Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Die eerst maar eens afrijden.
Maar kan moeilijk weggooien. Zitten ook een paar dressuurlaarzen bij die eigenlijk verkeerd zijn aangemeten en bijna nooit mee heb gereden, die gooie je niet weg en heb ze wel eens op internet gezet maar krijg bijna geen reacties. 

Vorstin heeft ook weer nieuwe schoenen gekregen
Straks ga ik mee naar vrijspringen bij Geert Meursing, misschien even helpen met opdrijven. Ik moet namelijk in Prinsenstad vrijspringen ook gaan helpen, en mag nog wel ff oefenen
Heb wel meerdere keren geholpen met opdrijven, maar thuis is toch anders dan met al dat publiek. Ik wil niemand over me heen krijgen omdat ik het niet goed doe 

! Mooi cijfer hoor! 

, met de mensen daar al die paastakken versiert
.
.
... heb het nu op mijn to do-lijst gezet
.
.
12 april eerste crosstraining!!!!

. Ik kon ook niet meer drijven toen ik op Wolin zat, dus het werd een soort ´beenlift´ met als gevolg een slappe lach te paard
.

peanutbutter schreef:ik heb kalfsleren laarzen van Prémiere (italiaans merk) het is een springmodel maar geeft goed steun en zitten erg lekkerIk zweer toch echt bij laarzen. Je hebt toch veel meer steun bij je beenliging. Zeker mn dressuurlaarzen voor op wedstrijd, als je die aanhebt heb je echt een súper beenligging. Het is echter niet aan te raden daar een hele dag op te lopen.
Ik zweer toch echt bij laarzen. Je hebt toch veel meer steun bij je beenliging. Zeker mn dressuurlaarzen voor op wedstrijd, als je die aanhebt heb je echt een súper beenligging. Het is echter niet aan te raden daar een hele dag op te lopen.