Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Ik heb geen enkele coupon gezien met commentaar Jitske (ik moest de hele stapel doorwerken en die van mij was natuurlijk de laatste die ik tegen kwam). Ik was ook al verbaasd over jouw punten. Vraag Rob anders eens?
Ook jammer was dat de namen van de juryleden en de plaats waar ze stonden er (weer) niet bij stonden.
Schaf die stijlpunten dus maar mooi af.

Scum schreef:Ik heb geen enkele coupon gezien met commentaar Jitske (ik moest de hele stapel doorwerken en die van mij was natuurlijk de laatste die ik tegen kwam). Ik was ook al verbaasd over jouw punten. Vraag Rob anders eens?
Ook jammer was dat de namen van de juryleden en de plaats waar ze stonden er (weer) niet bij stonden.
Schaf die stijlpunten dus maar mooi af.
, want ondanks dat het allemaal vriendelijke mensen waren zondag heb ik in het secretariaat niet zoveel vertrouwen

Nadua schreef:is het misschien boven een 5.5 ook voldoende? Want er stonden bij die lijst alleen maar cijfers onder de 5.5
Nadua schreef:ja want wat willen ze eigenlijk precies zien dan?
Dat je veel in verlichte zit zit? Wat nog meer?
. 
GvdT schreef:cobrst55 Ik snap de onvoldoende wel, je laat te weinig verlichte zit zien en er is tegen mij gezegd dat iedereen die geen verlichte zit laat zien een onvoldoende moet krijgen.
Je had van mij ook zeker geen voldoende voor je verlichte zit gekregen.
Er waren een hoop laaghangende takken, in de M lus moest je op sommige stukken ook op/naast je paard hangen..
GvdT schreef:cobrst55 Ik snap de onvoldoende wel, je laat te weinig verlichte zit zien en er is tegen mij gezegd dat iedereen die geen verlichte zit laat zien een onvoldoende moet krijgen.
Je had van mij ook zeker geen voldoende voor je verlichte zit gekregen.
Er waren een hoop laaghangende takken, in de M lus moest je op sommige stukken ook op/naast je paard hangen..