Vieva, gewoon doorgaan met leren. Op een gegeven moment moet het er een keer inzitten! Ik heb ook over twee weken examens en zie het nog niet helemaal zitten. Nu ius hier ook een vriendin en zijn we hard aan de studie. Werkt best fijn met zijn 2en. Ik ga volgende week naar Leiden, examentraining scheikunde van 3 dagen.
Vroeger hoefde ik alles maar 1x door te lezen, en dan zat het er. Later (toen ik bijv. moest leren voor mijn ORUN) kon ik ook alles tig keer lezen en dan wist ik het nog niet. Of ik wist het wel, maar de dag daarna was het weer weg. Ik heb alles gewoon heel vaak moeten herhalen.
Wat is het hier weer rustig! Iedereen is zeker van het mooie weer aan het genieten
Heb vanmiddag nog even gesprongen en m'n vader is er even bij gaan staan met een longeerzweep. Toen wou mevrouw de benen wel optillen, hij hoefde er niet eens wat mee te doen
Zometeen even eten en dan maar es naar de manege, eerst moeten alle pony's nog dus dat duurt wel even.
Hilde en Kim: Fijn dat het een mooie ceremonie was. Net les gehad met Kameel, dat ging best goed. Vanmiddag met Yentil op buitenrit geweest, ging om half 1 weg en was pas om half 5 weer thuis. Ben nu wel even blij om in huis te zitten
Het was idd een mooie ceromonie. En dat ze met die 2 witte paarden weggereden werd was ook heel mooi . Maar het was echt wel ff moeilijk. Moest meteen daar naar werken, had er totaal geen zin in. Bleek ok nog eens dat de nieuwe baas er was . Maar het ging wel goed. Ben net thuis. Ben kapot. Ik ga slapen .
Kim en Hilde: Fijn dat het een mooie begrafenis was, sterkte er verder mee
Ziet er goed uit hoor Ladyzwien!
Ik heb vanavond dus clubkampioenschappen gehad, 2 rondjes springen. Het eerste parcours was gewoon klassiek, op hindernis 2 weigerde ze 2 keer Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt met haar. Daarna sprong ze weer lekker maar op hindenis 8 weer een weigering. Er liepen steeds mensen mee en gingen bij de hindernissen staan dus heb gezegd dat die kerel daar maar weg moest gaan, toen sprong ze er braaf overheen en heb het parcours gewoon uitgereden. Ze is gewoon zó ongelofelijk snel afgeleid! Normaal in een parcours gaan de parcourshulpen ook niet bij een hindernis staan, vond het wel irritant en baal er echt van want ze sprong verder super! Alles paste super en ze bleef heel goed van het hout af! Daarna was er nog progressief alleen het werd al donker. Ik had al besloten dat als het te donker werd ik gewoon niet zo rijden, ik ga geen risico nemen op een onderlinge wedstrijd. Maar goed, degenen voor mij reden nog makkelijk rond dus ik ben gestart. Op 1 al een balkje en op 5 ook, toen heb ik maar afgegroet aangezien ik het zelf ook niet meer zo goed kon zien. Leek me verstandiger.
Al met al ben ik toch tevreden op de manier hoe ze sprong, alles paste lekker en ze sprong nu ook geweldig. Als ik nog een keer last heb van bemoeizuchtige parcourshulpen (allemaal goed bedoeld overigens hoor), zeg ik er gelijk wel wat van.
Goeiemorgen! Ik ga straks naar Walibi Flevo met m'n vriend om te vieren dat we alweer een jaar hebben Het is echt heel lang geleden dat ik daar ben geweest, met een schoolreisje in groep 5 oid, haha. Ben benieuwd!