@ IS .. super punten zeg! @ Karen ... haha, altijd fijn om iig niet de laatste te zijn @ Sanne ... sterkte! @ MJ ... ik dacht ook al "wies da?" Altijd weer wennen als iemand een nieuwe ava heeft wbt de foto's van P&P ... Ik zou wel graa willen weten wat nou de toegevoegde waarde van deze manier van trainen is. Wat willen ze hier nou mee bereiken/trainen? De bovenlijn in de hals oprekken ofzo?
Ikke ben dood Vandaag de bodem uit de binnenbak gehaalt en een nieuwe er weer in gedaan en op het spring/minicrossveld nog wat dingen aangepast. Veel kraan- en shovelwerk, maar ook veel schepwerk Toen vanaaf nog ff naar een excursie bij het Wyndomein bij ons op de buurt: natuurlijk wijn geproefd en ook een paar verschillende soorten kaas. De Skartster Griene Tsiis is erg lekker
Ik heb vanavond een zeer geslaagd personeelsavondje gehad Eerst gingen we steengrillen, toen bowlen en daarna nog naborrelen, ben nu net thuis. (morgen weer om 7 uur wegfietsen, half 8 beginnen) Zal morgen wel hoofdpijn hebben denk ik zo
Ik ben ook weer thuis gekomen T was gezellig met alle leiding. Lekker gebbqed wat gedronken en.... voor het eerst in mijn leven een waterpijp gerookt Haha!
Vief: uks pootje is weer helemaal dun. Gistermiddag vond ik rechtsvoor zelfs dunner als links. Volgens mij heeft ze last van een klein mokplekje.. Dus daar smeren we nu steeds mokzalf op.
Allemaal geslaagde feestjes dus Hilde: Fijn dat het al weer zo dun is
Ik ga straks maar eens een 20x60 baan uitzetten in de wei. Moet toch wel even écht geoefend worden dacht ik zo Gisteren was hij gelukkig braaf, hopelijk vandaag ook. Wolletje was gisteren ook braaf. Ging na een kleine aarzeling braaf achter me aan de stal in/uit. Zal zich wel even echt pijn gedaan hebben
Verder haar staart met een emmertje en een sopje gewassen. Vond ze ook niet erg. Alleen het witte sop op de grond was wel een beetje gek.
Ik heb gister voor het eerst sinds vroeger een paar keer, op mijn dressuurzadel gereden. Vroeger deed ik dat nooit, want ja, ik kon beter een vzh zadel hebben als ik ook een betje wou springen. Maar nu weet ik 't wel. Ik houd m'n springzadel voor de cross en het springen, dressuur gewoon voor de dressuur en m'n heerlijk zachte boomloos zadel voor de buitenritten...
Ja haha, eigenlijk 4... met vzh.... Maar ik had eerst altijd VZH en boomloos kregen we voor 150.- mee 2e hands...(tja, m'n moeder vond dat fijn voor buitenrijden, maar nu rijd ze bijna nooit meer ) En dressuur hadden we al heel lang...lag in de kast..we hadden die "opgeborgen" want we vonden het niet nodig. Maar een springzadel wou ik heel lang en uiteindelijk goedkoop gekocht in Frankrijk
Lache joh. Ik ging vanachtend even naar me tante. Die heeft een nieuw paard en ik was wel beniewd. Echt mooi beest. Een arabier en echt spierwit Geen een donker vlekje. Die mag ze wel binnen houden anders is die niet lang wit meer Nouja ik ging er dus ook ff een rondje op maken. Nou dat is dus echt niks voor mij, echt een eng idee. Hij was zo pielig ik had het idee dat ie omviel toen ik opstapte En ik ben twink gewend en die hing best wel in je handen. En bij deze was het net alsof je niks vast had, ik had telkens het idee alsof ik dat hoofd er af trok Was echt heel raar, wel onwijs leuk beessie. Echt een hoog knuffel niveau.
Haha kan me wel voorstellen dat dat echt even heel iets anders is! Lipso is ook vrij breed en dan heb je ook al snel zo'n onstabiel gevoel als je op wat kleins stapt
Zou mijn knutselhalfuurtje zit er ook weer op! Heb nu wel 12 prachtige bordjes op satéprikkers klaarliggen
Goedemorgen! Ik ben alweer terug van het springen in Veendam. Eerste parcours was die een beetje onzeker ivm de bodem. Hierdoor moest ik zelf wat meer rijden maar toch ging die wel mooi door. Was foutloos en 3e prijs. Tweede parcours sprong die echt heel fijn alleen toen viel de laatste balk. Was jammer want hij kwam er mooi voor. Maar ik was wel heel tevreden. Hij heeft een hele vooruitgang getoond vandaag Vanmiddag weer terug voor de dressuur