[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:17

:wave:

Net terug van de springles, Fari ging lekker. Ze had er echt zin aan.. verder lees ik wat over verzekeren. Hier hebben we de paarden ook niet verzekerd. Het is ontzettend duur en als puntje bij paaltje komt doen ze altijd moeilijk met uit betalen..

Verder ga ik zaterdag nog een dagje/nachtje naar de zon :D Even paarden wegbrengen ergens in de woestijn in het midden oosten..

Mo; fijn dat het later goed ging!
Lotte; in de vakantie ook erg veel hollanders, maar buiten hoogseizoen is het te doen, Rhodos. Vond het erg leuk daar :j
Bianca; fijn dat het zo lekker ging en veel complimenten krijgen is altijd leuk!
Noor; balen dat het zo druk was, hopelijk volgende keer beter ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:18

Ik heb het idee dat ze bij ons ook heel makkelijk zijn. Ze komen eens per jaar kijken en schatten. Meestal lopen de paarden in de wei. Soms moeten ze even een rondje rennen. Maar de laatste keer zagen ze hem grazen en het was wel goed.
Alledrie de paarden zijn alleen onderling verzekerd. Je krijgt dan een klein bedrag terug als ze niet meer geschikt zijn voor de sport. Kost een paar tientjes per jaar volgens mij.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:29

Oh Malloesje waar ga je heen dan?

Ik zit een beetje alle eilandjes af te speuren :P .. Ik vergelijk dan alles met Thailand, niet echt handig om te doen :o .. Corfu schijnt ook wel een erg mooi eiland te zijn en heb er nog een paar gespot.. zien er ook lekker zonnig uit met veel groen!! :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:34

Euh ik ga naar Sharzia (of hoe je het ook schrijft) en het ligt ergens dicht bij Dubai geloof ik. Tis er iig lekekr warm en er is een mooi zwembad heb ik me laten vertellen :D

Malta moet ook wel erg mooi zijn en Corsica. En verder Tenerife al heb ik daar altijd het idee bij dat er alleen oude mensen heen gaan :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:35

Bij mij zijn ze alleen komen kijken bij aankoop en verder zie ik de mensen van de verzekering nooit. iig niet 1x per jaar.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:36

Zo hé, dat klinkt goed Malloesje!! *D

Hahaha :)) ..ik wil wel op het strand liggen en naar een Griekse God kijken 8-) , liever niet naar een bejaardensoos :') :o ..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:40

Oeww heerlijk zeg al die vakantieplannen!
Ik ga dit jaar samen met vriendje op de motor Italië onveilig maken 8-)

Marloes: Fijn dat je zo lekker gelest hebt!
Shanouk: Wat lastig allemaal he.. Fijn dat jullie er uit zijn gekomen, klinkt als een goede beslissing :)!
Bianca: Super al die positieve berichtjes van jou en Bull :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:41

Dan zal ik je maar vast wakker schudden, want ik was niet bepaald gecharmeerd van 'looks' van de Grieken :n Maar goed bejaarden wordt je ook niet vrolijk van.. Tis dat het geen strandland is maar ik vond tot nu toe de Denen echt het lekkerst :9

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:42

Zo hé Vief, dat klinkt wel echt superstoer 8-) , jullie gaan het avontuur op zoeken dus!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:43

malloesje schreef:
Dan zal ik je maar vast wakker schudden, want ik was niet bepaald gecharmeerd van 'looks' van de Grieken :n Maar goed bejaarden wordt je ook niet vrolijk van.. Tis dat het geen strandland is maar ik vond tot nu toe de Denen echt het lekkerst :9

Hahaha Portugezen zijn het ook niet kan ik je vertellen ;) ..

Ja, ja Scandinavisch en blond :9 .. dat ben ik met je eens!!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:43

Vief; dat klinkt ook wel ontzettend leuk zeg :))

Ik ga trouwens lekker douchen en dan slapen :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:44

Slaap lekker :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:50

Haha jaa :D
Ben ook heel erg benieuwd, met vriendinnetjes altijd 'n zon, zee & strandvakantie gehad, dus dit gaat wel even heel wat anders worden!! Maar moet ook zeggen dat ik dat dit jaar ook niet meer had gewild :)

Truste Marloes!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 00:03

KLinkt gaaf Vief!

Ik ga misschien nog naar Rome met mn vriend. Hij heeft een congres daar, alleen even kijken of dan niet precies tentamens heb...

Lotte: Je kan ook nog altijd voor de Turkse god gaan. Heb ik tot nu geen dag spijt van :+ *en die zijn ook in NL te vinden natuurlijk ;) )

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 08:08

Goeiemorgen!

Aah klinkt nice al die vakanties :D! Ik ga na mijn 2 maandjes Thailand niet meer op vakantie ;).

Stoer op de motor Vief! :D

Ik ga mijn bus pakken naar Leeuwarden :evaw:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:00

GOede morgen!!

En er licht weer sneeuw -O-

Marloes Tenerife is echt mooi :D ZOu zo weer gaan. en je kan er goed stappen.

Zo Dat is wel gaaf vief op de motor!!

Ik ga naar werk, door de sneeuw :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:38

Goedemorgen!

