[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:46

@ Sussie Geert heeft de laatste dagen wat meer pijn scheuten door zn been. Denk dat het komt omdat zn been dunner wordt en het bloed weer kan stromen. Vooral als hij op wil staan, hij zegt dat het dan voelt alsof er een baksteen bloed naar beneden valt. Ook heeft hij bij zn hak waar de pin in gaat wat zeurderige pijn (nou vind hij iets zeurderig wat wij waarschijnlijk als erg pijnlijk ervaren dus ik ben bang dat hij toch iets meer last krijgt nu omdat het dunner wordt en misschien van binnen wat hersteld? Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iets hersteld want er zit nog niks goed op de plek)

Met mij gaat het best klote maar ik wil niet zeuren, en wil positief blijven. Straks als Geert weer beter is gaan we lekker een weekend weg en alleen maar genieten van elkaar en de kleine. Zo lang ik dat in mijn hoofd hou gaat alles goed komen :)

Balen dat jij total loss bent! Goed om jezelf denken!!!

@ Evony ik zal effe kijken. Ik weet ongeveer wat die persoon er voor uit wilde geven. Maar heb geen idee wat Kim er voor hebben wil :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:49

Saar, leuke foto's kwamen er van Ruby voorbij op facebook!
Klinkt als een gezellige dag Margriet!
Sussie, jij bent altijd wel erg druk! Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?

Weer pech! Vandaag liepen de parcourshulpen weer in de weg. Toen ik begon te roepen hadden ze het nog niet door :x . Kreeg toen een rotsprong en op de sprong erna een stop en ook op die daarna. Gelukkig wel weer fijn verder. Het overkomt bijna niemand, en mij gewoon 3x in 1 weekend := . Ik kan wel gaan schelden op die mensen, maar het wordt er niets anders van, en het zijn ook maar mensen en dankzij hun kan de wedstrijd plaatsvinden. Desondanks zwaar kl0ten dat het mij weer moet overkomen.
Ik wilde progressief op safe rijden, maar het ging zo lekker dat ik wel kort kon draaien. Had een 2e prijs, dus heel tevreden!

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:01

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:07

Haha wat grappig!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:30

Marijke, maar als alles bezig is te herstellen terwijl niks op zijn plek zit, zijn ze dan niet bang dat het verkeerd groeit?
Of is het juist de bedoeling zodat de chirurgen het daarna makkelijker kunnen herstellen?

Mirthe dat is wel vervelend! Netjes dat je niet boos geworden bent. :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:31

@MM vind het zo erg voor Geert! Weet hoe het is om continu in te hebben... Indd dat lekker in je hoofd houden! Nog een klein beetje iets positiefs...
@ Mirthe ongelofelijk!!!!! 3x in 1 weekend is echt wel heel erg!!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:54

MM :(:) moeilijke periode zo en kijk maar lekker daar naar uit.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:55

@ Danielle dat heb ik de artsen ook gevraagd, want er zit bijna 2 weken tussen het ongeluk en de 2e operatie. Maar bot heelt niet zo snel. Ze zijn dus niet bang dat er iets verkeerd vast groeit. :) maar het weefsel zal nu wel wat meer om de stellage herstellen :) Het enige doel wat ze nu hebben is dat de zwelling weg moet gaan. En dat gebeurt gelukkig goed. :)

@ Henny heb jij ook pinnen gehad? Ben iig heel blij dat ze bij Geert er woensdag uit worden gehaald en zeer waarschijnlijk krijgt hij ze ook niet weer. Ik hou het weekendje weg in mn gedachte, hoop ergens in september, hoeven dit jaar iig niet thuis te blijven voor een cross dus het plannen wordt een stuk makkelijker :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:11

MM, mijn zus heeft een pin in haar been gehad en die heeft er heel wat jaar gezeten (3 oid).
Been was soort van verbrijzeld. Schoonmama heeft het trouwens ook gehad, hele onderbeen verbrijzeld en dat is aardig goed gekomen, been is wel dikker dan de andere.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:17

billy1 schreef:
Eef, ik heb echt precies hetzelfde met mijn vijfjarige. Die kan er ook maar zo vijf palen af sloffen. Al denk ik dat het bij die van mij wel goed kan komen. De manieren zijn er wel maar ze is zo heet dat ik er gewoon niet goed voor kan komen waardoor ze zichzelf nog niet kan loslaten op de sprong. Is gewoon nog heel veel dressuur werk want dat is gewoon echt nog niet goed. Baal er ook vaak genoeg van juist omdat je zo goed weet hoe het wel hoort aan te voelen... Maar ja die van mij is in het terrein echt geweldig, dus ik geef haar gewoon de extra tijd die ze nodig heeft.

