[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:32

Goedemorgen!
Mm: fijn dat je nog lekker kan rijden, en spannend die echo!

Over crosstrainingen, wij zijn nu onderweg voor de eerste training van het jaar :D!

texelse

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:34

Eef-Bam: heel veel plezier!!
MM: geen tijd afspreken dat je stopt, gewoon afspreken dat je stopt als het voor je zel niet meer goed voelt. Want voor iedereen is het weer anders.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 12:42

renske lang dagje voor jou maar fijne rondjes.
san gefeliciteerd met je 5e prijs
noor knap hoor met verkeerd hoofdstel maar wel zuur van je punten. Gefeliciteerd met je 2e prijs.
texelse is ziek maar wel aan het schoonmaken.
verder lees is over trainingen. ik heb 4 maart mijn eerste pas. wel laat maar goed is ook al zo :D

heb konijnenhok al weer schoongemaakt. in huis met de stofzuiger en dweil rond geweest. paardjes lopen al hele ochtend buiten.
Had de hond net de dolle 5 minuten. ja hoor rennen en hoppa door de vijver en weer een rondje en weer er door heen. gelukkig was hij al wel weer redelijk droog voordat hij binnen kwam.
zo naar oma om dan de optocht te gaan kijken in didam.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:49

Veel plezier Evie. Iedereen hier is zwaar jaloers denk ik. Maar volgend weekend mogen wij ook. :D
Jij ook veel plezier Marijk. En spannende dag donderdag!!!

Net weer hardgelopen. Lekker!
Nu douchen even iets eten en dan een buitenritje maken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:50

klinkt als een topdagje Sim!! Heerlijk!! Hier schijnt nu het zonnetje, maar net sneeuwde het nog. Hopelijk heeft jongste onderweg geen last van slecht weer. Vanmorgen vroeg kwam hier ook al de strooier langs.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:11

Margreet/Noor: oe wat vervelend, dat gebeurt nooit meer! Ik controleer alles altijd nog een keer, en wil altijd alles zelf in pakken want dan is het mijn eigen verantwoordelijkheid! Nog wel gefeliciteerd met de 2e prijs!
Renske: o wat goed van zavira! Die pakt echt super aan of niet? En knap dat je Sunny goed kon herstellen, zal id wel iets van nonchalance zijn geweest!
Evie: veel plezier!
Sim: poeh actief hoor dat hardlopen! Vind het super knap. Moet het ook echt gaan doen als mijn scheen weer 100% goed is. Schoonzusje gaat de marathon van rotterdam lopen in april, 42 km :wow:
Marijke: kan me voorstellen dat je dan idd niet meer gaat crossen! Lijkt me zo spannend allemaal, zo nieuw ook nog natuurlijk omdat het je eerste is :D

Hier sneeuwde regende en hagelde het net. Nu weer het zonnetje, straks lekker met Beat rijden, even proefje oefenen. Wil eigenlijk toch weer op wedstrijd, maar moet haar even opkrikken want ze loopt nu nog niet M1 waardig. Nog iets te onrustig in het het hoofd, en wat te weinig bergop. Maar ze komt elke week weer dichterbij.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:26

Toch wel erg netjes Noor. Gefeliciteerd met je prijs!
Sannn heeft ook lekker gesprongen!
Eef gaat cross-trainen.......... jaloers!!!

Wij hebben weer even met hulp van de buurman (en zijn heftruck) wat pakken kuil op pallets gezet: precies midden in een hagelbui :Y) . Nou ja, zijn onze koppies ook weer even gezandstraald :D . Merries stonden ook lekker in de bui. Die moeten zich nog maar even vermaken in de bak. Dolly en Olijfje staan wedstrijdje gaten graven te doen -:(- .

Paul zit lekker schaatsen te kijken en ik ga daar gezellig bij puzzelen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:42

noor viel dus nog wel mee.
Ik moet eigenlijk in maart maar een crosstraining doen met de pony, april maarsbergen. Al heb ik er wel redelijk vertrouwen in. Alleen gaat de dressuur echt prut worden geloof ik =(

zit in de auto richting biddinghuizen om te schaatsen met m'n vriend en zn ouders maar zn ma heeft er geen zin in en is kei sjaggie... Ook lekker gezellig man man man...

Vanmorgen nog wel heerlijk kunnen rijden op dakar, de galop gaat al veel meer opwaarts en rustiger. En minder tegen de hand van draf naar galop en van galop naar draf.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:50

en schoonmama zit niet op bokt neem ik aan?? :D Daar lekker samen met je vriend gaan schaatsen,en laat moeder maar koekhakken met vader.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:51

Waarom gaat ze dan mee :? Nu vergalt ze een leuk uitje voor drie mensen.....
Sim, Goed bezig!
Noor, 202 zonder ST is netjes. Gefeli met je 2de prijs. Wanneer ga je weer?
Mendy, Veel plezier bij de optocht!

