[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:29

Heb er ook wat foto's van gemaakt. Zal ze morgen even op de comp zetten :)
Je zal wel lekker gaar zijn dan, Snoek ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 21:29

Misschien had de bedenker geen spellingscontrole _O- of is blo ergens een afkorting voor?
Rowo, Gefeliciteerd met je punten! Haha, die actie van Marloes!
Caro, Jammer van je wederom uitgestelde debuut.
Simmie, Foto's van Heino staan in het Heino topic, of had je ze al gevonden? Ik vind het ook niet geweldig moet ik zeggen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:43

Goedenavond.
Corien: Gelukkig kon je nog met Jetske mee naar de Vlietlanden.
Mootje: Fijn dat de clinic zo lekker ging en dat je nog wat huiswerk hebt meegekregen.
Sann: Balen dat je nog zo'n last van je knie hebt.
Simmie: Jammer van de pechbalk en stop, maar je gevoel is toch het belangrijkst .
BV: Als je er geen fijn gevoel bij hebt zou ik gewoon gaan springen (je had ook nog een springwedstrijd staan toch?)
Rowo: Goed zeg! Leuke actie van Malloesje _O- .
Caro: Klinkt als een verstandig besluit, wel jammer dat je debuut weer uitgesteld wordt.
Noor: Gaaf zeg, zoiets zou ik ook nog wel eens willen proberen!
Snoekiej: Daar wordt je wel gaar van ja, maar het is ook wel heerlijk om eens gruwelijk niks te doen :D .

Vanochtend even Bam van entertaiment voorzien en even gekeken bij de clinic, was leuk om te zien.
Begin nu wel behoorlijk te popelen om op Bam te kruipen O:).
Ik zat nog te twijfelen over Lisse, maar denk dat ik hem gewoon ga rijden als voorbereiding op Ysselsteyn.

Ik heb nu trouwens een ''heel gaaf" :Y) litteken op mijn arm, heb me gebrand aan de oven toen ik prinses Lillifee-cakejes aan het bakken was met mijn oppaskindjes :+ .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 22:22

Evie, Ik snap dat je weer zin hebt om er op te kruipen :j

:r Ik zit 'bij ons in de PC' te kijken.... Wat een walgelijk kortzichtige jongen in deze aflevering! Bah!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:23

@ mootje dat zag ik ook al. Wat een kneus zeg...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:05

Had de foto's al gespot idd, Mootje.
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Hindernissen an sich vallen wel mee (vrij simpel) maar voor je een goede beoordeling kunt geven moet je het gewoon irl in zijn geheel (aanrijdlijnen etc) hebben gezien.

Bij ons in de PC...ik walg al van JK. Wat een kwal is dat.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 08:06

Goedemorgen!
Zit nu aan mijn ontbijt. Zo door naar Maasdijk om te schrijven.

Heino en andere cc gangers, Succes :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:16

Smakelijk mootje. Ik zit in de trein, op weg naar Schiphol. Het was gezellig bij madelene!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:31

Lielle, veel plezier in de US of A! :D
Mootje, veel plezier met schrijven!!

Alle cc en SGW-gangers veel succes!

Ik heb heerlijk geslapen. Was om 10 uur al in coma, vriendje belde rond half 12 (moest eerst zaalvoetballen) of we nog wat gingen doen.. eehhhhhhhmmm: tenzij jij ook wil slapen NEE. :o
Nu wel mooi op tijd wakker, heb zat te doen!! Ga eerst kleine Sem even in bad doen :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:44

Mootje tot vanmiddag ;)

Sgw gangers succes!

rowo netjes gereden zeg! jammer van die 177 :+
Evie das best pijnlijk zo'n brandwond..

Ik heb het gezellig gehad gister, wel beetje emo :o maar ja was leuk!
GIster avond nog even bij me zusje gezeten en buren bij de bqq :)
12 op bed :+
Zo paardje doen, vriendin lezen in pijnaker, en dan naar maasdijk :)

Dus ik spreek julie vanavond :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:50

Noor: Gaaf zeg!
Mandy: Super begin toch weer. Wel alleen balen van je eerste proef.
Evie: Stoere kokkin ben je nu :P
Alle wedstrijdmensen heel veel succes!

Ik had gisteren een onverwachts dagje vrij. Dressuurwedstrijd was afgelast.
Dus lekker met vriendje chutney en lemoncurd gemaakt :D (ik geef aanwijzingen en hij snijd). Daarna lekker sushi gaan eten.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:13

Mandy: Netjes hoor ;). Jammer van die eerste punten. Maar volgens mij heb je een goed dagje gehad :).

Noor: Lekker vroeg op bed kan ook heerlijk zijn :D.

