[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:56

Ik had vanmorgen niet door dat het gesneeuwd had. Stap ik de deur uit.. Is het buiten helemaal wit :=. Auto's reden hier 50 waar je 80 mag :=. Gelukkig kwam ik met de bus nog net op tijd in Leeuwarden aan.
Ben nu alweer thuis, had lekker kort dagje :).

Ik hou wel van zon strand en zee. Geef mij een stapel boeken en ik kom niet meer van het strand af :+.
Maar vind het toch ook wel erg leuk om dingen te ondernemen. Wil toch ook wel echt wat van het land zien.

Noor: He leuk, jij ook naar Thailand :D! Jij moet nog even wachten ;). Ik vertrek 16 april al naar Thailand, kom 18 juni weer thuis.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:58

Wat doen jullie btw met jullie paard als jullie een maand weggaan?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:10

kimdepim schreef:
Noor: He leuk, jij ook naar Thailand :D! Jij moet nog even wachten ;). Ik vertrek 16 april al naar Thailand, kom 18 juni weer thuis.

Heerlijk zeg! Ik ga 'maar' drie weken. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst drie weken achter elkaar op vakantie ben geweest! Ga je backpacken en waar ga je heen???? :D

mo_van_dijk schreef:
Wat doen jullie btw met jullie paard als jullie een maand weggaan?

Ik wilde in eerste instantie persé in de zomer zodat mijn paarden lekker op het land vakantie konden vieren, in oktober kan het weer zomaar flink tegen vallen natuurlijk. Maar goed, dat ging allemaal niet lukken. Nu ben ik van plan Jer voor de vakantie af te bouwen en dan krijgt ie twee weken vrij (natuurlijk wel naar buiten), dan vraag ik of de laatste week iemand hem wil longeren (of misschien wil mijn instructrice of schoonzusje hem wel rijden). Met een beetje geluk kan ie dan nog mee naar Bathmen :P Merrie is dan net zonder veulen dus das nog afwachten hoe ze het doet. Dat heeft sowieso geen haast.

WL: klinkt lekker die broodjes.. mag je wel langs komen brengen hoor ;) Veel plezier bij Ikea! Altijd leuk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:10

Ik ben vorig jaar 6 weken nar Afrika geweest en die van mij zijn gewoon op rust gegaan, maar goed die stonden toen toch al 4 maanden op rust omdat ik zelf geblesseerd was :+

Ik ben vanmorgen weer naar een college gegaan. Was deze week weer begonnen na m'n vakantie. Wij hebben helaas nogal strenge regels met betrekking tot afwezigheid. Mag 2 afwezig zijn per kwartaal. Dus heb mezelf naar Utrecht gesleept.
Ben nu wel echt volledig gesloopt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:11

Oei PB.. dat is vervelend. :(:) Maken ze daar geen uitzonderingen voor?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:14

Nee, heb wel de studieadviseur gesproken maar de vak-coördinator bepaald en die vind dat ik anders te weinig college volg en dan maar beter kan beslissen helemaal geen vakken te volgen :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:16

Noor: Ik ga een module voor school in Thailand volgen. Dus officieel is het geen vakantie haha. Maar ook geen stage. Ik ga daar gewoon naar school. Maar we hebben een module uitgekozen waar we weinig les hebben. We zitten in Bankok (rand) in appartementen. Hoef niet te werken en heb daar mn paarden niet. Dus zowiezo vrije weekenden om dingen te gaan doen :D.

Wat betreft de paarden, het was de bedoeling dat ze gewoon door getraind zouden worden. Aan de andere kant denk ik dat het voor Sofie helemaal niet een slecht idee is om haar even lekker vakantie te geven. Of anders dat ze regelmatig even gelongeerd word. Moeten we nog even zien. De 3,5 jarige krijgt denk ik wel 2 maanden vakantie.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:23

PB, het lijkt het MBO wel. Je zit toch op de Uni? Ik was echt nooit aanwezig :+ Nooit commentaar op gehad.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:24

mo_van_dijk schreef:
PB, het lijkt het MBO wel. Je zit toch op de Uni? Ik was echt nooit aanwezig :+ Nooit commentaar op gehad.

