[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:58

Die fout maak je maar 1 keer...
Hopelijk vallen de punten mee!

Heb de paarden al getraint en ze liggen nu samen knock-out in de wei :')
Perfect was na een week vakantie enigzins vergeten hoe ze zich hoort te gedragen }>

Lielle

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:03

Oe, dat is minder. Maar, als troost voor jou Margreet, het is altijd de verantwoordelijkheid van de ruiter :j

(ik zal snel eens gaan inpakken voor mijn wedstrijd :D)

Renske, druk en enerverend dagje! Knap hersteld met Sunny :j

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:11

Oh oh, Lielle gooit nog even wat olie op het vuur :D . Balen Margreet en Noor, hopelijk vallen de punten mee. Gelukkig was het springhoofdstel wel mee!
Lielle heeft lekker gecrosst! Fijn dat je rug zich weer beetje gedraagt. Wij gaan over 1,5 week lessen bij Rob *\o/* .
Renske heeft een mooie dag concours gehad. Top!
Texelse heeft ziekteverlof. Beterschap! Ik hik er nog steeds tegenaan. Niet slechter dan gisteren. Wel erg waterige ogen, voelt niet echt lekker.
Vief gaat klussen. Succes!
De rest weet ik even niet meer uit mijn hoofd.
Ik ga nu naar de warme broodjes :9 .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:17

Zou haast zeggen "beter iets dan niets", maar dat is in dit geval ook niet helemaal waar denk ik.
Verder tja, heeft Lielle gelijk. Inpakken hou ik me verre van, kan ik ook niets vergeten..... Maar balen is het wel!! Evengoed een fijne zondag verder!!
@Leliaardje, jammer dat we niet dicht bij elkaar wonen, konden we samen met onze soepogen, kuchelbekkies en pieplongen een puzzeltje maken of een spelletje scrabble doen. Ik heb net de wasmachine aangezet en had het zweet op m'n rug. Dus uitzakken met een koppie thee, en toen emmertje sop gemaakt voor het sanitiar. Dat is halverwege en ik zit weer uit te zakken... Het idee om morgen "echt" wat te gaan doen is een beetje overmoedig ben ik bang.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:26

ik ben ooit naar menwedstrijd mijn singel vergeten (buiten singel, dus met een spanbandje op kunnen lossen)
maar een jaar later, vergeet ik mijn leidsels en dat is wel echt heel erg k*t!
Toen tweespan leidsel van mijn moeder gebruikt :P

maar erg vervelend Margreet!

Ik wil ook weer naar Rob haha! Maar heb volgende week wedstrijd, week erop alweer. en dan even niets dacht ik.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:28

Ben ook wel eens mijn laarzen vergeten, verder ook zoiets stoms als een singel.
Overkomt iedereen wel eens. :)

Heb wel altijd een reservehoofdstel mee want heb al eens meegemaakt dat hij geknapt was.

Misschien heeft de jury juist bewondering dat je hem op een knevel een Z2 proef hebt rondgestuurd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:30

Margreet, daarom wilde ik ook alles zelf doen ;)
Lielle, heb je ook al een scan gehad? Klinkt goed van de les :j
Renske, wat een lange dag!
Texelse heeft vrij af gekregen vandaag!

Ik lig nog in bed.... Net wakker :O

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:33

Is iemand hier bekend met Jacek Krajczok?? crossbouwer / eventing instructeur
Volgende week indoor crosstraining van hem..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:36

Goedemorgen.
Goed van je rug Lielle. Wel weer "jammer" dat er geen echte diagnose is gesteld.
Balen van het hoofdstel Noor en Margreet, maar misschien valt het idd wel mee met de punten!
Evelien, wat gaaf dat je het veulen hebt gevoeld! Lijkt me een bijzondere ervaring.
Ik ben nog nooit iets vergeten (afkloppen!!!!) mee te nemen op concours.
Daan, die ken ik niet. Klinkt Pools?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:41

Bij ons controleerde ik eerder wel het inpakken van de een, omdat die wat nonchalanter was, maar de ander had/heeft de spullen altijd dik voor elkaar. Op 1 keer na, tijdens CH Opmeer. Het hangertje met haar blouse en jasje etc. hing nog thuis aan de kapstok en wij reden al op de vaste wal. Blouse geleend en HHjasje van 4 tientjes gekocht. Probleem opgelost en het jasje heeft ze nog een jaar of 5 gedragen, tot afgelopen december. dus die heeft z'n geld wel opgebracht.
Ben wel benieuwd hoe het met de punten afgelopen is.
Mootje ligt nog lekker wakker te worden, en Lau heeft haar ontbijtje nu misschien wel op.
Die eventinginstructeur heb ik ook nog nooit van gehoord, maar ik ken er ook maar heeeel weinig.
Zo, sanitair is klaar, weer uitzakken, dan aankleden en schaatsen kijken. Mooi geweest voor vandaag!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:44

Laurie was een keer haar springzadel vergeten. Gelukkig was de wedstrijd redelijk in de buurt (geen SGW dus :P ) en is haar vader het komen brengen.
En ik ben een keer het paspoort van Easter vergeten op de GK (heeeeeeeeel ver weg :Y) ). Paul is dat toen komen brengen (door noodweer heen), maar geen kip die er naar gevraagd heeft :( .

Mootje heeft lekker uitgeslapen.
Texelse: doe dan gewoon helemaal niets!!
Danielle, ik ken hem niet.

