[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:26

Ben ook bezich met nieuwe laarzen( aan het kijken welke juiste kleur en welk merk voor het springen)

Eerst maar een ander springzadel..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:48

PB: heb je je springlaarzen dan ook zo hoog? vind je dat niet irritant? Over hoge laarzen kan ik trouwens niks zeggen, mijn petries zijn ruim 2 cm te laag :o.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:48

Mijn laarzen zijn nu ook nog te hoog. Maar vind ik echt neit erg, ze zakken altijd. En daarnaast vind ik te lage laarzen echt niet mooi :n

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:54

Ben ik met je eens Rowo!!! Ik heb mijn laarzen 7 jaar geleden gekocht toen ik nog niet zolang reed. Ik had toen ook geen flauw benul van laarzen en hoe ze moesten zitten. Helaas zijn ze nu dus echt te laag.. Volgens mij is dat op een paar foto's in mijn profiel wel te zien.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:10

Ik heb er geen moiete mee als ze hoog zijn. Zeker met dressuurlaarzen niet.

Vief: heb overigens net met mn moeder overlegt over de laarzen, maar doe het toch maar niet. heb nl nog 6 paar liggen... :+ Die eerst maar eens afrijden.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:40

6??? Respect hoor!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:53

Daar zitten ook hele oude bij hoor :P Maar kan moeilijk weggooien. Zitten ook een paar dressuurlaarzen bij die eigenlijk verkeerd zijn aangemeten en bijna nooit mee heb gereden, die gooie je niet weg en heb ze wel eens op internet gezet maar krijg bijna geen reacties.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:02

Dat is wel zonde ja...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:06

Pfff heb net mn cijfer van mn tentamen vandonderdag terug. Had er zelf een hard hoofd in maar kenneklijk heb ik het toch gemaakt. had een 8! :D
Nu nog die van morgen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:07

Vet goed PB!! Netjes hoor!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 16:13

Goeiemiddag!
Ik was echt al supervroeg uit vandaag. Net Vorstin lekker losgegooid, zelf ben ik Aquila gaan rijden :):) Vorstin heeft ook weer nieuwe schoenen gekregen :) Straks ga ik mee naar vrijspringen bij Geert Meursing, misschien even helpen met opdrijven. Ik moet namelijk in Prinsenstad vrijspringen ook gaan helpen, en mag nog wel ff oefenen :o Heb wel meerdere keren geholpen met opdrijven, maar thuis is toch anders dan met al dat publiek. Ik wil niemand over me heen krijgen omdat ik het niet goed doe :o

Balen dat je ziek was Anthea!
Gave foto's Marloes!!
Onwijs gaaf jasje TG! Mooie foto ook van de dressuur :)
Gefeliciteerd PB :D! Mooi cijfer hoor!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:15

ik ga zo richting school, met dit weer helemaal geen zin aan, maargoed.

Undercover heeft vandaag een dagje vrij. Hij loopt al lekker in de wei sinds 10 uur vanochtend. Morgen maar weer een beetje dressuurrijden en lekker loswerken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:22

Dagje vrij zal um goed doen. Scheelt altijd als ze veel buitenlopen. Daarom doe ik ook niet meer zo moeilijk over een dagje nie rijden.
Hier staan ze nu dagelijks van 9 tot 6 buiten. Met mooi weer gaan ze na het rijden ook weer naar buiten en in de zomer s nachts ook.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:28

Hier staat inmiddels alles al 24x7 buiten.
Heeerlijk om geen stallen met te doen :P

Ze behouden super hun conditie.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:29

Ja, na de cross heeft hij altijd een dag vrij. En dan laten we ze ook de hele dag buiten lopen. Kunnen ze lekker vrij bewegen.

Morgen gewoon lekker laag en rond rijden, beetje loswerken. Deze week rustig trainen met het oog op de cross zaterdag.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:32

Ik rijd meestal de dag erna juist wel en dan daarna niet.

