[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 08:10

@Dorien: wij hebben voor ons Taypoppetje een blanket bij Ooteman vandaan, ze staan ook op de website, met bilkoorden! En het scheelt toch wel heel veel in de prijs hoor. En ze voldoen prima.

Nog even over het wassen van rijbroeken: als jullie ze gaan weken zorg er dan wel voor dat de knopen niet nat worden..... die gaan dan roesten en heb je een extra probleem.

Verder iedereen een plezierig weekend met droog weer, veel winstpunten en nul valpartijen.
En voor degene die het nodig hebben: de beste routekaart van je leven krijg je niet via GPS!

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 11:52

Goede morgen !

Pak ik de trailer staat er een band vast :( dus wil ik onder de man. Toen ben ik maar met Jetske mee gegaan naar de vlietlanden flink gegalopeerd.
Nu snel richting huis naar me opatje word 94 ::oo

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:12

gefeliciteerd met je opa corien!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:14

wat een leeftijd he, mijn vader wordt eind deze maand 87, vind ik ook al zo oud. Hij wordt al kleiner (en hij was al niet groot), alleen zijn oren worden groter.... :D Maar nog helemaal rondom gelukkig met mijn moeder van 84 <3 . Een rijk (en tijdrovend :o ) bezit!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:50

Goeiemiddag!
Ik heb Vorstin lekker in de buitenbak gereden. Ze ging heel fijn! Heb weer eens een stukje doorgezeten, ik stuiterde alle kanten op :=
Morgen krijgt ze weer een dagje vrij :)

Gaaf een bruine S&T Sussie :D
Gefeliciteerd met je opa Corien!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:01

Middag iedereen :)

Niet veel gelezen. Meer op bed gelegen dan aanwezig. Ben nog niet helemaal fit. Voor het eerst meegemaakt hoe het voelt om van boven en onder te gelijk alles kwijt te raken.. Pff wat een rare gewaarwording.

Net even de cross van Heino gelopen. Echt een vreemde cross. Bepaal morgen wel even of ik 'm wel of niet start.

Ga zo proberen beide paardjes te rijden. Iig Dröpke rijden en Cacharel alleen als ik me nog fit voel. Ben nm nog niet helemaal fijn in orde.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 14:18

Dorien, Maakt niets uit hoor, dat je alleen ego-post :(:)
Sannn, Gaat het al iets beter met je knie?
Simmie, Wil je éen van mijn aanbiedingen hebben. Verstand van schepen? ;)
Corien, Balen dat er een band vast stond? Heb je hem al losgekregen?
BV, Balen dat je niet fit bent! Wat bedoel je met 'vreemde cross'?

Vanochtend bij Evie op stal geweest om bij Michiel te lessen. Hij wist meteen de vinger op de zere plek te leggen := Hij moest wel lachen. Na mijn eerste rondje zei ik: Wat ben ik aan het prutsen zeg! Michiel vroeg hoezo? Dus ik uitleggen wat ik waar fout deed en wat goed. Zei hij: Je hebt 100% gelijk, alleen nu moet je het nog uitvoeren _O- Hij vond dat ik erg zelf-kritisch was!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:22

BV, wat is er vreemd aan de cross? Ben nieuwsgierig.
Mootje ik heb wel verstand van schepen. Dat zijn die dingen die op water kunnen rijden toch? :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:25

Middag :wave:

Gefeliciteerd met je opa Corien!
Hoezo is het vreemde cross BV? Beterschap!
Zelf- kritisch zijn is altijd wel goed, zolang je maar niet te kritisch bent :P Wel fijn gereden dus Mootje?

Heb net bosritje gemaakt met vriendin. We waren verdwaald dus de rit duurde iets langer als gepland. :D
Kon nog niet goed rijden met m'n knie want het is de binnenkant die helemaal blauw is.. Smeer er nu maar allemaal goedjes op. Lopen gaat gelukkig al beter.

Ben je nog in Hulshorst gestart Simmie? Ging het goed en was het mooi daar? Hoorde iets van nieuwe bodem?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:28

Ha die Sannn. Jammer dat je nog zo'n last had van je knie met rijden. Gelukkig was het wel zo goed als droog, dan is verdwalen niet zo erg. Gaan wij nog morgen?