PS na het lezen van het bericht van Texelse: ik ben ook een keer m'n jasje vergeten: hop weer terug naar huis (kwam er gelukkig redelijk snel achter).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:45

Dat je uberhaubt gaat schoonmaken als je ziek bent!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:47

ja, stom he?? maar het was hard nodig en koeteldekoet kon het wel dacht ik..... maar nu is het weer over.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:48

Hoe heel erg zuur, 202 en nog een 2de prijs.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:48

Dat is een voordeel van het buitenseizoen, vaak wel wat stands met spullen. Kan je nog wat kopen als je iets bent vergeten.

Kan zo op bokt ook niks vinden over die instructeur. Dan maar hopen dat hij leuk les kan geven.

Edit; Wat zuur van die punten!! :(:) Maar toch knap dat Noor als 2e is geeindigt :)
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 19-02-12 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:49

Jammer Margreet en Noor. Wel gefeliciteerd met de 2e prijs!
Daan, met google is er ook niet echt veel te vinden (heb alleen op pagina's in het NL gezocht).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:50

Oeps Margreet...... dat is wel heel zuur idd, en de andere proef?
Nou ja, dan weet je ook dat je je over de punten geen zorgen hoeft te maken als het goede hoofdstel wel mee is, en de onderdelen in de goede volgorde gereden worden....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:50

Morgen! :wave:

Super dat je weer lekker hebt kunnen crossen Lielle!
Oeeh, das minder dressuren dan. Hopelijk vallen de punten mee.
Jeetje, dat was echt lange dag dan Renske gisteren! Super van je Z rondje met Sunny. :)
Succes op cc Eef en de overige cc gangers.
Ik pak ook altijd zelf alles in, kan ik ook altijd alleen mezelf de schuld geven.

Hier beetje brak na carnaval gisteren. Wel super leuk gehad, zo misschien nog even naar de optocht kijken.
Spring cc ging minder dan vorige week maar mag alsng niet klagen. Was 1e rondje 2x foutloos en 5e prijs en 2e rondje had ik een balk in de 2e fase. Liet hem te veel doorlopen. Vond alleen 1 dubbel daar zo rot staan, net niet 1 galopsprong en een zeer kleine 2. Dus daar ging ik zelf zitten prutsen en redde What mij fijn. Verder ging het wel redelijk, ben er alleen wel uit dat ik echt zonder martingaal moet gaan springen. Ging gister 1e rondje zonder en 2e rondje met en dan gaat hij in het 2e rondje weer meer achter de teugel lopen. Handig dat het allemaal gefilmd is, kan je het terug zien. :)
Ik ga nu eerst even lekker onbijtje klaar maken. :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:07

Sannnn, uhhhh... ontbijt = lunch??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:08

Texelse, ik ga straks ook gewoon ontbijt maken, hoor :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:08

Renske en San netjes van jullie springrondjes
Noor jammer van je punten maar als hij dat hoofdstel niet gewend is voor dressuur toch nog netjes

Ik pak altijd alles zelf in en *even afkloppen* ik ben nog nooit iets heel belangrijks vergeten (wel onbelangrijke dingen die ik toch niet nodig had zoals een extra deken)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:17

Moggel

@ Rens jee wat een lange dag!
@ Evelien gaaf dat je het veulen hebt gevoeld!
@ Margreet/ Noor netjes toch met dit hoofdstel net tegen een WP aan hikken! Gefeliciteerd met de 2e prijs!
@ Lielle wat fijn dat je rug goed bleef na de cross les!
@ Texelse beterschap!
@ Daaan wij hebben de uitnodiging ook gehad, maar hadden eerlijk gezegd geen zin om te gaan.. zo'n boel bla bla in de uitnodiging en dan met een instructeur waarvan ik denk :? nog noooooit van gehoord!

Hier ook net het ontbijt op. Lekkere warme pistoletjes en een gekookt eitje :9 Gaan zo een buitenrit maken. Tis hier echt heerlijik weer!
Donderdag gaan wij denk ik trainen in Boekelo, zijn dan beide vrij (omdat we de 20 weken echo hebben) en dan hebben we de weken daarna 2 cross lessen en dan is Chaam ook al zo!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:20

Haha ja klopt Marijke, maar ach...Voor 15 euro en slechts een kwartier reistijd leek het me leuk om mee te doen.
3 stalgenootjes gaan ook dus we maken er maar een gezellig stal-uitje van.
Veel plezier!

Netjes gedaan sann, ideaal dat iemand het heeft kunnen filmen. Kan je veel van leren.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:22

Spannend Marijke, DE echo!!! En leuk nog even wat crosstrainingen. Fijn dat je buik je nog geen last geeft bij het rijden.
Mootje, idd, het is een uur eerder dan ik dacht. Het klokje hier in de kamer staat altijd op zomertijd, en dat was ik vergeten. Met smaak in ieder geval, en Sannnn ook!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:25

@ Texelse ik ga niet cross trainen hoor :D Maar ga wel altijd met Geert mee. Misschien neem ik Zeus donderdag wel mee omdat Andor anders misschien het water niet in wil. Maar met crosslessen vloog ik er nog weleens af en dat risico durf ik nu niet meer te nemen :)
Heb met buitenritten en dressuur lessen totaal geeeeeen last van mijn buik :D Dus heb mezelf wijs gemaakt dat ik over 10 weken stop met rijden... ( 2 weken geleden zei ik ook al dat ik over 10 weken zou stoppen)

@ Danielle klopt, was ook niet duur maar ik vind het zonde om daar dan heen te kachelen als we kort daarna les hebben ingepland van ''onze'' eigen cross instructeur :)