Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Parcours was wel superverzorgd, springen op een mooie geopad piste, volwaardig parcours. Alleen het inrijden voor de dressuur was echt een heksenketel, klein stukje dat dan ook nog een stuk heel slecht lag. Weinig verwachtingen van de proef dus, en was zelf ook niet 100% tevreden, hij kan echt veel beter. Maar blijkbaar toch nog 10de (+- 55 starts). Springen vervolgens een kleine miscommunicatie in de dubbel maar toch foutloos rond en zo naar de 9de plaats. En dan tenslotte de cross. Had echt belachelijk veel stress
zaten toch een paar héél pittige hindernissen tussen, naar mijn normen
Maar meneer stond al te trappelen in de startbox en vloog echt door het parcours. Nergens echt twijfel en superfijn op tempo kunnen rijden. Uiteindelijk 4s buiten tijd en zo nog gestegen naar de 6de plek
er moeten er dus nog veel problemen gehad hebben in de cross. Ging oorspronkelijk OCC Brugge ook nog starten, maar hij heeft nu zo goed gelopen dat ik hem thuis ga houden tot Ingelmunster. Dat vind ik een hele fijn cross en zo kunnen we nog eens fijn doortrainen, beetje wandelen, dressuur, ms eens terug spring- of crossles.
Misschien moeten we toch maar eens opnieuw overwegen om nationaal te starten
(voor foto zie http://www.nifin.be en dan daar ergens op de eerste pagina, 9de rij foto's, staat hindernis 4 met mijn pony, voor een idee). Jammer voor je paard inderdaad, maar veiligheid gaat altijd voor natuurlijk.
Na tongeren weekej rustig aan doen, licht werk, dan, de maandag kom osteopaat langs ( ik heb wel een goeie osteopaat varakaj, als je die haar nr eens wil hebben, is ook al bij lene langs geweest). En dan mag ze een dikke week helemaal rusten en dan weer oppakken. Heb dan mn volgende wedstrijd pas eind julie. Tussenin wel springles en dresuurles en eens jumpingske meepikken. Wil er graag héél lang mee doen
. In Italie (montelib.retti) liep een paardje mee dat de staleigenaares een aantal jaar geleden verkocht heeft, die is nu 17 jaar en bolt nog rond op internationaal niveau
. Wil ik ook kunnen (op laag niveau dan
)
.
!
). Ik rij er nu sinds kort weer beetje mee want ze stond er maar te verwateren, wat echt zonde is want het is een heel talentvol paard. Mr Staleigenaaers is nog steeds niet aan uit wat ze er mee wil doen, verkopen, laten rijden, dekken... Liefst wil ze er zelf wat mee rijden ook, mr ze ontbreekt de tijd. Dus ze zei deze week, als ik zin heb mag ik ze meepakken op cross
. We zien wel, want vrijdag heeft ze gesproken met crossruiter (die jullie allemaal wel kennen), en tging zeker over noor.it mr kon er net niet van uitmaken of het voor te rijden was of voor te helpen verkopen. Iig vroeg ze later nog zn telefoonnr aan mij
. Ik hoor het wel nog, ondertussen rij ik haar rustig verder thuis!
) mr zou volgend jaar graag terug gaan, zodner vip kaartje dan
. Tis mr 15 euro inkom en je heb twee pistes waar ze rijden en overal mooi zicht. Much better dan jumping an.twerpen, da is 40 euro vr een kaartje voor mini tribune die nie overdekt is en weinig andere plek vr te kijken.
.
. Allez tzijn half zusjes, zelfde mama, mr andere papa
. Ze lijken totaal nie op elkaar. 
.
? Ik kan niet de dag van Ingelmunster, dus ga Brugge wel meerijden... Was ook beetje aan 't twijfelen of 1 cross elke (dikke) 14 dagen niet teveel was, maar zo krijgen we ook wel beetje ritme denk ik. En de zomermaanden is 't toch sowieso stuk kalmer. Ben er ook best zuinig op
, die moet nog 20 jaar in de sport
.
.
)
. Vrouwen he
. De ene moment beste vriendinnen en de andere moment kunnen ze elkaar nie meer luchten
.
. Best was toen het in begin die de straat jas, waar nu kerstbomen staan. Of toch tenminste waar vorig jaar dan kerstbomen stonden.
. Kga ze vrijdag daar nog eens rijden en zaterdag vm ook mss nog effe, moet mr laat dressuur rijden.