[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 10:41

Gefeliciteerd Mo! En fijn dat je zo lekker hebt kunnen springen!

Noor: Ikzou gewoon lekker stappen. Vaak is juist ontspannen voor een belangrijke wedstrijd belangrijk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:04

Goeiemorgen!
@Mo: Gefeliciteerd met je verjaardag! En fijn dat je weer lekker hebt kunnen springen met je paard!
@Noor: Ik zou lekker buiten gaan stappen voor de ontspanning. Die ene dag extra dat je nog echt kunt trainen zal vast niet zo heel erg veel uitmaken voor het eindresultaat ;)
@PB: Wat een belachelijke regels bij jullie op school! Gelukkig hebben ze dat bij ons niet :o
@Lotte: Wat leuk dat ze zo enthousiast zijn over je onderwerp! Komt vast helemaal goed! En een streepje voor bij je begeleider is natuurlijk nooit verkeerd :o
@Rosalie: Succes met je toets!
@Snoekiej: Je schoenen heb je in ieder geval geregeld voor de vakantie, nu de rest van je koffer dus nog ;)

Wat betreft vakanties ga ik 2 keer 1 week op wintersport en 1 week naar Ermelo naar de instructieweek. En dat vind ik eigenlijk ook wel best zo :o Ben niet zo van het verre reizen, krijg ik heimwee van :o

Vanmorgen met de auto aan de glibber gegaan op weg naar de fysio, gelukkig was het maar een heg van iemand in de straat en lijkt er geen schade aan de auto. De heg is wel wat gehavend, maar als het goed is groeit dat wel weer aan :P
Nu weer op mijn stage aangekomen en ga zo maar eens een plan van aanpak schrijven voor de komende 5 maanden, is nooit mijn sterkste kant, maar moet toch gebeuren :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:54

Mo gefeliciteerd!! *\o/*

Benthe: Schrikken zeg := Gelukkig was het maar een heg ;) Ik ben gister ook maar met de auto weggeweest.
Bus had al een uur vertraging en heb toen maar de auto uitgegraven. Had geen zin om een nachtje op de manege door te brengen ;)

Lotte: Wat leuk dat je begeleider zo enthousiast is!!

Snoek: Als je maar goede schoenen hebt haha 8-)

Ik zat om 8.45 uur alweer in college.. Vanmiddag nog een leuke workshop (zelf georganiseerd) en dan van half 4 tot half 6 nog SPSS college.
Dat ga ik nu maar eens voorbereiden :z

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:06

Vief; druk dagje dus nog, succes d'r mee!
J_N; een heg geeft iig nog wat mee das met een boom of lantaarnpaal wel anders.. :+
Noor; dan had ik het ook wel geweten, lekker stukkie stappen langs de weg :j
Rosalie; dat gaat vast een gezellig middagje worden. hoe is je toets gegaan?
Mo; proficiat en een hele fijne dag gewenst :) Mooi dat het huppelen lekker ging.
Lotte; alleen maar beter toch, hopelijk gaat het allemaal door!

Wat betreft paarden en vakantie dat wisselt bij mij een beetje aan de wedstrijdagenda nadien en hoe lang ik weg ga. Soms krijgen ze ook vrij en soms worden ze lichtjes doorgereden of gelongeerd.

Ik hoop dat ik vanavond ook nog ff naar de manege kan om te rijden en dan later vanaaf met de kur aan het werk :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:13

Snoekiej schreef:
Prijzig borsttuig Bianca := Ik ben met die van mij ook erg blij. Als alle haakjes er straks opzitten, is hij helemaal perfect! De haken eropzetten kost alleen ook nog wel wat :=

Ik kan van die van jou idd nog geen foto zien en ik zal toch ook eentje moeten hebben voor ik ga beginnen, die van rebecca is aan de te krappe kant dus dat wilde ik ook niet, je kan ze echt maar weinig vinden deze tuigen.. |o

TEEGEE @ jij hebt hem zeker bij Walter Ruitersport he.. :D Daar is hij nu 150 euro, dus deze is 15 euro duurder dat valt wel mee, daar rijd ik geen 140 km voor naar Enschede... :=

MO@ gefeliciteerd !!! *\o/*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:11

Ja klopt! Hij is wel super hoor, blijft ook echt heel mooi!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:14

Middag!! ;)

@Benthe: Gelukkig is alleen de heg gehavend :)) .. Wel schrikken zeg!!
@Vief: Veel plezier op de workshop!! Wat voor workshop heb je georganiseerd?
@Noorwijdenes: Bedankt voor de tip, daar zie ik hem inderdaad wel voor aan ja.. :o
@Mo: Wat fijn dat het springen goed ging, misschien was hij een beetje onder de indruk :) ... Enne Gefeliciteerd!! :D