Ik kon vanmorgen gewoon vol gas naar het werk, maar nu sneeuwt het weer :( Hopelijk kunnen de paardenbeesten nog even in de paddock voor er weer een pak ligt! Na mijn werk maar even aan de hand stappen, want vanavond gaan we uiteten ivm trouwdag pa en ma :).
Vakantieplannen lees ik.. Heb er ook al zin in. Moet nog wachten tot oktober voor 3 weken Thailand. De rest van mijn dagen (en geld!!) ga ik sparen voor de geboorte van het veulen en de aankoop van een huis (dat moet er dit jaar ook maar eens van komen). Het is nog wel de bedoeling om een paar dagen naar Kootwijk oid te gaan met de paarden :j
Maar WL Corsica is een echte aanrader. Schitterend eiland, zowel voor een strandvakantie als voor activiteiten!!
@ Vief: stoer hoor. Ik durf echt niet achterop een motor! Brrrr.. geef mij maar een paard! ;)

Ga snel aan het werk! :o

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:42

Hier sneeuwt het nog niet. Maar ik zag ze vanmorgen overal strooien. Dus het zal wel weer :(

De bak is toch al bevroren dus....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:58

Ow, wat een leuke vakanties! Ik zag dat er ook iemand naar de UAE ging. Mooi land, maar de mensen :+ Ik weet niet hoe het er is om op vakantie te gaan, maar om er te werken is het prut!
PB, Voel je je al wat beter?
Ik ga naar de KNHS instructieweken en misschien nog een weekje drenthe (Rolder markt :D ). Paardjes gaan dan ook mee!

Pff, Ik heb er vanochtend een heel uur over gedaan om op mijn werk te komen (normaal 25min.) Ik hoop maar dat mijn instructeur de weg op wil vanavond. Anders loop ik mijn eerste springles mis!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:06

Dat zou jammer zijn Mo.
Hier begint het ook weer licht te sneeuwen. Bah.....
Lekker hoor al die vakantieplannen. Ik weet nog niet of wij gaan.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:15

En ook hier ligt weer sneeuw..... -O-
Ik heb eindelijk vanavond weer eens bij Lotje afgesproken. Dat is zonder sneeuw al meer dan een uur rijden, ik moet nog maar even afwachten hoe dat gaat worden vandaag.

Ik heb ook zin in een reisje naar de zon :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:30

Goeiemorgen.
Het is hier weer wit :wow: Waar komt het toch allemaal vandaan???
Gelukkig ga ik zondag voor twee weken naar Zuid-Afrika. Ben druk bezig met van alles regelen. Van de zomer gaan we misschien nog een weekje naar Terschelling, en ik ga op instructieweek. Met mijn vader gaan we pas op vakantie als ie met pensioen gaat (volgend jaar). Oja, en ik heb nog steeds een weekendje Veluwe staan!

Fijn dat je na de rodeo lekker kon rijden Mo
Hmm Lotte, misschien het Levkasgebied in Griekenland? Daar heb ik gezeild en het is errug mooi!
Marloes, ga je daar heen om een paard weg te brengen of voor vakantie? Ik begrijp m niet meer :o
Stoer hoor Vief 8-)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:39

Snoekiej; dat klinkt ook wel goed zo'n jaartje. Terschelling en Veluwe zijn beide ook erg mooi.. Ik ga paarden wegbrengen trouwens ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:38

peanutbutter schreef:
KLinkt gaaf Vief!

Ik ga misschien nog naar Rome met mn vriend. Hij heeft een congres daar, alleen even kijken of dan niet precies tentamens heb...

Lotte: Je kan ook nog altijd voor de Turkse god gaan. Heb ik tot nu geen dag spijt van :+ *en die zijn ook in NL te vinden natuurlijk ;) )

Hmmm.. neehoor ik hoef geen Turkse god :P .. Die zijn in Nederland inderdaad genoeg.
Ik ga het toch echt in het buitenland op zoeken!! :D

Ik ben helemaal niet van het zon, zee en strand :n , ik word daar een beetje ongedurig van, heb dus al wel afgesproken dat ik ook wel wat wil gaan doen.. :o .. Het liefst zou ik weer een verre rondreis willen gaan maken.. 8-) Maar dan wil ik wel echt met iemand gaan die dit ook heel erg leuk vind om te doen, in Thailand was ik met een vriendin die enorme heimwee had, dat wil ik niet nog een keer namelijk :n ...
Ik wil nu gewoon een lekker 'bijkom-weekje' na mijn diff :) .
Mijn zus neem ik mee op een midweekje Ierland ergens in het najaar, voor haar verjaardag en ik wil ook nog naar Antwerpen met een vriendinnetje en óf Aken weer dit jaar óf Badminton :) , leuke uitstapjes dus. Volgend jaar ga ik echt weer voor een rondreis :D !!

Nu lekker geluncht met mijn moeder, zelfgemaakte broodjes met gesmolten kaas en een fruitsalade gemaakt :9 ! Zometeen gezellig naar de IKEA, nog even een beetje neuzen :) .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:49

OOHHH heerlijk hoor al die vakantieplannen....ik ga alleen in maart op wintersport bij een collega in zijn huisje in Zwitserland, niet al te duur dus en dus wel te overzien.

Denk dat ik ook geslaagd ben voor een 5-punts borsttuig met bont. Bij AVD ruitersport in Hoofddorp gevonden. Ze moet hem alleen even bestellen, dus even geduld, hij staat wel op de website mochten er nog meer naar eentje op zoek zijn. Hij is van CSO. Bruin en zwart verkrijgbaar.