:D

Ik moet wel zeggen dat ze bij mij op de Uni (VU Amsterdam) die aanwezigheidsplicht ook steeds meer gingen doorvoeren (zeikerds) ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:25

Ja, zit op de Universiteit Utrecht. Die is de laatste jaren echt berucht aan het worden om dit soort geintjes. Bij mijn eerdere studie aan de UU heb ik dit nooit meegemaakt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:31

@ Kim: dat heeft een oud collega van mij ook gedaan en die heeft in die vrije weekenden toch nog veel van het land gezien hoor! Je stapt vanaf Bangkok natuurlijk zo op het vliegtuig of in de trein... Gaaf hoor!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:44

Heb even een beetje bijgelezen en zie dat het over vakanties gaat!
Heb in mei wel een weekendje weg gepland, moet alleen nog even kijken waar we heen gaan. Terschelling, Veluwe of in de omgeving van Maastricht. Voor de zomervakantie weet ik het nog niet.

Zal vanmiddag mijn nieuwe zadel even in het vet (olie) zetten. Het weer is er niet naar om er nu op te stappen en met de trailer weg kan ook beter niet. De wegen zijn grotendeels wel goed, maar bij ons huis is het glad.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:04

Noor: Precies :D En we hoeven lang niet alle dagen naar school. Dus tijd om leuke dingen te doen. We gaan met een groepje van 8 meiden (waar ik op school veel mee om ga). Verder gaan er natuurlijk nog wel meer van de school heen. Maar deze 7 meiden ken ik echt :D dus wel leuk.
Hoop veel van het land te kunnen zien en hoop dat we veel leuke dingen gaan beleven :)). Heb er erg veel zin in, maar weet nu al dat ik toch wel wat ga missen hier := ..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:17

Goedenavond!
Ik heb net eindelijk nieuwe schoenen gekocht :D Gewoon lekkere skateschoenen, daar loop ik toch het fijnste op.
Moet nu morgen of vrijdag nog een schriftje kopen om mijn dagboek in bij te houden en biebboeken halen.
En natuurlijk inpakken!! En misschien heb ik ook nog niet genoeg kleren.
Oja, en de fysio belde vandaag. Ivm de sneeuw kan hij niet naar haar, ze heeft namelijk alleen een buitenbak. Dit verwachtte ik ook al. Nu komt ze iedere week 2x en longeert ze Vorstin dan ook. Ben ik ook erg blij mee!
Ik zou misschien volgend jaar (komt het beste uit met studie) naar het buitenland willen om iets met paarden te doen. Gewoon voor 1/2 maandjes. De advertentie toendertijd hier op Bokt over werken op een Grandprix stal in Brazilië ben ik ook nooit vergeten..

Prijzig borsttuig Bianca := Ik ben met die van mij ook erg blij. Als alle haakjes er straks opzitten, is hij helemaal perfect! De haken eropzetten kost alleen ook nog wel wat :=
Mo, ik ga nooit zo lang weg. Maar als ik op vakantie ben, rijd mijn instructrice haar meestal. Nu alleen niet dan.
Jeetje PB, wat een regels hebben ze daar toch in Utrecht :+ Hier heb je maar 1 verplicht uur in de week. En als je niet kan moet je het gewoon inhalen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:45

Mooi borsttuig Bianca, die heb ik ook! Hier was ie alleen 20 euri goedkoper :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:33

Goede avond!!!

Jeetje iedereen gaat maar op vakantie! lekker :D

En al die paarden zonder baas als die weken ;)

Ik weet nog niet wanneer en of ik wel op vakantie ga.

