[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:59

Dat is echt heel rot Simmie. Zou er echt moedeloos/ radeloos van worden. Ze zeggen dat de economie aantrekt omdat het aantal uitzendkrachten weer stijg. Laten we het hopen. Hopelijk vind je snel werk Simmie!
Wat een schatje zo op die foto’s Billy! :+:
Ziet er mooi uit je huis Noor! Echt gaaf :D Ik wil ook graag weer op mezelf. Maar alles is zo duur, vooral als je nog studeert.
Jammer dat je niet zo geslaagd bent met shoppen Snoekiej.

Net springles gehad. Ging wel redelijk, alleen lelijk het zand gehapt en daarbij gelijk de springpaal maar even omarmd omdat ze weer langs een oxer vloog, daarbij m’n knie goed verdraaid. Die wordt nu al aardig dik en blauw, zit hem nu steeds maar te bewegen. Hopelijk wordt die dan niet zo dik.

Sim

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:15

He gatsie Sannn. Weet je waardoor het kwam dat ze langs de oxer ging? Is altijd wel fijn als je het kunt verklaren want dan kun je er aan werken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:47

Ziet er goed uit Noor! Naja van wat je er van af kan zien op dit moment ;). Ben benieuwd hoe het is als het af is.

Ben net even bij Amaretto wezen kijken. Die staat op een manege hier in de buurt en het dochtertje van de eigenaren rijd hem nu.
Meisje is 8 jaar en had ons zelf gebeld of we een keer kwamen kijken. Echt super schattig. Dus we gingen vanavond even kijken. Zag er goed uit. Amaretto lekker zijn rondjes lopen en het meisje zat glunderend op die pony :D. Kijk daar word ik nou blij van. Dat hij toch nog lekker mag lopen wat hij graag doet en ergens staat waar ze heel blij met hem zijn! :D

Net even Sofie een was-beurt gegeven. Die was weer lekker knuffelig :+:

Jeetje Sann, dat klinkt niet fijn :=.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:58

Goedenavond
Mootje: ik kom in ieder geval morgenochtend nog even langs om Bam te entertainen, ik denk alleen niet dat ik jou nog kan zien rijden, jij bent nu verplaatst naar het tweede groepje toch (hing een lijst in de kantine waarop wat gewijzigd was), en dan moet ik weg om op te passen.
Billy: Echt een mooi dier om te zien!
Noor: Ziet er mooi uit zeg, nieuw en wel nog in de stijl van een dorp. Als je die vinex-wijken hier ziet :r.
Snoekiej: Jammer dat je weinig kon vinden, al is zo'n verwenpakket ook niet mis.
Caro: Wat waren je plannen eigenlijk met dat Welschje?
Sann: Ik moest wel lachen om "en daarbij gelijk de springpaal maar even omarmd" := , beterschap met je knie.
Kim: Is Amaretto een oude pony van je?

Ik ben bezig wat oude spulletjes te verkopen via bokt, en heb voor mezelf al 2 nieuwe dekjes besteld :D .
Ik heb nu wel een mooi springzadel, maar kwam erachter dat ik helemaal geen springdekjes heb, en een dressuurdekje staat ook zo raar he Mootje ;) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 21:01

Evie, Hoe laat moet ik dan? In de mail van Diana stond 10.00... Staat jou dit ook bij?
Sannn, Balen dat je gevallen bent :(:)
Vinex is inderdaad :r
Noor, Veel plezier vanavond en morgen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:03

Ja, maar op de lijst is wat veranderd en gekrast en je stond nu om kwart over 11 als ik het goed gezien heb.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:03

Ja, Amaretto is mijn droppie :D! Ben met hem begonnen toen ik 12 was. Ben toen meteen in de M1 begonnen en doorgereden in de Z2 :D. En ook in het L springen en L SGW.
Helaas werd ik een beetje te groot voor hem ;). En toen is hij naar Jetske_ hier op bokt gegaan. Daar heeft hij een aantal jaar gestaan, tot hij weer een oude peesblessure terug kreeg.
Toen heeft een meisje hier uit het dorp erop gereden in de L2. Maar die werd 18 en tussen de paarden valt het niet mee met een D pony.
En nu staat hij dus op de manege. Maar word niet voor manege lessen gebruikt. Alleen voor dat dochtertje dus :).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:04

Haha Evie, ik wil ook weer eens dekjes kopen :D Welke heb je besteld?
Ik moet ook weer eens een grote opruiming houden hier trouwens!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 21:05

Hmm, beetje jammer... Er staat niets op startlijsten en ik heb geen email gehad vandaag!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:08

Nog 2 filmpjes van SGW Gorssel

Afbeelding
Tja, paps die wil en filmen en het zelf zien. Dus je mist een stuk :+. Het was maar goed dat hij me op de tijd wees want anders was ik te snel geweest :P.

springparcours
Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:12

Kim: Leuk zeg dat je hem zo hebt kunnen volgen, de pony is nu dan waarschijnlijk best oud al ?
Shanouk: Ik heb de Br-Jos lansink besteld lekker neutraal blauw en past bij mijn bodyprotector, ik kon verder ook echt geen springdekjes vinden, het enige springdekje wat ze hadden bij de divoza was zo'n Anky-dekje met belachelijk dikke vulling (Daaaag goede pasvorm van je zadel :evaw: ).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 21:14

Evie, Het is opgelost :D Ben wel om 10 uur!
Al mijn springdekjes zijn trouwens die suedine dekjes van HH, lekker dun en goedkoop!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 17-09-10 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:15

Ok mooi, heb je nog mail gehad?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:16

Billy: Wat een mooie en aparte kleur van je hond!
Noor: Ziet er mooi uit. Nieuwbouw en toch in de stijl van een oudere woning. Vind die blokkendozen altijd zo lelijk.
Snoekiej: Jammer dat je weinig kon vinden met het shoppen. Caro: Jammer dat het Welshje niet doorgaat.
Sann: Beterschap met je knie.
Kim: Leuk dat je oude pony op een leuk plekje staat.

