[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:37

viefdepief schreef:
Gisteravond dus nog even naar Sam geweest, maar er valt de laatste tijd niet echt meer te "rijden" in onze bak
Hij is heel erg hobbelig en sommige stukken zijn vrij stevig terwijl andere stukken zo zacht zijn dat je wegzakt. Sam houdt al niet zo van een ongelijke bak en aan echt rijden kwam je bijna niet. Hij was gewoon te veel bezig met het letten op de bodem. Maar verder was ie wel lief en morgen weer lekker in de manege

Wordt je bak wel regelmatig gesleept? Ook al is ie nat, het is wel goed om de bak iedere dag even te slepen, vooral als ie slecht is met harde stukken en gaten. Hierdoor rijd je toch de gaten steeds weer wat vast. De bak zal er niet perfect van worden, maar hij zal wel wat beter zijn.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:39

Hij wordt niet zo vaak gesleept
En als ie dan gesleept wordt, wordt ie eerst helemaal losgetrokken waardoor hij denk ik zo zwaar wordt.. Ben geen bakexpert hoor
Maarja ze staan niet bij huis he.. Anders had ik het wel geweten!!

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:48

Om je bak goed te onderhouden valt niet mee hoor. Ze worden sneller slecht dan dat ze weer goed worden. Maar je kunt de bak ook met een schuifbord achter de trekker slepen. Dan valt het losworden wel mee. en schuif je automatisch de gaten weer vol en vlak. Maar dat moet je dan wel consequent iedere dag doen wil je m onder deze weersomstandigheden een beetje berijdbaar houden.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:45

RK: ja we konden gister weer heerlijk zwemmen vlgens mij wil hester straks niet meer met mij rijden. Muis deed zo debiel en even later zag je Lars te keer gaan erg lollig!! dus ik ga nu maar voor de 140+ ipv de 150 punten voor vrijdag

als het goed is heb ik de 25/26e dressuur wel in NH dus ik kan natuurlijk wel even doorrijden naar Ronald

Gomir; lekker dat ze weer goed gingen!

vief: kan je al zandbunkers maken in de bak?

nou en nu weet ik het niet meer ....

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:56

Bij mij waren geen plassen. . .
150 pt moet toch wel lukken BT? Als je 150 of hoger haalt, trakteer ik je op UNOX worst!
Je moet daar wel tussen hekjes

Ik heb net mn wedstrijdlijstje dr even bij gehad en zie dat 26 febr. sneek Springen met de indoctro, en die dag heb ik met de volblo0ed ook nog dressuur... Dus indoorcross bij Beukers zal wel niks worden.
Dan 4 maart maar naar Alice en eind maart naar putten, daar hebben we lekker de ruimte.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 11:07

ja ik hoorde idd dat ik tussen de hekjes moest, vandaar ook een beetje mijn verlaging in punten
maar die Unox worst staat
ja 26e is ook nog eens springen, heel misschien doe ik mee, ligt eraan of ik van de wachtlijst kom
en misschien ga ik 4 maart ook wel naar Alice, ik denk dat dat beter voor haar is dan een indoorcross

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:24

Ik heb zaterdag weer wedstrijd!! Voor ik naar Oostenrijk ga!

Ow en de Corland is gister thuis gekomen! Dat is een stuk goedkoper dan daar laten staan!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:29

Ohja, die cross bij Alice, daar moet ik het nog steeds met Bitwise over hebben. Weet iemand of dat zwaar gebouwd is?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:52

Scum, volgens mij is het bij alice niet echt zwaar en ik meende dat er ook verschillende hoogtes zijn hieren daar per sprong.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:12

dat geloof ik idd ook niet! ik heb er toendertijd een selectie gereden, maar daar kon je als B paarden/L-pony's met gemak doorheen..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:23

En nu heb ik mijn profielwerkstuk ook ingeleverd

Ga vanmiddag even lekker rijden en duimen dat het droog blijft!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:48

Natuurlijk blijft het droog!!
Hier bij ons is het heel mooi weer en het zonnetje schijnt en als ik zo de windrichting zie, dan komt dit weer jouw kant ook op

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:50

hallo allemaal!
Jullie hebben veel gekletst

Ik heb de laatste dagen niet veel tijd gehad om te computeren. Maar nu heb ik scheikunde-les op de computer, dus ik kan weer even bokken

Ik heb niet veel boeiends meegemaakt, gewoon lekker gereden. Dit weekend ga ik weer op Pierrot te blijven zitten en dan ga ik daar ook weer mee aan de slag.

