Ik heb vandaag ook nog even kort gereden. Eventjes wat gespeeld met een zeiltje, om de lol erin te houden Eerst erover heen stappen, daarna draven en toen zelf nog in galop, het maakte hem niks uit! Halthouden was ook geen probleem. Net nog eventjes lekker naar mijn vriend geweest, even koffie drinken enzo Ga nu slapen, nog 3 drukke dagen voor de boeg! Welterusten!
%$^$&*(#(%( wat is bokt bij mij f*cking traag zeg. Nu stan er dus 2 berichten van mij.
@ amber: je mag maar een bepaalde hoeveelheid mest uit rijden over je land. Nederland is nl behoorlijk 'overbemest'. Er staat vast hoeveel je uit mag rijden zeg maar.
Even bericht opgezocht van het ongeluk: http://www.bndestem.nl/breda/article2628380.ece Gister zei de vader van het jongetje nog dat ze niet zeker wisten dat de motorrijder het ging halen...
Een van de laatste foto's van Quinten ge'upload : Kusje!
Goedemorgen! Gefeliciteerd met je vader san. Ik ga even naar school. Vanmiddag even langs stal, me tuig uit m;n kast halen. Kan ik alles ff schoonmaken. Kan ik meteen vragen of m'n intructrice al wat is tegen gekomen wat op een paard lijkt
Ik heb mijn pa vergeten te vragen Tientjeh en die is nu werken. Ga van mij maar niet uit dat ik kan, aangezien het door de week is. Ik wil wel heel graag!