Moesten vandaag gaan presenteren, maar dat is morgen geworden, wel al een aantal presentaties gezien vandaag en aan de hand daarvan hebben we maar even een nieuwe casus uitgewerkt :P , die van ons was wel een beetje uitgekauwd.. :o .. (ondanks goedkeuring)

Het zonnetje schijnt, dus ik ga gauw naar Wolin!! :wave: Wolin heeft mij nu weer voor haar alleen :P , is ze maar wat blij mee denk ik.. ze was echt enorm jaloers.. :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:27

Hoi,

@ mo gefeliciteerd.
@ benthe gelukkig was het maar een heg.
@ vief veel plezier met de workshop. Ben wel benieuwd wat voor een workshop je heb georganiseerd.

Hier weinig te melden. Nu er weer een pak sneeuw ligt kan ik niet gaan rijden. Vind het met zoveel sneeuw niet vertrouwd. Zou mij erg schuldig voelen als er wat gebeurde.
Maar de zon schijnt eindelijk wel weer :D . Ga straks maar even met mijn hoofd in de zon staan mijn zonnebatterij opladen!

Heb 2 gratis kaarten voor de huisdhoudbeurs gekregen. Nog nooit heen geweest maar aangezien ik nog 2 treinkaartjes heb liggen en toch niks te doen heb ga we er heen :D .
Qua vakanties heb ik niks in de planning. Eerst maar weer eens werk vinden. Wil dit jaar weer erg graag naar de USA. Maar heb wel meer landen op mijn verlanglijstje staan. Ik kan misschien als groom meevliegen met paarden maar moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt. iig gratis ticket

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:34

@Caroline: Schiet het al een beetje op met sollicitaties dan? Lijkt me toch wel lastig op het moment en ook omdat je met je schouder zit natuurlijk. Hopelijk vind je snel wat!
@Vief: Veel plezier met je workshop! En SPSS heb ik trauma's van :P
@WL: Balen dat je presentatie werdt uitgesteld! Als je je erop insteld en het gaat dan niet door, dat vind ik bij dat soort dingen niet erg prettig :o Maar wel weer lekker tijd voor Wolin.

En ik was inderdaad erg blij vanmorgen dat het alleen maar een heg was :P
Zal vanmiddag even langs die mensen gaan om mijn excuus netjes aan te bieden. Er valt weinig aan te repareren denk ik :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:02

Nee sollicitaties schieten niet op. Bij 1 was ik zelfs te hoog geschoold terwijl ik normaal het net andersom hoor. Had mij opgegeven voor een opleiding via het UWV bleek op het moment dat de opleiding gepubliceerd was al gestart te zijn. Erg handig.
Momenteel maak ik mij nog niet erg druk want ik sta wel ergens op de lijst maar de vacature is er officieel nog niet.
Met mijn schouder kan ik wel werken zolang ik maar niet hoef te tillen.

De heg grooit wel weer aan...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:21

Jeetje Lotte dat is ook wel balen zeg :\
Gaat het nog wel lukken om zo snel wat nieuws goed te laten keuren?

Benthe: Misschien wat drollen van Jipje eronder scheppen ;) Gaat hij vast beter van groeien.

Caroline: Vervelend dat het niet zo opschiet :(:)

De workshop was erg leuk en een grotere opkomst dan verwacht :D Ging over opvallen bij Google. Het belang hiervan en hoe je websites zo kunt inrichten dat ze ook echt hoog scoren, gebruiksvriendelijk zijn, etc. Heel interessant en erg leuk om te zien hoeveel je met bv Google Analytics af kunt lezen.. Ga nu weer hard aan de studie -:)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:09

Mo: gefeliciteerd!
Vief: fijn dat de workshop beviel!
Caroline: jammer dat de sollicitaties niets geworden zijn. Hopelijk snel meer succes!
WL: balen dat de presentatie is uitgesteld.
JN: gelukkig was het maar een heg. Die groeit vast wel weer aan.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 17:24

*\o/* *\o/* Even een ego berichtje van mij:

Heb mijn module gehaald! Alle 3 de tentamens + 2 assignments :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:28

Goedzo Kim!! +:)+ Gefeliciteerd :D !!
Caroline, lastig met die banen.. :\ USA staat ook zeker hoog op mijn lijst ;) !
Klinkt als een interessante workshop Vief en ook leuk dat ie nog eens goed bezocht is! :D Onze presentatie was goedgekeurd en wij vonden het ook wel best.. maar bij nader inzien.. willen we wel een slimme indruk maken en iets hebben wat niemand anders heeft of weet :o . Dus ben benieuwd morgen.
Er was een groepsgenootje niet aanwezig en die mist bijna alle presentaties >;) , vandaar dat we het morgen doen..