Ik had gister cc met Sofie. Dressuur ging niet zo. Ze is op wedstrijd gewoon net niet zo fijn als thuis. Op wedstrijd vliegt d'r kont zelf al alle kanten op. Waar die niet heen moet :+ .
Naja daarna lekker gaan springen. Dat ging erg fijn. Eerste paar hindernissen reed ik zelf beetje afwachten. Daarna ging ik zelf meer rijden, ritme was toen goed en de sprongen toen veel mooier. Fijn rondje gereden en foutloos + foutloze barrage en een 3e prijs :).
Tweede rondje ging ook fijn. Toen direct even wat meer galopsprong genomen. Alleen verkeek ze zich geloof ik wat op h3. Maar verder fijn gereden :D.

Zal zo even naar de binnenbak en de verschillende springzadels proberen. Ben benieuwd of er wat 'passends' tussen zit.
Vanmiddag druk met school bezig. Moet morgen wat inleveren en snap er nog niet zo veel van. Dus straks maar even hard aan de slag :Y).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:20

@ PB: goeie deal dus met vriendje :D
@ Kim: fijn dat het springen zo goed ging!!

Ik ga zo even kijken hoe onze bak is, maar neem mijn vaders auto mee. Als het slechts is, ga ik even in de binnenbak rijden! We hebben daar 2 hallen, maar omdat er in de 1e een nieuwe bodem komt, zijn alle lessen 's avonds in de 2e hal. Duurt nog de hele week geloof ik. Komende wk 's avonds daar rijden gaat dus niet, hopelijk droogt het wat op allemaal. Morgen wordt het nog slecht geloof ik!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:22

Mogge,

Ben dwars door mijn wekker geslapen...was blijkbaar nodig en gelukkig is het zondag.
Ik ga even naar stal lekker in de modder spelen. Heb geen zin om 2 paarden in te laden en naar elders te gaan. Kost teveel tijd.

@ Kim fijn dat het springen goed ging

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:44

Moggel! Niet bijgelezen, straks weer op pad.

Bari had gister 169 en 186 en 3e. 1e proef wat hekjes geramd. En vanochtend in de BB zelf een volte gemaakt en in de B een blokje van de muur eraf. Zo met TG die kant op.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:27

Karen, gefeliciteerd met je verjaardag en je wp met Bari! Springen ging goed dus!! Succes met TG.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:59

Karen, gefeliciteerd!
BV, de cross in Heino is praktisch hetzelfde als vorig jaar. Toen ben ik wezen kijken. Vond de aanrijd lijnen niet zo mooi, maar de hindernissen voor de B vrij simpel. Dat compenseerde elkaar vorig jaar goed, want er gingen er heel wat simpel doorheen met jonge paarden. Balen alleen dat er nu zoveel water ligt, dat maakt het niet fijner.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:18

Noor: Lijkt me ook super gaaf dat blokarten! Ben benieuwd naar foto’s. :)
Mootje: Veel plezier in Maasdijk met schrijven!
Rowo: Super begin weer toch! Jammer wel van je 1e proef, maar 2e proef maakt het dan wel dik goed.
Kim: Gefeliciteerd met je 3e prijs. Fijn dat het springen lekker ging!
TG: Gefeliciteerd! Ook lekker gesprongen gisteren. Succes vandaag.
Andere CC gangers ook succes!

Gisteravond lekker drankje gedaan in de stad. Vanochtend goed aan de studie geweest en ik heb nu zo het huis voor mij alleen. Heerlijk :D Duik zo lekker op de bank met de hondjes en een dvd-tje!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:20

Goedemiddag.
Lielle: veel plezier in de USA, ik ben jaloers :D .
Corien en Mootje: Veel plezier in Maasdijk!
PB: Het alternatief voor je wedstrijd klinkt gelukkig heel gezellig (en smakelijk :9 ).
Kim: Jammer van de dressuur, gefeliciteerd met je prijs in het springen.
Noor: Fijn dat je in ieder geval een binnenbak heb waar je vandaag naartoe kan, ik hoorde dat het morgen ging regenen en daarna een aantal dagen droog.
Caro: Heb je je duikbril weer meegenomen ;) ?
TG: Gefeliciteerd met je verjaardag, succes met TG!

Sts net lekker mijn brood te beleggen met verse rosbief :9 , loop even naar mijn moeder bij de pc voor de tussenstanden van Varsseveld, kom ik terug staat onze gedomesticeerde tijger gewoon mijn rosbief naar binnen te schrokken }> . Ik heb haar de rest ook maar gegeven, wie weet waar ze al aan gelikt had :r.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:48

TG: Gefeliciteerd! :D Netjes van Bari en succes nog met TG :).

Caro: Lekker is dat soms, uitslapen O:).

Balen van je broodje Evie ;).