Ben idd in Hulsthorst gestart. Perfecte achterbergbodem! Geen plasje er op. Was wel binnen inspringen, maar dat vind ik niet zo erg.
Na mijn debacle de laatste keer had ik besloten eerst even een rondje BB te doen en dan B. Ze hadden per klasse toch maar 1 parcours dus dat kwam mooi uit.
BB foutloos en in de B heel fijn gereden met een pechbalkje en een complete misafastand op de eennalaatste waardoor we in de ankers gingen. Maar ik ben wel tevreden. Ik zat niet te mutsen en Sim pakte gewoon goed aan!
Nog een leuke opmerking van hubbie toen ik aan het inspringen was voor de B: "nou, ze hebben er een flink B-parcours van gemaakt, staan een paar dikke oxers in." En bedankt hubbie. :D Het klopte wel. Opbouw was wel mooi maar er stonden een aantal sprongen flink aan de maat.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:31

Vreemd in de trant van raar opgebouwd. Rare vreemde lijnen. Vrij hoog/ kollosaal gebouwd. Niet helemaal B fair voor mijn gevoel. Breekbomen niet op de juiste plekken gebruikt. Totaal geen aankleding. Stond zelfs op het punt om mij af te melden..
Rare kronkels in lijnen, vanuit een korte wendig een vrij pittige hindernis. Lage landing. Diep gat met water door en dan gelijk een opsprong. Ze gingen alleen proberen om dat water weg te pompen. Ik wens ze veel geluk. Ligt nm donders veel water. (Ze hadden vorige week zaterdag als 50kuub weggepompt).

Is voor het eerst dat ik geen vertrouwd gevoel heb over een cross. Terwijl ik er al heel veel heb gereden!

Marjolein: Vervelend he als ze je gelijk al doorhebben ;)!! Ging het verder wel lekker dan?
Vervelend Sannn dat je knie nog zo pijnlijk is!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:52

Netjes Simmie! Vind je eigen gevoel altijd belangrijker, pechbalkje en stop is dan jammer. Maar je hebt iig lekker gereden. Die opmerking van de dikke oxers wil je dan net niet horen voordat je de ring in moet. :P Fijn dat het zo'n mooie bodem was! Ik wil morgen nog wel het bos in hoor. Heeft Vero wel heel lekker weekendje! :D

Dan is dat niet fijn BV. Hopelijk halen ze het water dan weg... Maar als het zo nat is, is het dan nog wel veilig te rijden?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 18-09-10 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:54

Als het water er blijft liggen, start ik niet! Gewoon onverantwoord.

Net Dröpke maar aan de longe gedaan. Ging goed. Meeste al klaar liggen. Nu ff na de supermarkt, flesjes drinken etc halen voor morgen.
De broodjes en de eieren liggen al klaar. Morgen vroeg alleen ff bakken!

Traditie bij ons thuis. Wanneer we een dag weg zijn met een cross, hebben we altijd broodjes met gebakken eieren mee, mmmmm :P :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:55

Nee idd. Lijkt mij ook dat de organisatie dat ziet en het weggehaald wordt. Moet het alleen niet meer gaan regenen en de weersverwachting voor morgen is voorzover ik gezien heb regenachtig.

Dat is wel een lekkere traditie! :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:05

Mootje: zelfkritisch is wel goed als het maar niet te ver doorslaat, want er valt natuurlijk altijd nog wel iets te verbeteren.
Simmie: fijn dat je een goed gevoel had over je springen!
Sann: jammer dat je nog zo'n last hebt van je knie met rijden.
BV: klinkt inderdaad niet als een fijne cross. Jammer hoor!
Texelse: soww dat zijn mooie leeftijden! Hopelijk blijven ze nog lang in goede gezondheid samen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:47

Heb mijn CC voor morgen afgezegd. Wil paard heel houden voor de cross. Ben ook nog steeds niet helemaal fit. Heb vanmorgen B pony's gejureerd. Ging weer fijn...