Ja, ik denk en hoop dat het bij die van mij ook wel goed komt maar af en toe ga je toch wel twijfelen. Hij is wel echt groot, 1.75m en heeft enorm lange benen dus hij is nog wel slap. De crosshindernissen pakt hij wel goed aan, water, smal, sloten hij doet alles. Op wedstrijd is hij nog wel lastig in de cross, vooral luisteren is erg moeilijk maar dat is een kwestie van ervaring op doen. Ik kijk dit seizoen gewoon hoe hij verbeterd en dan zien we wel verder.

Lau, dat is echt een mini Het!
Henny, gefeliciteerd!
MM :(:)

Dressuurwedstrijd was een groter succes dan het springen, komt niet vaak voor :P
Eerste proef had hij wat spanning maar gelukkig kon ik het nu wel in goede banen leiden en dus geen gedribbel enzo. Wel erg afgestraft, 170 punten. Tweede proef 1e met 192 punten. Met een 7 voor de wijze van rijden en oa een 8 voor de middenstap en achterwaarts. Het wordt nog eens wat. :) Volgende week zondag weer dressuren.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:24

Tjeempie Mistid: balen van je auto en balen van de parcourshulpen. Ik heb als fotograaf ook een keer iemand ernstig in de weggelopen :o . Die arme meid had ook nog een balk in dat lijntje: en dat op de Gelderse Kampioenschappen (gelukkig vor het verenigingskampioenschap, is iets minder dramatisch). Schaamde me echt rot -O- .

MM en Geert: grote :(:) :(:) :(:) :* :* . Sterkte hoor!!! Het valt ook allemaal niet mee zo.

Henny: +:)+ +:)+ +:)+ Wat goed!!!

Evelien: jammer van de balkenregen. Goed gedaan met dressuur!!

Ik kreeg gisteren nog sms-je van Mark (van Easter): hij had 185 en 190 in de M2, met 1 x een 1e prijs. En een 9 voor de uitgestrekte draf :D . Toppertjes!
En ik heb een heerlijke buitenrit gemaakt met het Giga-monster. Wat een heerlijk weer, wat een heerlijke rit. En ze was echt stukken fitter dan 2 weken geleden: ze was toen echt nog ziekig. Dinsdag gaan we naar Rob. Ben benieuwd hoe ze het aan pakt.

Straks bzv *\o/* .

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:24

suikermeisje schreef:
MM, mijn zus heeft een pin in haar been gehad en die heeft er heel wat jaar gezeten (3 oid).
Been was soort van verbrijzeld. Schoonmama heeft het trouwens ook gehad, hele onderbeen verbrijzeld en dat is aardig goed gekomen, been is wel dikker dan de andere.

Heb ik ook met mijn enkel. Schroeven en platen zitten er nog in.
Blijft altijd een zwakke plek helaas. Heb er destijds te weinig mee getraind toen het gips eraf ging.
Als ik dat had gedaan was het waarschijnlijk gewoon soepel geweest.

Hmm vond een foto van tessa, haar blik bij het groeten spreekt boekdelen.

Eef gefeliciteerd! Zijn mooie punten.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:26

Haha, thnx voor het melden Mo. Dan snap ik hem tenminste. ;)
Gefeliciteerd Eef, super!!
Mooi M debuut met Maat Lau!
Hebben jullie op de clubkampioenschappen ook cross Sarah? WAt leuk!
Bot groeit idd niet zo snel Marijke en door die zwelling nog minder snel. FIjn dat de zwelling nu stuk minder is, ga heel erg hard duimen dat de operatie nu wel slaagt!!
Ook tevreden met je punten Danielle? Ik ga dinsdag avond weer keertje dressuur starten. :)

Hier vandaag lekker brakke dag in Amsterdam gehad. :D
Heb m'n M debuut ook opgegeven net, ga in Oudkarspel voor het eerst M. Mezelf een schop onder me hol gegeven en gaan met de banaan dan. ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:31

leuk Sanne!