Ik heb net even de zadels uitgeprobeerd. Het eerste zadel was een Lemetex. Dit zat in eerste instantie wel goed en lag ook goed op Sofie. In draf zat het niet echt lekker, galop daarintegen juist wel. Toen ik een sprongetje ging maken lag ik er bijna af :+. Wat maar een banketstaaf kruisje, al maakt Sofie er wel een sprong van. Maar ik zat zowat achter het zadel, gleed er gewoon vanaf :=. Paar keer geprobeerd, want ik dacht, acht ik ben het gewoon niet gewend. Maar ik bleef glijen.
Het volgende zadel was de Bates. Fijn zadel, kon er 'dressuurmatig' ook goed op rijden. Springen ging ook goed. Tuurlijk is het wel even wennen met een springzadel. Maar hier zat ik gewoon steviger op dan de eerste.
Daarna een Stubben geprobeerd. Daar had ik totaal geen steun mee, met de dressuur al niet. Met springen helemaal niet :+. En lag ook niet zo mooi.
De laatste was een stubben Siegfried (tweedehands). Dit zadel zat wel heel fijn. Ik kon er goed op blijven zitten boven de sprong. Boom is alleen wat te breed. Maar dit kan smaller gemaakt worden.

Ik ga deze week gewoon nog even een keertje rijden met de Stubben Siegfried en de Bates. Kan het toch niet zo in 1 keer beslissen. Ik moet zelf gewoon ook erg wennen aan het verschil tussen veelzijdigheids zadel en een spring zadel. Maar er zijn in iedergeval 2 die goed zitten.

Zal zo even een broodje eten en vanmiddag even goed met school bezig :). Vanavond even met een paar meiden ergens een hapje eten en vanavond ook nog wat school en lekker bankhangen.
Volgende week weer een zware week met praktijk := .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:00

@TG. van harte gefeliciteerd. Mooie punten en succes met TG

@ Kim. Toen ik de Stubben van mijn zusje had overgenomen lag ik er de 1e week 3x af :( . Ik was een plat pessoazadel gewend. Tegenwoordig blijf ik zitten en rij ik er fijn mee.

Net beide paarden even gereden. Had zweep meegenomen bij de ruin en dat was niet handig. Gaf gelijk rodeoshow weg dus eerst maar even gelongeerd. Merrie liep fijn. Diet is weer helemaal happy sinds we hebben gecrosst. aanstaande moeder even gepoetst en die haart al vreselijk uit terwijl zij nog zo'n dun vachtje heeft. Wordt wel best dik..

Duikbril was niet nodig :D maar 2 grote plassen :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:32

TG @ gefeliciteerd !!! en fijn dat Bari goed ging, toch je puntjes binnen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:38

Mmmm, moet de foto's nog wat kleiner maken. Heb ik nu even geen tijd voor...
Binnenkort ;)

Heb toch met Jer in de buitenbak kunnen rijden. Lag een grote plas in, maar verder was het wel te doen. Daarna voor het eerst alleen naar buiten gestapt. Moest hem 1 keer vermanend toespreken en toen ik de zweep tegen zijn schouder legde, was hij overtuigd en ging hij braaf verder :) Straks even de regendekens afhalen. Je blijft bezig, maar het is echt tè heet op stal 's avonds en 's nachts. Nu studie en waarschijnlijk vanavond even naar de feesttent in Medemblik (Harddraverij-weekend).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 14:21

Goeiemiddag!
Vorstin had vandaag een dagje vrij, dus die heeft heerlijk een poos losgelopen binnen en buiten :) Heb haar daarna ook nog even aan de longe gezet om te laten lopen. Paard van stalgenootje ging fijn :)

Gefeliciteerd met je verjaardag TG *\o/* *\o/* *\o/* En met de winstpunten!
Hoelang mag je ook al weer nog niet rijden Evie?
Veel plezier bij het schrijven Corien en Mootje!
Haha, lekker even om lang te slapen Noor! Veel plezier op de draverij!
Gefeliciteerd met je prijs Kim!
Goed dat je aan het studeren bent geweest Sannn!
Lekker dat je even hebt gereden Caro!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 14:32

En wederom een egobericht van mij :o

Ik ben ook terug van de Zilveren Ster. Kort gezegd had ik 199 en 200 in de L1 met Zetje en was 1e en 2e. :D Met Avi had ik 206 en 197 en was ook 1e en 2e. :D Geen finale gestart want ze waren al thuis op de weide zonder vlechten. Daarnaast is mijn pa jarig en moet je toch uren op de uitslag wachten. T is goed zo :D Ik ben tevreden!

@ karen: gefeliciteerd!!! Lekker gereden dus en succes met T!!

@ kim: er zit wel duidelijk kwaliteitsverschil tussen Stubben en Bates, ook al ben ik toch te spreken over de Bates van mij. Hopelijk kun je eruit komen :j

Verder niet bijgelezen. K ga ff douchen en verjaardag vieren!