Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mooie naam ook!!
Citaat:Hierdoor biedt Cellsan de mogelijkheid om tot uitstekende resultaten te komen bij herstel na ziekte, als therapieondersteuning en bij entingen, maar ook in de fokkerij en tijdens sport-prestaties.
Ook bij dagelijkse, preventieve toepassing profiteren de dieren van Cellsan ™, omdat ze zodanig beter hun genetisch potentieel kunnen gebruiken.
Meten is ook niet echt gelukt, langer dan 3 seconden de lat boven haar rug houden is al erg knap. Het gaat om het idee.
Straks weer een kwartiertje hobbelen. Di komt de nieuwe smid, het zal ook een hoop schelen als hij fatsoenlijk op zijn ijzers staat. Maandag komt de osteopaat voor zijn lijf en DA om zijn been te scannen, hopelijk is hij daarna weer helemaal fris en fruitig.
Gelukkig is Caap zijn been nog steeds goed.
.
. Hoor vanmiddag nog of ik nog voor een tweede gesprek terug mag komen.
). Alles wat ik vraag was teveel. Uiteindelijk werd ik er een keer echt moe van en zette mijn paard stil in de hoek op voldoende afstand van de man van een stalgenoot om haar echt te laten nageven. Begint de stalgenoot; pas je wel op hij (haar man) is net aan zijn rug geopereerd. Ik laat mijn paard alleen maar stilstaan *zucht*. Stukje verder wil ik een overgang naar draf maken maar Ferrose reageerde helemaal niet meer op mijn been dus ik geef haar een flinke schop vooruit en ze galopeert weg alsof ze verrot geslagen is (tja dan gaat ze lichtelijk overreageren). En dan zit die stalgenoot te klagen dat ik dat niet in haar buurt had mogen doen (ze zat op een jong paard dat ik nog nooit 1 stap verkeerd heb zien doen). Echt soms zijn dressuurruiters zo irritant (zegt de zelf ook nog steeds echte dressuurprikker
)