Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Dat blauw eraan vind ik persoonlijk iets minder
Ik ben echt te slecht in engels. Iemand hier nog een held hierin??

scum, dat is niet zo fijn
veel oefenen, en dan komt het vast goed

steils vind ik irrie

Ging goed en er stond op het laatst toch wel echt een L/M rondje. Maar ging ook fijn. Alleen Lipso versneld de laatste meters voor de hindernis altijd. Was de bedoeling dat alles in 1 tempo ging, maar daar dacht Lipso dus anders over
Maar op het laatst liet ik hem maar gewoon een paar keer doorlopen. En dan kwam ie er heel dicht onder. Maar liet dan alles nog liggen ook
Maar merk wel dat het steeds beter gaat. Alleen het eerste kwartier is altijd lastig, daarna gaat het altijd heel fijn.
bedankt he

haha.. heb je van lipso foto's in je profiel staan? 
)
Tuurlijk heb je gelijk. En Oro gaat daar fluitend overheen. Maar als het niet past.... en je hebt dan impulsverlies.... (zo denken mijn hersentjes dan)
Bitwise schreef:Simmie, nu we Cabanta erbij hebben kunnen we beide naar de springles. Die kans om voor een langer tijd wekelijks te kunnen springen heeft Scum eigenlijk nooit gehad, omdat we Online altijd moesten delen. En dan ga ik al snel voor omdat ik de wedstrijden rij. Op het moment moeten er vooral routie worden opgebowd en ervertrouwen in krijgen dat je veilig naar de andere kant van de hindernis kunt, ook als het eens een keer minder past. ()
Lielle schreef:dan vallen de balken gewoon.
Dan lig je met je paard middenin de hindernis (en volgens mij ligt dat niet zo lekker). 

haha en alles laten liggen
Scum schreef:
Sim; het helpt niet denk ikTuurlijk heb je gelijk. En Oro gaat daar fluitend overheen. Maar als het niet past.... en je hebt dan impulsverlies.... (zo denken mijn hersentjes dan)