sfranken schreef:BW en Scum: Balen zeg. Hoop dat het weer goed is voor Gorssel.
GvdT: Ook balen. We mochten nog wel na elkaar starten... Enne, het bekende stijltje, heeft dat nog een alternatief. Wil me daar eigenlijk niet aan wagen. Niet dat ik hem niet fair vond hoor maar gewoon voor mijn eigen gevoel.
Ja dat heeft dit jaar weer een alternatief en van Jan Beukers moest je daar over heen
Je moet dan evengoed wel naar beneden over de greppel. Toch is er nog iets van 2,5 meter voor het afloopt. Maar optisch is het zeker een lastige sprong.
Ik heb geen nieuwe foto's gemaakt. Het hoosde vanochtend met uitvlaggen en toen we klaar waren hebben we nog spring materiaal geladen. Was om 21.00 thuis en ben vanochtend om 6.00 vertrokken dus ik vond het eerlijk gezegd wel mooi geweest.
En heel eerlijk gezegd, mijn motivatie was ook gewoon wat minder, heb zaterdag natuurlijk niet echt goed niuews te horen gekregen en had wel gehoopt dat ik er gewoon bij kon zijn.
Durf wel te zeggen dat ik voor 99% zeker ben dat we het eind zouden halen, hoewel hij wel iets lastiger is dan vorig jaar. Vooral wat meer smalle hindernissen en 1 tripple met het vingertopje van de parcoursbouwer als extra aankleding en moeilijkheid.
(Hand kwam tussen een klos en de boomstam en nu mist ie een behoorlijk stuk vlees
)