Scum: Les protecteurs sont trop petit parce que le cheval a des pieds tres, tres gros. Je voudrais les retourner et je voudrais un remboursement du montant d'achat. Hiermee zou het moeten lukken
Ik wil heel graag alles in combi roze/blauw, maar mn moeder dreigt dat als het té roze wordt ze niet meer met mij op pad gaat Maar het begint nu wel erg te kriebelen om een roze/blauwe capcover te bestellen.
Less is more?! Ik cross in het rood (met wit (paard) en zwart). Alleen een rode BP (heel hendig rijjas uit BP aan en klaar!) en een polypad wit met rode rand. Ik twijfel over extra accessoires zoals rode springschoenen of iets roods in het hoofdstel....
Oewww, die zijn wel gaaf Maar ga het Hetje maar niet meer aandoen. Vriendje begon dr ook al over dat als het té roze werd hij niet meer naast e wou lopen op cross.
Inmiddels heb ik wel een ander dekje, echt navyblauw en met een dikkere rode bies. Verder een bruin hoofdstel, zadel en voortuig, zwarte beenbeschermers en springschoenen (misschien ooit nog donkerblauwe springschoenen maar misschien is dat ook weer iets té). En de kleur tape is maar net welke ik meeneem
Laatst bijgewerkt door andrea16 op 11-04-08 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb pas 2 keer gecrosst (oefen) en dit jaar enkele en wat trainingen op de planning staan Ben of geheel in blauw, afgelopen keer (indoor zonder blubber) met mn witte rijbroek aan.
Scum, heb je ze al teruggebracht? Ben wel een benieuwd naar een stel mooie blauwe springschoenen
ik cross sinds kort in het oranje/bruin. (net als MartineV ) bruine beenbescherming en hoofdstel zijn in aantocht Ook ik ben dringend op zoek naar oranje tape. ik ga ook oranje springschoenen kopen. (ik realiseer me dat ik er niet bepaald netjes opzit, op deze foto waren de kleuren het best te zien)