Ik heb lekker even hehobbelt :) ging wel aardig.
Zo tis echt koud, ga nu lekker douche en op bed.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:02

Oooooooh Thailand, ooit ga ik terug :+: .. Ben verliefd geworden op het land.. heb een heel lijstje met landen en stedentrips die ik nog wil doen, ik hoop ze allemaal af te kunnen vinken 8-) . Volgend jaar wordt het gewoon weer een rondreis en lekker ver weg :o ..

Zolang Wolin niet in de winter ook lang buiten kan staan, ga ik alleen zomers op vakantie, en dan krijgt zij ook gewoon vakantie :) .

@Shanouk: Fijn dat je weer nieuwe schoenen hebt!! ;)
@PB: Hmm... lekker op tijd naar bed vandaag? :(:) Wel lastig dat je maar 2 keer afwezig mag zijn..
@Noorwijdenes: Wat leuk dat jij ook naar Thailand gaat!! :D

Ik wil graag mijn kamer omgooien, heb weer genoeg inspiratie opgedaan in IKEA :):) !!

Ik ben nu pas écht begonnen met mijn afstuderen.. heb gister gesprek gehad met mijn diff begeleider (nogal een verstrooide professor, behoorlijk opvliegend, maar ontzettend kundig) en die vond mijn onderwerp helemaal geweldig en de plannen die ik heb (is ook wel zijn paradepaardje :o ), ben bang dat ik nu lichtelijk een voorrangs-positie heb := .. zo gemerkt. Moet nog van één iemand goedkeuring krijgen en dan kan ik er mee door.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:45

Dat is toch juist lekker lotte?

Ik ga op bed :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:01

Goede morgen!!!

Hoop dat ik morgen vrij ben :+

Ga nu richting werk :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:32

Goedemorgen!

Ik heb gisteren voor het eerst gesprongen, of eigelijk gehuppeld :D

Werk ze iedereen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:34

Leuk Mo. Ging het goed?
Gefeliciteerd overigens!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:36

Dank je wel. Ik heb een paar kruisjes gesprongen van max. 60cm. Hij was in ieder geval superbraaf. Voor het mooie mag hij iets meer voorwaartse drang hebben. Volgende week weer springles!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:42

Goedemorgen!
Mo, gefeliciteerd!
Lotte, fijn dat hij zo enthousiast was!

Straks naar school even een toets maken over Word en dan nog een college. Daarna vanmiddag met mijn klasgenootjes wat drinken in de stad en daarna ergens eten. Heb wel zin in!
Morgen lekker vrij dus dan weer met Voodoo aan de slag.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:52

Goedemorgen!
Mo: van harte en lekker dat hij het al zo goed deed met de springles!
Lotte: klinkt goed! Wel oppassen dat hij je onderwerp niet 'overneemt', dat had ik tijdens mijn scriptie en dat draaide uit op flinke ruzie...;) Touwtjes in handen houden! :j

Heb een klein probleempje.. In de binnenbak is vanavond groot bak onderhoud en dus kan ik niet rijden. Morgen ben ik vrij dus dan kan ik 's ochtends daar rijden en zaterdag kan het weer niet omdat dan de kampioenschappen B en Z al worden verreden.. M.a.w. ik kan zaterdag niet rijden.. Zit te twijfelen of ik ergens een binnenbak op ga zoeken (met alle spanning van dien) of gewoon een stukje langs de weg ga stappen ter voorbereiding op de regio..
Moet zeggen dat ik in de week voor de kring ook maar 2 of 3 keer had gereden, dus ik denk dat het het laatste wordt!

Ga zo naar cursus. Werkse allemaal!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 10:18

Gefeliciteerd Mo!

Hier dus ook weer uitgereden. Van het weekend maar weer op de trailer en naar de binnenbak. En dan te bedenken dat over een paar weken de eerste cross weer is. Zo kun je niks opbouwen.