Je zal wel lekker gaar zijn dan, Snoek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of is blo ergens een afkorting voor?
.
.
.
litteken op mijn arm, heb me gebrand aan de oven toen ik prinses Lillifee-cakejes aan het bakken was met mijn oppaskindjes
. 
Ik zit 'bij ons in de PC' te kijken.... Wat een walgelijk kortzichtige jongen in deze aflevering! Bah!

maar ja was leuk!

(ik geef aanwijzingen en hij snijd). Daarna lekker sushi gaan eten.
. Jammer van die eerste punten. Maar volgens mij heb je een goed dagje gehad
.
.
.
.
.
. 

Duik zo lekker op de bank met de hondjes en een dvd-tje!
.
).
?
, loop even naar mijn moeder bij de pc voor de tussenstanden van Varsseveld, kom ik terug staat onze gedomesticeerde tijger gewoon mijn rosbief naar binnen te schrokken
. Ik heb haar de rest ook maar gegeven, wie weet waar ze al aan gelikt had
.
Netjes van Bari en succes nog met TG
.
.
.
. Wat maar een banketstaaf kruisje, al maakt Sofie er wel een sprong van. Maar ik zat zowat achter het zadel, gleed er gewoon vanaf
. Paar keer geprobeerd, want ik dacht, acht ik ben het gewoon niet gewend. Maar ik bleef glijen.
. En lag ook niet zo mooi.
. Vanavond even met een paar meiden ergens een hapje eten en vanavond ook nog wat school en lekker bankhangen.
.
. Ik was een plat pessoazadel gewend. Tegenwoordig blijf ik zitten en rij ik er fijn mee.
maar 2 grote plassen

Straks even de regendekens afhalen. Je blijft bezig, maar het is echt tè heet op stal 's avonds en 's nachts. Nu studie en waarschijnlijk vanavond even naar de feesttent in Medemblik (Harddraverij-weekend).
Heb haar daarna ook nog even aan de longe gezet om te laten lopen. Paard van stalgenootje ging fijn 
En met de winstpunten!

Met Avi had ik 206 en 197 en was ook 1e en 2e.
Geen finale gestart want ze waren al thuis op de weide zonder vlechten. Daarnaast is mijn pa jarig en moet je toch uren op de uitslag wachten. T is goed zo
Ik ben tevreden!