NL Eef?
Gaaf dat je 2** gaat rijden
Moet even kijken hoe het loopt maar als het goed gaat wil ik wel een keer 2* gaan starten. Hopelijk kan ik Vlietland starten, sta 2de op de wachtlijst in het Z._Noor schreef:Net even gekeken waar Hoogenweg eigenlijk ligt, ik heb nu wel een heel groot gat in de crossen.
Maarre, erg ver
_Sim_ schreef:_Noor schreef:Net even gekeken waar Hoogenweg eigenlijk ligt, ik heb nu wel een heel groot gat in de crossen.
Maarre, erg ver
Ik sla nog even een jaartje over gezien de ervaringen mbt de bodem en aanrijdlijnen voor de hindernissen, van mensen die daar vorig jaar waren. Kijken of ze dit jaar verberterd zijn, zie ik volgend jaar wel weer verder.
P01 schreef:_Sim_ schreef:
Ik sla nog even een jaartje over gezien de ervaringen mbt de bodem en aanrijdlijnen voor de hindernissen, van mensen die daar vorig jaar waren. Kijken of ze dit jaar verberterd zijn, zie ik volgend jaar wel weer verder.
Gewoon meedoen. De aanrijdlijnen zijn goed. Ook de brug waar vorig jaar nogal wat commentaar op was is met een beetje aanpassen van je snelheid geen probleem. Kwestie van technisch en tactisch rijden. Het hoeft toch niet allemaal van een leien dakje te gaan. We hebben in ons bouwteam (dat bestaat uit 5 leden) 2 dierenartsen en de parcourbouwer is een para-veterinair dus het crossparcours staat "Paardvriendelijk". De bodem hield zich ondanks het slechte weer vorig jaar goed en als het weer dit jaar meezit is dat helemaal geen probleem meer. We vinden het jammer dat we nu een beetje afgerekend worden op de weersomstandigheden van vorig jaar. We doen ons best en houden deze wedstrijd vooral voor het plezier van jullie, de ruiters.
Kris schreef:Wat mij het meest stoorde was het feit dat mijn dressuurring omgeven was door 3 cross hindernissen en het verschrikkelijke lange wachten. Nog nooit 6 uur moeten wachten tussen dressuur en springen. Dat dat niet anders kan, vanwege het hebben van te weinig terrein is geen probleem, echter kies ik dan liever voor een andere SGW die ook nog eens wat dichter in de buurt is.
Over de brug, technisch en tactisch rijden is voor mij geen probleem, maar ik vind het persoonlijk niet fijn om uit mijn tempo gehaald te worden, terug in stap te moeten komen, om vervolgens aan te moeten springen in de galop en 6 galopsprongen later een dubbel te moeten springen, maar een ander vind dat misschien juist wel een uitdaging!
P01 schreef:Kris schreef:Wat mij het meest stoorde was het feit dat mijn dressuurring omgeven was door 3 cross hindernissen en het verschrikkelijke lange wachten. Nog nooit 6 uur moeten wachten tussen dressuur en springen. Dat dat niet anders kan, vanwege het hebben van te weinig terrein is geen probleem, echter kies ik dan liever voor een andere SGW die ook nog eens wat dichter in de buurt is.
Over de brug, technisch en tactisch rijden is voor mij geen probleem, maar ik vind het persoonlijk niet fijn om uit mijn tempo gehaald te worden, terug in stap te moeten komen, om vervolgens aan te moeten springen in de galop en 6 galopsprongen later een dubbel te moeten springen, maar een ander vind dat misschien juist wel een uitdaging!
De dressuurringen zijn dit jaar op een andere locatie. Wat betreft het bewerken van het maisveld was niet mogelijk omdat de eigenaar dat niet wilde hebben.