Heerlijk weer alle tijd voor Wo gehad vandaag :+: , heb haar dan dus ook flink in de watten gelegd ;) !! Werd op stal alleen ontzettend draaierig %) , normaal heb ik wel iets van Dextro of koeken in mijn kast liggen, laat dit nou net allebei op zijn >;) .. Vandaag het middageten overgeslagen/vergeten...voelde 't wel zitten :roll: ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:43

Gefeliciteerd Kim!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:49

Gefeliciteerd Kim! Netjes hoor.
Doe je wel voorzichtig Lotte?!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 18:57

Gefeliciteerd Kim :D Super zeg! Die moest je ook halen om naar Thailand te mogen of dat niet?

Ik zal zo ff bijlezen...

Heb vandaag ff een foto van Zetje gemaakt. Rij haar nu beduidend minder omdat ik Avi vaker pak (die overigens mega mega braaf is). De 1e foto is vandaag, 2e is van 5 januari.

Afbeelding

Afbeelding

Verder gaat het hier redelijk. Vandaag mijn outfit afgerond voor carnaval. Vieren dat hier wat mensen eigenlijk? Ik hoor er niemand over?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:01

Ik ben niet van de carnaval. Het leeft hier ook eigenlijk niet zo. Een stuk verderop wel.

Lekker rond ding die Zetje Mandy!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:03

@ Kim Gefeliciteerd
@ rowo ziet er goed uit op de foto. Ik mis het carnavals gen. Ik vind er niks aan ook nooit gevonden

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:05

En bijgelezen:

@ mo: Gefeliciteerd allereerst :D !!! Ook al zo lang naar het buitenland. Was niks voor mij :o
Je merrie met blessure kan over een paar maand dus wel weer gewoon mee op wedstrijd? T is geen blijvende blessure?
En met je huidige paardje zou ik idd ook voor stappen gaan :j

@ pb: kan me voorstellen dat je gesloopt bent :(:) Jullie hebben dan overigens wel een grote aanwezigheidsplicht zeg!

@ kim: ik zou Sofie denk ik gewoon vakantie geven. Longeren is ook maar dom werk en saai voor de paarden als dat het enige is wat ze doen. Kun je ze beter helemaal stil zetten. Worden ze nooit slechter van :)

@ snoekiej: wat super dat je fysio naar je toe wil komen zeg! Je bent er met je ouders dus helemaal uit qua kosten? (dat hb ik weer gemist). Wat voor opleiding doe je eigenlijK?

@ benthe: Oei! Naja beter een heg dan een boom toch? Gelukkig is het goed afgelopen.
En Leuk he zo'n PVA :)) Ik heb mijne ook maandag ingeleverd!

@ caroline: wat balen van je sollicitaties! En te hoog geschoold met MBO? Wat verwachten ze dan? :+

@ vief: fijn dat je workshop geslaagd was! En een grote opkomst is dan wel datgene waar je het ook voor doet.
En ik zag dat je weer een nieuw topic kreeg? Ik ga het in de gaten houden. Die bruine Iris Bayer die je plaatste in zo'n topic is wel echt super super gaaf!!

Zo... dat waren de laatste 2 blz. Verder terug ga ik niet :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:05

Simmie schreef:
Ik ben niet van de carnaval. Het leeft hier ook eigenlijk niet zo. Een stuk verderop wel.

Ons dorp is ook niet typisch carnaval hoor, maar heeft wel een (zuip)optocht := Vind het een fantastisch feest en heb altijd mega veel lol. Heb er nu alweer zin in :):)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:16

Ik zou eigenlijk mee gaan carnavallen met wat vriendinnen, maar met een leverontsteking is dat gek genoeg geen goed idee denk ik :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:18

@ rowo voor de vacature zochten ze een starter. Mijn laatste baan was een HBO + baan en daar werkte ik met mijn Mas diploma. In de info van het CWI stond LEAO niveau voor administratief medewerker. Loon was ook 6.50 euro lager per uur dan wat ik had.

Ik woon geloof ik ook niet in een carnaval gebied. Volgens mij doen zij met uitgaan wel speciale dingen in het centrum geloof ik.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:22

@ PB: nou nee, dat lijkt me idd niet zo'n heel geweldig plan :=

@ caroline: oh vandaar. Ik dacht al.... maar 6,50euro minder dan hiervoor is wel fors minder!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:30

Ja dat vond ik ook. Wil best voor minder aan het werk maar mijn huis moet ook betaald worden en dit was ook nog eens 70 km verderop. Wel hele leuke mensen maar ja het was niet te doen