Ik vind uitmesten echt niet erg. Zit de hele dag al op mijn luie kont op een stoel, dus uitmesten s avonds vind k eigenlijk wel erg lekker.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:48

Mandy, ik doe het ook zo. Ook met het oog op mn eigen spierpijn :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:03

@Ruud: Wat lekker zeg dat ze al 24/7 buiten staan!! Met dit weer kan dat ook wel!! :j

Heb net geshopt voor mijn moeders werk, zij werkt met verstandelijk gehandicapten. Dus we hebben het daar weer helemaal paas-klaar gemaakt *D , met de mensen daar al die paastakken versiert ;) .
Heb mijn goede daad voor vandaag weer verricht O:) .

Ik heb in mijn rijlaarzen een rits aan de voorkant laten zetten, moet ze alleen nog steeds ophalen, ze staan er al een dik halfjaar :o ... heb het nu op mijn to do-lijst gezet :list: .

Straks met Wo weer even de trailer op-en af, van het weekend hadden we helaas geen tijd meer, dus straks maar even doen :) . :):) 12 april eerste crosstraining!!!! *\o/* :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 17:04

Is dat mooi Lotte, een rits aan de voorkant? Ik heb hem aan de achterkant, ook wel handig. Kreeg steeds kramp met laarzen uittrekken :\
Heb je al een zadel gevonden voor de 12e?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:10

Ik vind dat wel mooi, daar blijft de rits ook netjes recht. Aan de achterkant bij je hiel kunnen laarzen vaak gaan zakken en dat is niet goed voor je rits. Ik heb van die lekkere klapkuiten dus ik kreeg ze op een gegeven moment niet meer aan en vervolgens ook niet meer uit (Ik had er al een tijdje niet meer mee gereden), pfffff.... dat was niet grappig :o . Ik kon ook niet meer drijven toen ik op Wolin zat, dus het werd een soort ´beenlift´ met als gevolg een slappe lach te paard _O- .

Ik zou de zadel nog passen van een stalgenoot, hopelijk neemt ze hem morgenavond mee en past het een beetje.. Ik stuur je even een PB!! :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:15

Lekker kort dagje gehad op school, was om 3 uur thuis.
Ik heb net heerlijk een buitenritje gemaakt. Was er alleen wel snel weer omdat ik best veel heb gegaloppeerd! Voodoo vond het erg leuk, heb nu helemaal het vertrouwen voor Westerbork :D

Ik rijd de laatste tijd helemaal niet meer met mijn laarzen, elke keer schoenen met chaps (omdat ik mijn eigen zooltjes daar in de schoenen kan leggen, en als ik ze in mijn laarzen leg kom ik er helemaal niet meer in). En daarbij komt ook nog dat mijn laarzen eigenlijk ook te kort zijn en dat ook niet echt mooi vind :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 17:18

Ik rijd ook nooit met mijn laarzen, alleen als ik dressuurwedstrijd heb :o
Thuis gebruik ik schoenen met chaps, en met springen/crossen gebruik ik leren schoenen en leren chaps.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:22

Ik reed voorheen met kalfsleren chaps en leren jodphurs, rijdt erg lekker, rij nu voornamelijk in van die Global vrijetijdslaarzen in suéde bruin, rijdt ook wel lekker.
Maar ik zou ook wel weer die kalfsleren chaps willen met jodphurs, maar dan nu uiteraard in het bruin :o .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:16

Ik zweer toch echt bij laarzen. Je hebt toch veel meer steun bij je beenliging. Zeker mn dressuurlaarzen voor op wedstrijd, als je die aanhebt heb je echt een súper beenligging. Het is echter niet aan te raden daar een hele dag op te lopen.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:20

peanutbutter schreef:
Ik zweer toch echt bij laarzen. Je hebt toch veel meer steun bij je beenliging. Zeker mn dressuurlaarzen voor op wedstrijd, als je die aanhebt heb je echt een súper beenligging. Het is echter niet aan te raden daar een hele dag op te lopen.
ik heb kalfsleren laarzen van Prémiere (italiaans merk) het is een springmodel maar geeft goed steun en zitten erg lekker 8-)