de bitten die gebruikt worden tijdens de wedstrijd.
Staat op die site, dan moet ik echt een ander bit aanschaffen, want kreeg pas te horen dat mijn bit niet mag (Myler niveau 2 en je mag alleen 1 )
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelanieB schreef:Attentie: Dit jaar zullen er strenge controles plaats vinden betreft
Staat op die site, dan moet ik echt een ander bit aanschaffen, want kreeg pas te horen dat mijn bit niet mag (Myler niveau 2 en je mag alleen 1 )
Loes_Joery schreef:Amber_ schreef:Ik lees dat iedereen coupons al opstuurd, ik heb wel naar Chaam gedaan !
Maar waar kan ik de rest vinden, Etten Leur bijv ?
Op http://www.sgwetten-leur.nl staat het vraagprogramma!
bedankt !
. Ik had de foto's op de site al gezien, maar ik kon er niet echt wijs uit worden. Vandaar dat ik het hier ff vroeg

best moeilijk.

echt dom! Simmie schreef:MelanieB schreef:Attentie: Dit jaar zullen er strenge controles plaats vinden betreft
Dat is oud nieuws. Vorig jaar kwamen ze met die melding.
Maar, dat betekent niet dat je nu wél met je myler level 2 mag rijden. Dat mag dus níet. Kijk maar in de regelementen welke bitten zijn toegestaan.![]()
@ Snoekiej; de waterbak wordt dit jaar anders in EL. Maar voor foto's van de oude waterbak, kun je op de site van EL kijken.

rowo schreef:De L vond ik vorig jaar veel leuker dan de B, maar t is meer tussen de oren van dat het wel DE L is...
Het water moet je bijv eerst vanuit het water een opsprong op en dan er ook weer af het water in. En eraf vind ie nogal eng. En er was zon hindernis met een bak ervoor, soort greppel daar zie ik dan weer tegen opecht dom!

hihi