Vief, Na jouw monsterscore in WB kan ik wel begrijpen dat jij tegen bent!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_E_ schreef:Op de KNHS site staat het goedgekeurde vraagprogramma. L paarden is op vrijdagmiddag, B paarden en B en L pony's op zaterdag.
Voor de B paarden is er zoals ik lees geen dressuurproef. Gaat alleen over het springparcours en de cross, is wel voor winstpunten.
Gaan we toch alleen nog maar crossen.
En zeker wel gewoon 27,50 aftikken om te mogen starten...AntheaV schreef:Ik vind de dressuur zelf ook helemaal niet erg, alleen dat B proefje![]()
Maar dan is die wp regeling ook anders, omdat je normaal minimaal 165 punten moet hebben voor een wp. Nu zijn er best nog een aantal mensen die daardoor hun wp mislopen
AntheaV schreef:Maar dan is die wp regeling ook anders, omdat je normaal minimaal 165 punten moet hebben voor een wp. Nu zijn er best nog een aantal mensen die daardoor hun wp mislopen
(heeft dat zelf aan den lijve ondervonden, terecht <165 punten voor de dressuur in Markelo
) Mootje schreef:AntheaV schreef:Ik vind de dressuur zelf ook helemaal niet erg, alleen dat B proefje![]()
Maar dan is die wp regeling ook anders, omdat je normaal minimaal 165 punten moet hebben voor een wp. Nu zijn er best nog een aantal mensen die daardoor hun wp mislopen
Anthea, inderdaad! Als je bedenkt dat er in WB mensen in het L 140 kregen van de dressuurjury, is de eerste schifting niet mogen springen / geen winstpunt behalen toch wel nodig!
Scum schreef:Oh, wel fijn dat ze toch L paarden gaan organiseren. Moet alleen kijken of die nog in de planning past. Het is al heel lang geleden dat we daar nog gecrosst hebben.
Maar wat vreemd, zo'n onaangekondigde maatregel om de dressuur voor het B weg te laten?