Vief: Gefeliciteerd! Karen: Gefeliciteerd met het veulen Jammer dat je er niet bij kon zijn maar als je zonder slapeloze nachten s'ochtends een gezond veulen hebt staan is dat ook niet verkeerd . Mooie naam ook!
Hihi was ze jullie echt nét voor Karen! Mootje: Wat fijn dat je spullen zo snel verkocht zijn Mijn jasjes gaan ook nog steeds goed, blijft leuk Het meisje dat gisteren hier een jasje kwam passen ipv bij de Divoza was net voordat ze hier was weer rechtsomkeert gegaan. Haar merrie was ook gaan bevallen!
Hier kunnen jullie Sim straks in terugzien: Geld is trouwens goed aangekomen hoor, stond er dezelfde middag nog op.
Mijn moeder heeft laatst ook een heel mooi jasje van pikeur gekocht, van wol, met ook elleboog stukken. Heb al geprobeerd of ik hem mocht ''lenen'' maar dat zat er niet in hahaha
Heeft iemand die hier een beetje in de buurt woont 4 witte bandages voor eenmalig gebruik te leen voor de ORUN? Je krijgt ze gewassen terug...
xxitsmexx
Geplaatst: 01-04-11 11:19
@vief. Gefeliciteerd @ sann veel plezier bij rob @TG gefeliciteerd met merrie veulen leuk koppie en leuke naam @sim super mooi jasje
zo net post rondgebracht op scooter best wel koud haha. nu even proeven overtypen voor zondag (pa kan het uit het boekje niet lezen is iets te klein haha) en dan zo werken tot vanavond.
viefdepief
Geplaatst: 01-04-11 11:21
Bedankt voor alle felicitaties allemaal!! Taartjes zijn ingekocht en haar is eindelijk eens geknipt zoals ik het wilde, fijne kapster gevonden
Texelse: Dat was ik inderdaad Hoop ook heel erg dat ze flink op haar donder gekregen heeft en het nu opgelost wordt
helaas werkt dat niet vief. Dan staat er aan de zijkant nog dat stuk met commetaar (nouja waar je het kunt invullen) en dat wil niet weg op de pc. Zo is de tekst voor papie nog te klein :S
achja nu ik ze dan overtype ken ik ze intussen ook al een beetje. Moet wel van B t/m M1 maar goed redden we wel. misschien is het straks op het werk wel rustig kan ik dat mooi doen
Eef_Bam
Geplaatst: 01-04-11 11:32
ik heb even gekeken Mendy, maar je kan de tekst gewoon selecteren en plakken en vergroten in word, scheelt een hoop werk .
gr_roos
Geplaatst: 01-04-11 11:33
Itsme, kan je ze niet kopieren naar excell en dan aanpassen. Heb ik ook gedaan en dan ben je met 5 min. klaar
xxitsmexx
Geplaatst: 01-04-11 11:39
nou hier lukt het niet jammer genoeg..als ik dan kopieer en plak in word of in excel dan komt alles in een treintje achter elkaar te staan en krijg het dan ook niet goed. zodat het makkelijk is/wordt voor papa dus dan maar over typen.
edit: kan ook aan mijn word/excel liggen want die doen het ook niet zoals het moet edit2: nu iets gevonden even een test print maken en dan kijken of het goed is zo dan scheelt het veel werk ja
Mendy: Ik heb ook de L1 en L2 proeven op 50+formaat uitgetypt voor vaders en schoonvaders
Btw vannacht NIET geslapen. Hondsberoerd en erg pijn aan mijn kies. Vanmorgen half 9 was ik bij de tandarts. Er moest wat gebeuren. 45minlater was ik een kies kwijt!!! Een hele opluchtig, maar die verdoving... Bah... Fitter wordt je er niet van...
@bv. balen maar wel fijn dat je kies er nu uit is.
ja precies 50+ formaat haha anders leest hij me niet voor dus tja moet dan toch iets he. het anders is helaas toch niet gelukt dus hopen dat ik straks op het werk wat kan typen
niks van gemerkt dat BV niet geslapen heeft, ik kwam in bed, praatte 1 minuut en 1 minuut later was ik vertrokken (nu lag ik er ook om 01.40 in, en 7.30 weer wakker...), maar ik sliep wel
gelukkig is dat ding eruit..., was ik erg gemeen aan de telefoon ?? ghehehe... 'kies kies kies kies'
Iemand aast al op mijn springzadel Weule, was je weer gemeen?
Snoekiej
Geplaatst: 01-04-11 13:00
GOeiemiddag! Wat een leuke smilies hebben we allemaal Maar net als Sim geloof ik ook wel dat het een afleiding is voor de echte 1 april grap! Deze mogen ze van mij wel houden, voor als iemand iets stoms doet tegen zijn paard:
Vief, GEFELICITEERD Het heet Cellsan. Kan zo gauw geen goeie link op Google vinden helaas. Superrrrr Karen!! Wat is ze schattig Nu moet je wel met een naam komen die in verband staat met 1 april hoor Ahwww, wat een lief filmpje Margreet! KJ gaat nog niet zo ver van mams weg, maar hij kan al aardig bokken Succes Evelien! Veel plezier bij Rob Sann! Echt fijn dat Nudine zo lief is geworden Margreet! Sterkte vandaag Sussie Veel plezier met dressuren Annetje Mooi jasje Sim! Je mag mijn witte bandages wel lenen Mootje, maar je moet wel strak rollen Ze zijn best kort, volgens mij heb ik per ongeluk ponymaat gekocht Balen dat je zo'n kiespijn had BV