@ Simmie fijn dat je een goed gevoel heb overgehouden.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:28

Groot gelijk heb je :). Nu dus onverwachts een lekker dagje vrij :)
Ik heb zo goed als alles klaar gelegd voor morgen. Nu zo ff lekker eten. Vriendje komt ook zo en dan lekker bank hangen vanavond. Morgenvroeg gaat vriendje Cacharel ff rijden terwijl ik ga vlechten etc. Fijne avond iedereen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:07

*egobericht*

Ik ben mijn wedstrijden weer goed begonnen :+
Zetje ging redelijk. Was echt moe na het losrijden al (wat wil je met zo'n veulen aan de voet). Kleine foutjes en was het net niet. K had 195 en 189 en was 3e en 4e.
Met Avi erg fijn gereden, veruit de beste proeven tot nu toe. Krijg ik mijn punten: 177 en 203 :? Die 177 lijkt nergens op en t is haast of mijn coupon is verwisseld. Mijn coupon is door bokker Malloesje bij het zien rechtstreeks in de prullenbak gegooid :o Overigens was ik met die 203 wel eerste.

Verder niet echt bijgelezen (doe ik vnvd). Zag wel dat Dienke niet fit was en misschien Heino niet rijdt. En dat Caro haar wedstrijd heeft afgezegd (was dat niet je M debuut?) en Simmie heeft fijn gesprongen vandaag.
De rest lees ik vnvd!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:44

Ja dat was 2e poging voor M debuut...ik vond de bodem niet top. Parcours zelf viel wel mee maar aangezien ik nog 4 crossen heb staan wil ik even geen risico nemen.
Kan ook een keer een parcoursje doordeweeks hier in de buurt pakken.
Fijn dat je goede punten had..mooie start!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:57

Gefeliciteerd Mandy.
Wijs besluit Caro.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:00

BV: succes morgen!
Rowo: gefeliciteerd!
Caro: jammer, maar wel verstandig. Je wil je paard langer heel houden dan vandaag.

Vanochtend Weltsieger even gereden, waarna mijn zusje hem heeft gesprongen. Hij was fijn meewerkend, maar heeft in een lijntje nog wat moeite met zijn coordinatie. We waren tevreden. Zusje voelde dat hij weer goed vooruit was gegaan de afgelopen weken :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:44

Avond!

Ik ben weer terug van een dagje uitwaaien op Terschelling. Hebben geluk gehad met het weer: bijna geen regen en ook regelmatig wat zon! Heb aan het blo-karten meegedaan en dat gaat me toch HARD! Ik ging krijsend de eerste bocht om, totaal vergeten wat ik ook alweer moest doen (er zit GEEN REM op!!) en hup, daar lag ik op mijn kant :D Later ging het wel goed gelukkig :)

@ Simmie: fijn dat je een goed gevoel over hebt gehouden aan je parcours.
@ Mootje: nuttige les dus!
@ Caro: ook wel eens lekker een dagje vrij!!
@ Rowo: gefeliciteerd met je wp
@ Billy: :(:)
@ BV: veel succes morgen.

Ga zo lekker douchen en op de bank hangen. Kleine Sem is hier aan het logeren hoop stiekem dat hij nog even wakker wordt ;). Maar anders zie ik hem morgenochtend sowieso :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:20

Wat gaaf Noor, dat blo(w)karten! Zou ik ook wel eens willen doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:23

Is zeker de moeite waard, Simmie!
ik dacht eerst ook aan blowkarten, maar het schijnt toch blokarten te zijn... >;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:25

Goedenavond :)
Ik zit echt al de hele middag tv te kijken := Eerst Pocahontas, toen Pocahontas 2, toen House, Benidorm Bastards en nu Koefnoen. Hierna heb ik het wel weer ff gehad met tv kijken :=

Succes morgen bij Heino BV! Vervelend dat de cross niet fijn gebouwd is
Weer wat geleerd bij Michiel vandaag dus Mootje :D?
Balen van je knie Sannn :(:) Wel lekker dat je buiten hebt gereden!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Simmie :D Hoest met Stief?
Verstandig dat je hebt afgemeld Caro
Rare punten voor je 1e proef Rowo. Maar die tweede maakt het wel weer goed :D
Fijn dat Weltsieger lekker ging Sussie!
Gaaaf Noor! Dat zou ik ook echt wel willen doen!