[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:21

Tis dat, en hij is niet eens ggk en zijn vader is slechts tijdelijk ggk geweest bij het aes. Door blessure is die ook uit de sport, ik vind er niks meer van. Ja er zijn aantal nakomelingen die het prima doen, maar maakt dat de mijne een goed vaderdier? Nee. Ik hou wel van die gekke trekjes en pit en karakter maar er zijn grenzen.

Er is op 6 juni weer cross stage bij hiel vanhouche btw! Daar hebben hanne en ik vorig jaar aan meegedaan. Locatie is nog te bepalen en er volgen nog data.

PrietPraat

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:32

Wat een onzin zeg! iemand die zo een uitspraken doet kan zich geen paardenkenner/paardenmens noemen. Zo iets heb ik nu nog nooit gehoord :7. Ik zou zijn mening niet meer vragen! Zoals antonius zegt, verkocht is verkocht en hij had makkelijk praten, hij was nog maar 2 dan :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:51

Volgens mij begreep hij gisteren wel wat ik zei over zijn zak. Hij zette een sprint in naar andere kant van de weide en kwam niet meer terug }> (of het was omwille van de dikke hommel die opdook)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 14:36

Wat een stomme opmerking! Maar zoals eerder gezegd, verkocht is verkocht, moest hij hem maar als hengst houden..

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:43

sèèg wat een slecht weer is dat hier nu!!!!! Onweer en gieten voor dood...

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:50

Ni aantrekken Varekaj! Wat een dwaze opmerking... Wat heeft hij er nu nog aan of hij wel/ geen hengst meer is...

Hier maf snel afwisselend weer! Ene moment superzonnig, ander moment keihard gieten. Maar wel keihard waaien! Ik heb een hekel aan die wind, maar die maakt ook wel dat de boel sneller opdroogt, dus ik ga niet zagen! Vanaf morgen beter, toch?

Jaloers op diegenen die naar Tongeren gaan :7 have fun ginds!

Zag de stage van G.iel ook passeren op fb, ga wel inschrijven denk ik... Heeft mij vorig jaar veel bijgebracht!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 14:52

Hier ook een stom weer!
Ene moment heeel zonnig, andere moment heel stormachtig met veel wind en regen.
Hoop dat het ophoudt met regenen want de dressuurpiste voor Tongeren mag nu ook weer niet te veel regen hebben.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:10

Blaaaah ik ben terug thuis en 'k ben 't al zo beu om niet zo mobiel te zijn! Ben echt geen mens dat thuis zit, ben iedere dag weg normaal...

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 15:36

Pff, vervelend zeg!
Hoelang kan je niet weggaan?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:08

Zag het ook passeren, mogelijks in marchin, lijkt me wel interessante locatie!

Twas hier ook stormachtig! Wss tzelfde als bij jou antonius ;). En ze zijn hiet net bezig met stelling te zetten tegen het gebouw. Je had ze moeten horen die pooltjes :D.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 16:54

De onweer van bij jullie is hier gearriveerd denk ik :p

Ja Marchin voor een stage lijkt me ook wel goed, veel mogelijkheden daar! zeker met water

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:02

Hohja 'k moet mij voorlopig zeker een week rustig houden. :s
En al die dingen dat 'k nu ga missen enzo. School de laatste belangrijke lessen, de cross in ingelmunster, eventingstage van giel, ... Pfff :s Al die toffe dingen.
En ik haat da ier zo niets doen. Wat kan je doen? 't Is zoooo saai!!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:04

Als het zo een weer is, kan ik gewoonweg niet met de camion vertrekken vrijdag naar Tongeren, hij slingert alle kanten op met die wind. En mijn man krijgt geen verlof, dus in het slechtste geval vertrekken wij zaterdagochtend. Hopen maar op beter weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:28

Ik heb het gevoeld dat er wind staat, amai. Blij dat ik heelhuids paard heb kunnen afzetten. En zoals te verwachten gedroeg meneer zich als een heer :+ maar er is nu geen weg meer terug!

Giel zou nog stages organiseren hanne, dus fingers crossed dat je dan wel mee kan!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:40

Uhu hope so! 'k Zal ook eens informeren bij V.incent Ma.rtens ofdat 'k daar ook les kan volgen voor een keer. 'k Wil beginnen waar het gestopt is. :) 'k Wil da grachtje kunnen springen. Ma dan wel zonder die sprong ervoor. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:03

En liefst met een minder pijnlijke landing vermoed ik :p

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:22

Géén landing! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:24

Krijgt shuddy vleugels dan :+ (ik ben een emo muts momenteel)

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:31

Liefst. :+ Maarja coffin hij heeft da nooit gedaan kort op elkaar, die coffin van gavere was niet met sprong ervoor maar met heuveltje, ie kon kijken ernaar.
't Waren blijkbaar nog andere gevallen op die sprong als ik naar de uitslagen keek. :=

'k Heb ook gezien dat ik na dressuur en springen nog bij de eerste helft zat! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:09

Oefening baart kunst! Snap mezelf niet, dat ik zo emo kan zijn om een stel kloten :')

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:14

Ah je lieve schat in de kliniek is toch wel een anders gevoel hé! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:18

Toen hij er stond ivm zijn nieren was ik geruster. Ik weet dat hij in goede handen is, het is gewoon iets wat ik niet meer terug kan draaien. Ergens blijf ik denken "wat als" en dat ik hem aankan, terwijl ik ook weet dat dit echt beste is.
En uiteraard wat angst dat mijn vrolijke pretkop een softe patatzak wordt.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:45

Haha, mss moet je vragen of je ze meekrijgt :+? Zoals tandjes bij de tandarts in de doosje ;).

Echt beetje wind. Kheb het gevoelt zeg! M'n auto ging lijk plots een halve meter opzij (en m'n auto is nu nie bepaald licht, mr dan wel helemaal niet aerodynamisch, dus vangt wel veel wind. ) heb super traag gereden met de van dan, gelukkig dan nie teveel van gemerkt.

Nog een fijne springles gehad, hopelijk goeie voorbereiding op vanweekend. Moest ik in Tongeren zo een fijn gevoel kunnen hebben zoals in arville het springen, dan zou ik super blij zijn!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 22:50

Jaa amai! Echt veel wind vandaag! Onze trailer ging ook heen en weer.

Hier ook fijn gesprongen met blits! Hoop dat het ook zo gaat. Denk dat ik met cas maandag nog eens alles ga springen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:56

Ik schoof ook aardig. Al goed dat het niet aan het gieten was, dan slip je nog sneller. Als er nog dagen zijn met zo een wind, dan laat ik de camionette mooi staan.
De regen is wel goed voor mijn gras :j