Ik heb een externe fixatie dmv tractie gehad.... 3 maanden in het ziekenhuis gelegen. Ik was wel 20 jaar jonger dan Geert, maar ik heb er eigenlijk nooit last van! Hooguit bij een gekke oefening in de sportschool dat ik het voel, maar sowieso geen pijn!
margriet wat een pakkie zeg. maarja is altijd he met vrijgezellenfeesten lau mooi filmpie evelien heeft last van haar schouder mirthe leuke foto's henny gefeliciteerd marijke lastig dat geert weer pijn begint te krijgen. is het geen reactie op de pin? verder weinig onthouden sorry, Ben zo moe. Nu boer zoekt vrouw aan het kijken en dan naar bed
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 13-05-12 20:52, in het totaal 2 keer bewerkt
MargreetW
Geplaatst: 13-05-12 20:51
Mootje schreef:
Toch niet over mijn R.... Geef je hem aan Roos Margriet, ik moet altijd zo om je lachen... En als ik er geen 1 uikies, kies je zeker voor mij?
Nee Mootje, het was wel jammer dat je vanmiddag hier niet was En moet Roos dan ook een man? Dat wist ik niet
Ben helemaal happy. Vandaag een rondje gecrosst in Moordrecht en volgens Mootje is Edge een gecontroleerde Miep Miep. Edge kan enorm kijkerig en hierdoor zeikerig worden of alleen springen met het gas vol open. Maar vandaag liet hij zich super regelen. Op sommige stukken mocht hij wat harder en liet zich netjes terugrijden waar nodig was, zonder hectisch te worden met zijn hoofd op een rodeo te starten, wat een waanzinnig gevoel geeft dat zeg! Na de finsh een paar jolige bokken, maar in het parcours één en al aandacht, wat een leuk paard heb ik toch. En dan dat zonnetje erbij, wat een uitstekende moederdag!
Leuk filmpje van Lau gezien, pittige sprongen zaten erbij zeg. Helaas ben ik superblond met filmpjes plaatsen, dus verder dan mijn FB komt mijn filmpje van vandaag niet.
Laatst bijgewerkt door Freggle_Edge op 13-05-12 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Mootje, je weet het, op fb heb ik je al aangeboden dat ik wel voor je wil schrijven. En ik begrijp dat het de spruitjesboer moet worden? Wel op een dagreis bij jou vandaan he? Of ga je dan in Delfzijl werken? hahaha
Droge humor zullen we hem voor volgend jaar opgeven ?
billy1
Geplaatst: 13-05-12 22:10
Nou klinkt alsof het allemaal al geregeld is. Texelse schrijft een brief voor Mootje naar de spruitenboer, kunnen we in september mooi naar jou kijken Oja misschien moet je Texelse dan wel even wat recentere foto's doorsturen nu je zoveel bent afgevallen
Eef gefeliciteerd met je eerste prijs Henny super L-debuut MM vervelend dat Geert toch wel zoveel pijn heeft. FE heerlijk dat je training zo goed ging Itsme die foto's zijn van een geslaagde dag Mo wordt al bezitterig
Ferrose heeft vandaag een dag vrij gehad. Ze lag nog in het land te slapen dat doet ze nou nooit, dus waarschijnlijk had ze het nodig.
Evelien: proficiat met je prijs! Springen komt vast ook wel goed.. laura: Was dit de eerste keer M? Wel een ***lijn van 2 naar 3 (?)! Jammer van je balken,maar het ziet er netjes uit.. Boer zoekt vrouw is weer begonnen?
Zo, ik ben vandaag weer met beide benen op de grond gezet. Was op wedstrijd, paard had er zin in, liep lekker,liet zich ook goed rijden en lekker voorwaarts. Helaas iets te scherp aan de hulpen (lang leve een paard dat Z gelopen heeft) en prachtige overgangen stap-galop etc laten zien . Tweede proef insgelijks, tel een Z jury erbij op die het paard kent en een extra moe paard, dat maakt de dag snel om te vergeten. Volgende keer nieuwe poging en iets subtielere hulpen geven dus .
Leliaardje
Geplaatst: 13-05-12 22:23
Het wordt weer spannend bzv! Die spruitjesboer had wel super mooie lichte ogen! En ik vond de tweelingbroers ook leuk . En die boer met de 4 kinderen! Ik dacht dat die zoon zei dat er een gehoorzame vrouw moest komen, maar hij zei zorgzame .
Wel verdrietige verhalen er bij deze keer. Die knul van 25 heeft ook al heel wat mee gemaakt, en dan zo'n groot bedrijf! Ik weet niet of daar nog ouders bij wonen. Werden niet genoemd.