Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben niet zo van het verre reizen, krijg ik heimwee van

Gelukkig was het maar een heg
Ik ben gister ook maar met de auto weggeweest. 

Mooi dat het huppelen lekker ging.
Snoekiej schreef:Prijzig borsttuig BiancaIk ben met die van mij ook erg blij. Als alle haakjes er straks opzitten, is hij helemaal perfect! De haken eropzetten kost alleen ook nog wel wat
Daar is hij nu 150 euro, dus deze is 15 euro duurder dat valt wel mee, daar rijd ik geen 140 km voor naar Enschede...

.. Wel schrikken zeg!!
... Enne Gefeliciteerd!!
, die van ons was wel een beetje uitgekauwd..
.. (ondanks goedkeuring)
Wolin heeft mij nu weer voor haar alleen
, is ze maar wat blij mee denk ik.. ze was echt enorm jaloers..
. Ga straks maar even met mijn hoofd in de zon staan mijn zonnebatterij opladen!
.
Maar wel weer lekker tijd voor Wolin.

Gaat hij vast beter van groeien.
Ging over opvallen bij Google. Het belang hiervan en hoe je websites zo kunt inrichten dat ze ook echt hoog scoren, gebruiksvriendelijk zijn, etc. Heel interessant en erg leuk om te zien hoeveel je met bv Google Analytics af kunt lezen.. Ga nu weer hard aan de studie
!!
USA staat ook zeker hoog op mijn lijst
!
Onze presentatie was goedgekeurd en wij vonden het ook wel best.. maar bij nader inzien.. willen we wel een slimme indruk maken en iets hebben wat niemand anders heeft of weet
. Dus ben benieuwd morgen.
, vandaar dat we het morgen doen..
, heb haar dan dus ook flink in de watten gelegd
!! Werd op stal alleen ontzettend draaierig
, normaal heb ik wel iets van Dextro of koeken in mijn kast liggen, laat dit nou net allebei op zijn
.. Vandaag het middageten overgeslagen/vergeten...voelde 't wel zitten
.. 
Super zeg! Die moest je ook halen om naar Thailand te mogen of dat niet?

!!! Ook al zo lang naar het buitenland. Was niks voor mij 

Jullie hebben dan overigens wel een grote aanwezigheidsplicht zeg!
Ik heb mijne ook maandag ingeleverd!