Zo dat is inderdaad een leuk vooruitzicht, Icarus terug overnemen
Voor degene die mij niet op fb hebben, heb een fantastische dag gehad in Tielt. Was eerst wel behoorlijk onder de indruk (slik…) bij het verkennen van het crossparcours en het zien van alle andere paarden
Parcours was wel superverzorgd, springen op een mooie geopad piste, volwaardig parcours. Alleen het inrijden voor de dressuur was echt een heksenketel, klein stukje dat dan ook nog een stuk heel slecht lag. Weinig verwachtingen van de proef dus, en was zelf ook niet 100% tevreden, hij kan echt veel beter. Maar blijkbaar toch nog 10de (+- 55 starts). Springen vervolgens een kleine miscommunicatie in de dubbel maar toch foutloos rond en zo naar de 9de plaats. En dan tenslotte de cross. Had echt belachelijk veel stress
zaten toch een paar héél pittige hindernissen tussen, naar mijn normen
Maar meneer stond al te trappelen in de startbox en vloog echt door het parcours. Nergens echt twijfel en superfijn op tempo kunnen rijden. Uiteindelijk 4s buiten tijd en zo nog gestegen naar de 6de plek
er moeten er dus nog veel problemen gehad hebben in de cross. Ging oorspronkelijk OCC Brugge ook nog starten, maar hij heeft nu zo goed gelopen dat ik hem thuis ga houden tot Ingelmunster. Dat vind ik een hele fijn cross en zo kunnen we nog eens fijn doortrainen, beetje wandelen, dressuur, ms eens terug spring- of crossles.