Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paul_H schreef:Het experiment is niet aangekondigd in een van de nieuwsbrieven. Ik heb ze allemaal gelezen, en ik zou dit toch wel hebben onthouden. Discussie is elders begrijp ik Nick?
mistid schreef:Rosa, misschien dat we een keer samen kunnen gaan? Ik wil ook nog naar Lelystad. Dat ik nog een keer ga dit jaar staat vast (htc training), maar wanneer, al sla je me dood. En in Lelystad kan je zoveel doen, daar ben je in een keer niet klaar
sorry! mistid schreef:Rosa, misschien dat we een keer samen kunnen gaan? Ik wil ook nog naar Lelystad. Dat ik nog een keer ga dit jaar staat vast (htc training), maar wanneer, al sla je me dood. En in Lelystad kan je zoveel doen, daar ben je in een keer niet klaar
Er is daar inderdaad genoeg te trainen! Leuk als AntheaV ook meegaat! Gezellig hoor met zo'n groepje, kan je elkaar ook wat helpen als 1 paard bijv. nog een bepaalde hindernis eng vind enzo.
moeilijk moeilijk.......mmmhhh.....iemand info over Norg ??

TeeGee schreef:Wat een luxe probleem Bianca![]()
ja HE !!!! moet zeggen dat ik afgelopen weekend ook wel echt genoten heb door de dag ervoor ook naar vrienden te gaan ( heerlijk met zijn allen eten en bubbelen in de hot Tub met TV
) en zie net dat Norg wederom in de omgeving van Westerbork Smilde en 't Haantje zit, dus tja.....het logeren is gelijk ook heel leuk en dat ga ik op Texel niet redden, als mijn groom mee gaat dan kan ik bij vrienden natuurlijk altijd gratis terecht en de bootkosten zou ik dan ook niet hebben en Drenthe is voor mij ook nog een 30 kilometer dichterbij dan Texel.......suikermeisje schreef:bianca, leuke probleempjes. Ik heb er niet zo heel veel dit jaar denk ik.. Max 4 met de pony. Hoop castenray te kunnen rijden.
Is Castenray een technische cross of juist veel rechtuit en 'enge' hindernissen?
Mmoet je bij de KNHS trouwens opgeven door middel van het formulier e-mailen? Dan maak ik hem vast klaar en kan die 1 mei gelijk weg
Ik presteerde het wel om daar verkeerd te rijden....
zag ineens L hindernissen en dacht...huh...die heb ik niet verkend...pannekoek....
is afwisseld glooiende kronkelende paden en wat open veld.