Hier heeft het net ook gesneeuwd. Gelukkig blijft het niet liggen :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:52

Is dat een wordfeudwoord: koekhakken? :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:53

weet ik niet? misschien een soort dialect? streekgebonden? betekenis is wel duidelijk denk ik? lekker haar gang laten gaan zonder je er wat van aan te trekken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:53

koekhappen wel :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:55

Tweede proef had ik 196, terecht want toen drukte hij zich er echt uit en maakte er een feestje van in de uitgestrekte galop (jjiiiiiiiiiiieeeeeeeeehhhaaaaaaaa, dat idee). Maar in de eerste proef had ze hem van mij wel mogen geven eigenlijk.
Op de terugweg kwamen we opeens op bekend terrein en wie stond daar aan de andere kant van de vaart? KJ! Even snel een voetgangersbruggetje overgerend en hem een aai gegeven. Hij kwam gelijk naar me toe <3
Vriendje had de brunch klaarstaan en die gaat nu zijn voorraad naar de schuur verhuizen, dan heeft ie eindelijk alles bij huis :) Ik ga zo lekker douchen en dan schaatsen kijken en dan zie ik nog wel in hoeverre ik nog in actie kom vandaag ;)

Texelse, hier is het nog steeds schitterend weer hoor. Dus Jorieke treft het.
Evie, heel veel plezier! :D
Suikermeisje, succes met schoonmams :')
Sim, lekker dagje! Hoe gaat het met hardlopen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:55

net sms-je gekregen van jongste. Die startte dressuur bij een jury die voor de gewoonte heeft om iedere combinatie na de 1e proef bijzich te roepen en (al dan niet zinnig) commentaar te geven. Zij kreeg als enige geen commentaar.... tja, is dat positief of negatief? had verder wel lekker gereden begreep ik... ben nu wel benieuwd naar de punten en de plaatsing.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:56

Volgens de Van Dale niet maar volgens WF zal dat wel weer. Soms worden er woorden goedgekeurd die niet eens bestaan, ook niet in vervoegingen.
Maar idd, blijf dan thuis.
Ga even een cake bakken, morgen komen 3 vriendinnen koffie drinken, wordt weer gezellig. En nog maar even stofzuigen denk ik zomaar, dan is het weer knap voor het oog van Nederlands volk. De rest komt van de week wel weer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:59

Noor, Fijn dat bijna alles over is naar de schuur! Zal een hoop tijd schelen :)
Hoe gaat het met jouw paardenhok?
Margreet, Gezellig :j

Ik zit ook schaatsen te kijken! Net eerst de krant helemaal uitgeplozen :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:01

Haha Mootje, Noor d'r paardenhok staat grotendeels hier in de schuur. Misschien kan Ronald dat even ophalen, oooohhhh wat heb ik dan weer een ruime schuur. 'k Zal d'r even sms-en.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:02

Sorry Ronald Y;( :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:02

@ Noor toch nog nette punten
@ Sannn goed dat je de oplossing gevonden lijkt te hebben. Ga je ook zonder crossen?

Ik pak alles zelf in en niemand mag zich er mee bemoeien of mij erbij storen want dan vergeet ik de boel. Mijn moeder regelde vroeger altijd dat zij de wedstrijdkleding klaar legde en inpakte tot zij op een dag dat niet meer besloot te doen. Zij vergat het alleen tegen mij te zeggen waardoor ik toen op de drentse kampioenschappen zonder jasje, blouse en handschoenen stond.
Rijden ging weer goed. De vooruit doet het weer maar nu is de rem een beetje roestig :D . Beter dan dan de vooruit kapot. Na het rijden losgelaten en toen ging paardlief wel erg tekeer...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:06

Ronald kan het nu toch niet ophalen.. sorry muti. Volgende wk roggelen we dat wel ff.
Mootje, nu pas 24 maart weer dressuur want de komende twee weken gaan we crossen *\o/* *\o/* en daarna op vakantie *\o/* *\o/* De 24ste is dan wel een thuiswedstrijd dus dat geeft de burger moed ;)

Caro, was indd de eerste keer dat ik het niet controleerde....... gebeurt me niet nog eens! :D Ach, ik heb evengoed fijn gereden hoor. Soms voelde de aanleuning niet fijn maar dan zag het er in de spiegel toch erg netjes uit, dus ik ben ook wel een beetje een zeur soms.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:08

_Noor schreef:
*KNIP*, dus ik ben ook wel een beetje een zeur soms.

:D

MargreetW

Amen.

_Noor

^)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:10

Dat was een mooie timing van je moeder Caro :+ .

Hi hi Noor :P .
En Ronald maar sjouwen tussen al die schuren heen en weer!