RK: Hier in het mooie deventer ziet het er ook wel goed uit, qua weer

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:50

Ja idd hier is het supermooi weer! Alleen ik moet vooruit werken met school aangezien ik op vakantie ga!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:53

scheikunde is stom

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:55

arme Renske

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:56

haha ik ben bezig met de vrauchtbaarheid van gezelschapsdieren! Ben nu bij embryotransplatatie

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:57

Haha niet te sarcastisch he

Maar gelukkig ben ik over 10 min. vrij!!

MM --> dat is tenminste nog interessant. Dit gaat over insteltijden van reacties en die oliebol. Word ik moe van.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:58

pfff nee scheikunde is niet mijn favo vak!! Gelukkig ben je bijna vrij!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:06

Scheikunde snap ik niets van, heb het gelukkig ook niet meer

RK: oooh oke, dat is een goed vooruitzicht! Hier schijnt de zon ook wel maar er is ook flink wat bewolking. Nouja, ik ga gewoon, en nog wel op de fiets (moet mijn conditie weer opbouwen )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:10

het blijft vast nog wel even geod weer hoor andrea hier schijnt iig de zon al de hele dag

renske: scheikunde is ook niet mijn favoriete vak

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:18

MM; ik ga van 28 jan tot 3 feb op vakantie naar Oostenrijk. Wanneer ga jij?

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:20

Ik vond scheikunde altijd knudde, omdat ik het niet snapte. Toen ik een niveau lager kwam, en alles Rustig werd uitgelegd snapte ik het ineens wel! Maar mijn favo vak is het ook nooit geweest. Embryotransplantaties vind i kdan een stuk interessanter!

Hier kwakkelt het weer een beetje, de zon komt er niet echt mooi door. Onze bak is drijfnat, of knoert hard.. Iets ertussen is in dit tijd perk van het jaar niet mogelijk . Gelukkig heb ik nog een club terrein en een binnenbak die ik kan afhuren.
Iedereen veel rij plezier vandaag! Ik ga ff naar me vriendinnetje toe, en daarna ff naar stal. Kan wel niet rijden, maar een dag niet geknuffeld is een dag niet geleeft (ahum, hoezo penny... Ik ben dan bijna volwassen )

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:22

ik ga van 22 januari tot 31 januari!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:40

Vraagje: Weten jullie hoe duur een les bij Alice is??

Vanmiddag op school nog even heel erg geschrokken. We hadden bij Nederlands een presentatie van een groepje van drie meisjes.
Een meisje had dus een beetje een black-out.. Rustig weer overnieuw begonnen en toen ging het weer. Ander meisje stond een beetje te prutsen met der krukken omdat ze nog steeds last van der knie had. Meisje nummer drie had net alles vertelt toen ze een beetje tegen de muur aan ging staan en de hand van "krukkenmeisje" vastpakte. Die ging toen een stoel pakken terwijl "black-outmeisje" rustig door aan het praten was. Ik dacht dus dat ze last van haar knie had en even wilde zitten, maar op dat moment viel het andere meisje dat tegen de muur aan geleund stond zomaar opeens om!
Niet door haar benen zakkend ofzo, maar echt gewoon gestrekt zegmaar
Iedereen schrok zich dood en toen snel water gepakt en de wat leraren erbij gehaald. Gelukkig ging het toen wel weer maar het was echt zo eng!! Ze schokte ook nog wat na! Duurde denk ik misschien net een minuut ofzo maar het was echt eng. Ze is verder wel de hele dag op school gebleven en en ze had volgens mij ook nergens meer last van, maar iedereen was wel heel erg geschrokken. Zelf herinnerde ze er niks meer van..