We zijn met Weltsieger, Vivre en kleintje een rondje over straat gegaan vanavond. Ze waren braaf. Vanmiddag naar het Drunens Ruiterhuis geweest voor een bruin stang en trens hoofdstel. Het is de imperial riding geworden. Krijg het hoofdstel kado van mijn ouders voor mijn afstuderen :D Ben er echt super blij mee! Nog geen hakbeschermers voor Pancho want die waren op.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 21:16

Nee, Ik heb Diana op haar mobiel gebeld en zij vond toch dat ik beter in de 10 uur groep pastte dus het was gewoon 10 uur!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 21:19

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:38

@ evie de bedoeling was opfokken en kijken of het wat voor de hengstenkeuring was..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:54

Simmie schreef:
He gatsie Sannn. Weet je waardoor het kwam dat ze langs de oxer ging? Is altijd wel fijn als je het kunt verklaren want dan kun je er aan werken.

Ze kwam niet uit met 4 galopsprongen en toen wou ze springen maar ze zag op het laatste moment dat het niet ging lukken. Toen draaide ze zich alsnog om half op d’r achterbenen naar rechts. Maar ik was al verlicht gaan zitten dus ik ging rechtdoor.. Soms zit ik het uit en soms niet. Maar had net het vertrouwen weer terug, dus baal goed. Ben er nog nooit zo vaak bij 1 instructeur af gelazerd. :+ M'n instructeur zei al: Je hebt wel abonnement op vallen hier of niet. :') Scheelt dat die bakgrond daar wel aardig zacht is, beter als die springpalen/ balken. :D

Wat leuk zeg dat je oude pony er nog zo leuk bij loopt Kim! Dat lijkt mij ook echt super om dan te zien.

Heb je morgen wedstrijd Mootje of is dat voor het schrijven de subtop?

Heeft iemand hier misschien nog een tip hoe je een creme kleurige rijbroek weer creme kleurig kan krijgen? Witte rijbroek weet ik, maar ik kan hier moeilijk dat soort dingen bij stoppen dan wordt hij wit i.p.v. creme. :Y) Na Gorssel is die helaas creme kleur met bruine stippen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:00

@ sannnn sterkte met je knie. Met je rijbroek kan ik je niet helpen. Ik heb sinds warffum een witte broek met vlekken. Zit gier in helaas..veel geprobeerd maar de vlekken gaan er niet uit.
Groene zeep of shout en even in laten trekken?
Laatst bijgewerkt door caro29 op 17-09-10 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 22:06

Sannn, Ik heb een clinic bij Evie op stal. Zondag subtop schrijven.

Tip van PB en Margreet :D 2 bruistabletten (steradent) en vanish oxi in het wasbakje van de wasmachine en wassen maar :j Mijn rijbroek is weer stralend wit! Lees nu pas dat je een crème broek hebt -O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 22:07

Of een nachtje laten weken in de ossegal en daarna wassen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:36

Kim fijn dat amaretje het goed heeft!! Tis zo'n schat!
San balen van je val!
Simmie ik zou denk stoppen met soliciteren!! Maar ja dat schiet ook niet op -o- :(:)
Evie ik heb Eurostar dekjes echt super!

Heb echt heerlijk gereden!
Heb me trekhaak er weer op morgen ochtend naar het strand ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:02

CoriienRN schreef:
Simmie ik zou denk stoppen met soliciteren!! Maar ja dat schiet ook niet op -o- :(:)

Oja? En dan? Een rijke man zoeken? :+
Nee hoor, ik wil te graag werken. Vrije tijd is leuk, maar niet voor altijd.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:26

Laten weken in de ossegal kan ik idd wel eens proberen! Dank je :)

Leuk een clinic! Veel plezier!

Ik duik m'n bed in. Trusten!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:36

peanutbutter schreef:
Heel mooi huis Noor! Echt gaaf.

Dorien: Hele mooie hond! Ben jaloers op hem :D
Nu nog een mooie new-marktet dog blanket!

Die deken staat idd op mijn verlanglijstje ;)
Caro hij kijkt idd wel een beetje onzeker op de foto's, is ook best lastig om een hond die je net een dag hebt mooi te laten poseren voor de foto. Hij snapte niet helemaal wat de bedoeling was...

Leuk dat jullie hem ook leuk vinden, ik ben er helemaal weg van <3

Verder wel bijgelezen maar ben nog teveel met mezelf en dus nare dingen bezig om overal leuk op te kunnen reageren, sorry :o

Ik ben trouwens nog op zoek naar een mooie aparte wat bredere halsband voor mn hond, heeft één van jullie een idee waar ze leuke halsbanden verkopen?