T is een 107, maar idd hetzelfde type.Nou waarsch moeten er zelf 2 nieuwe voorbanden op. Dat kon er ook nog wel bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga maar even het huis op zijn kop zetten..
kunnen/doen vrouwen dat niet zelf
emancipatie....

weule schreef:hahaha, echt? heb jij de HAS gedaan?
Direct na mijn VWO heb ik dat 2 jaar gedaan indd. K zag bij Benthe (Jipje_Niekje in dit topic) in de klas. Maar omdat die school naar Wageningen ging verhuizen ben ik gestopt. En nog geen seconde spijt gehad.
).
heb nog 2 kamers over dus je kan hier bij in trekken

maar ja je ken wel rijden hier lau
gr_roos schreef:Zo ben even helemaal klaar met hiHad 2 weken een telefoon, was kapot en krijg nu 4 weke na inlevering een nietszeggend briefje dat ik moet betalen omdat mijn touchscreen stuk is, die was heel toen ik hem weg bracht, was alleen een knopje vanaf gevallen. Krijg ik zo'n nietszeggende trut van de klantenservice aan de lijn............
Ben helemaal verwonderd over hun service. Blackberry op 31 december naar de winkel gebracht omdat hij dood was. Is opgestuurd naar de fabriek en werd keurig op de hoogte gehouden (aangekomen, in reparatie, vandaag al een mail dat hij gemaakt was en dat ik hem binnen enkele dagen thuisgestuurd zou krijgen) kom ik net thuis ligt er een spiksplinternieuwe op me te wachten
Echt super afgehandeld en waanzinnig snel. Ben nu mijn back-up erop aan het zetten, hopelijk zo al mijn nummers weer