Eef, netjes van die 192!

wauw, ik weet niet wat ik doe, maar iets niet goed. Ik krijg de schuld omdat de schoonmoeder van mijn schoonmoeder banketstaaf heeft gedaan tegen haar over mijn vriend zijn verjaardag die ze op vaderdag vieren en dus al andere verplichtingen heeft... Pff hij zoekt het maar uit, ben er even klaar mee, pak mijn paard wel uit de wei ofzo.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:37

Gaaf sann :D Ja was tevreden. Net geen winstpunt. Moet de proef meer afwerken, had hem 1 keer kunnen oefenen.
Maar ze deed wat ik vroeg, en voor mezelf is nu duidelijk wat goed gaat en wat beter moet.

SM vreemd verhaal, klinkt een beetje alsof ze gewoon iemand nodig hebben om de schuld op af te schuiven.
Jammer dat je schoonmoeder zo is. Je paard vrolijkt je vast wel op!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:38

Ik reageer van de week even bij op iedereen en alles, ben oma aan het verhuizen, dus erg druk.

Maar ik wil wel even kwijt dat ik de berichten van SM een warboel, wartaal, niet te volgen etc. vind. Sorry voor jou, maar wil je aub eens met hoofdletters en andere leestekens gaan schrijven?

Gaat weer verder en voor MM en Geert ook snel nog even een dikke knuffel.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:45

Ik reageer maar even niet op nu, ben dan waarschijnlijk niet zo aardig ;) Er staat een lange zin, maar wel gewoon hoofdletter en punten etc ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:47

Dan stuur ik jou nu wel even een Pb.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:48

toch geen catfight ~~}> hoop ik?? :o ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:50

Ben het met margreet eens, SM der berichten zijn wel vaker chaotisch en slecht leesbaar.

Voor de rest veel bijgelezen en alleen het laatste is blijven hangen :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:53

Sann: ja we hebben altijd een cross, BB paarden/pony's tot B niveau paarden ongeveer. Vind het zelf ook erg leuk :D Vind het nu wel jammer dat ik er bij OK niet bij ben haha.
Mirthe: bedankt, was ook wel blij met de foto's want ik had nog helemaal geen foto's van ruby :o jij gefeliciteerd met je tweede prijs!
MM: :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:57

Nee hoor Margriet.
Ik ga het heel netjes uitleggen in een Pb.

Roos, ik stuur jou ook even een Pb :+ (over R. voordat er praatjes komen).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:18

Toch niet over mijn R.... Geef je hem aan Roos :') _O-
Margriet, ik moet altijd zo om je lachen... En als ik er geen 1 uikies, kies je zeker voor mij? :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:19

Marijke: balen dat Geert zoveel pijn krijgt nu zijn been dunner wordt. Hij houdt zich natuurlijk ook groot voor jou. En af en toe even zeuren en klagen kan best even opluchten hoor. Dus dat moet je gewoon af en toe even doen. Vaak kijk je er daarna veel positiever tegenaan.
Mirthe: heeft dit weekend pech met de parcourshulpen. Vervelend als ze telkens in de weg lopen. Mijn hoofdpijn gaat wisselend. Ligt er maar net aan hoeveel pijn ik aan mijn oren heb die dag.
Leli: wat goed van Mark!
Danielle: vervelend dat je nog steeds last hebt van de platen en pinnen.
Eef: gefeliciteerd met je eerste prijs!
Mootje: een kangaroo in een Nederlandse tuin is inderdaad wel bijzonder.
SM: helaas kan ik je in dit geval ook niet helemaal volgen. Maar zo te zien verdien je wel een :(:)
Sann: spannend je M debuut!

Drukte valt op zich wel mee hoor. Ik plan nu echt bewust rustmomentjes in. Ik ga zometeen ook vroeg slapen.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:34

@ Eef wow jij ook gefeliciteerd!! Jammer van je springen... Maar hij is indd nog jong!
@ MM nee gelukkig net niet! Ben een keer van pony gevallen en allebei de botten in mijn arm helemaal door! Gelukkig kon hij gezet worden en was hij in 1x goed!
Hoop echt voor Geert dat er niks meer in hoeft want degene die ik ken hebben er wel altijd nog last van!