Het lijkt allemaal erg goed!! Ik werd om tien voor 8 gebeld door iemand van stal, of ik het goede nieuws al wist??? Het veulen was al droog en stond al!!! Gelijk er naar toe, waren we er bijna, weer gebeld of het geen 1 april grap was?? Maar dat was het dus niet!
Jeej weer een veulen!! Gefeliciteerd Karen!!! Sussie sterkte vandaag voor jou en je familie En Vief, jij ook gefeliciteerd met je verjaardag helemaal overheen gekeken vanmorgen
Ik heb net beide paarden al even fijn gereden. Nu klaar maken en dan naar Zwolle. Ben benieuwd.
TeeGee
Geplaatst: 01-04-11 10:31
Shanouk, wat een lekker gevoel dat Vorstin zo goed ging! Vief, nogmaals van harte en ik hoop dat die vader het voor je oplost! Anne, Vies vind het rijden gewoon erg leuk, hij kan niet wachten! Texelse, mooie trailers gezien dus! Haha en oeps van de boot! Ik heb een Bockman en mn zusje een Xtrail, erg fijne trailers! Margriet, zeker jammer! Maar jonge aanwas is ook leuk toch? Lau, gefeliciteerd!!! Kim, succes vanmiddag! Mo, jee dat gaat snel met je spullen! Weule, mooi uurloon zeg! Margreet en Noor, leuk filmpje!! Ilse en Vivre, sterkte vandaag…
Nog even werken en dan om 13 uur vrij, en dan springles. Hopelijk kan het veulie vanmiddag al even los. Geweldige planning van Bari, op zaterdag is het altijd mega druk op de manege!
TG: gefeliciteerd wat een droppie Sussie: sterkte vandaag!
ik heb eeeeeindelijk een cross horloge
Annetje
Geplaatst: 01-04-11 10:40
Noor & Margreet: Wat een dropje! Echt een geweldig filmpje. KJ maar rondstuiteren en mama steeds weer op een beschermend plekje moeten gaan staan!
Vief is jarig! Gefeliciteeeeeeerd!
TG! Ook al zo'n feest! Joepie! Gefeliciteeeerd! Geweldige foto ook, zo veilig onder mama.
Veel plezier Sannn! Ik ben jaloers! Ik wil oooohooooook!
Mootje, hoe doe je dat nu, tot de verkoop, met je paard? Je hebt je zadel al verkocht lees ik, wordt hij niet meer bereden? Of doet iemand anders dat nu voor je? Jeroen heeft een handelstal? Ik vind het heel knap van je dat je deze stap zo durft te maken. Echt heel erg rigoreus, hopelijk bevalt de vrije tijd je straks goed.
Weule zielige kippetjes!
Sussie, heel erg veel sterkte.
Ik heb straks eindelijk weer dressuurles. Op de een of andere manier is dat er steeds bij ingeschoten (ook als we wel afgesproken hadden) dus ik heb nog 4 lessen tegoed! *oeps* Ben benieuwd hoe mijn juf vindt dat het gaat na zo'n lange tijd zonder les.