Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En heel belangrijk foto's maken!
Ik kijk wel even of ik veel bokkers zie, zie ik je voorbij komen dan maak ik wel een foto

misssixty schreef:Ik ben benieuwd of ze er door gaat!
Ze moet gewoon...
Kost het alternatief alleen veel tijd, of ook strafpunten?
Ik zit helemaal niet zo in al die regels...wordt de eerste keer!
.Nat1503 schreef:Justsaar, ik hoop voor je dat het meevalt!
Rowo, denk erom, je mag niet in ring 5 starten aangezien je mega veel punten had in Markelo!!![]()
Missixty, mijn paard heeft ook waterangst, het paard is niet te peilen of ze nu er wel of niet in gaat, ik probeer het gewoon en anders neem ik het alternatief. Misschien hebben we allebei geluk en gaan ze in 1x in de waterbak!

kimdepim schreef:Ik moet de cross afmelden.
Mijn vader is net met Loemia naar de dokter geweest. Hij moet nog een week stil staan met zijn hoefsweer. Dus dat word voor ons nog even wachten voor ons cross seizoen weer begint.
Hopen dat Loempia snel weer beter is. 

Ruudjw schreef:Voor mok kan het wel eens handig zijn ook ook een levercompositum te geven. Heeft bij ons super geholpen.
Zeker in combinatie met het verharen, kan het lichaam qua reiniging wel een extra boost gebruiken.
ladyzwien schreef:missixty: hoelaat moet je? wil wel bij de waterbak staan hoor. Is dit de 1ste keer dat je gaat crossen? wil je wel ff helpen
Ik moet om 14.10 crossen!!
haha