[SGW] SGW Lisse - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vera_pino

Re: SGW Lisse - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:50

AnneMieKe_89 schreef:
Vaak is het juist opwinding voor de cross. Niet altijd omdat ze niet willen. Halloween wil ook nog wel eens op haar achterbenen gaan staan voor de start. Bij haar is het ook uit opwinding en ongeduld.
Maar makkelijk is het niet Tong uitsteken

Wij hebben zeker een goed weekend gehad. 6 winstpunten bij elkaar gereden met zijn 3en!
En alle3 net buiten de prijzen.

Ze doet het op de gekste momenten, gewoon als ze iets in haar hoofd heeft en ik zeg dat ze iets anders moet doen.
Nu was het dat ze richting paard wilde en ik terug richting start. Soms dan doe ik niks heb ik een lange teugel en staat ze recht overeind.
Eerst deed ze het ook met vlechten, smid en trailer en daar is het nu zo een lammetje dus er is goede hoop Tong uitsteken

Peter46

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:54

Loes_Joery schreef:
Peter: Ik kan bij je ook foto's bestellen he, maar kan het ook groter als 20x30 Schijnheilig?!

Dat is mogelijk.

Er is slechts 1 maar aan verbonden.
Dan bekijk ik eerst de foto's of ze voor grote vergrotingen geschikt zijn.
Vaak hebben wij met de cross te maken met NIET ideale lichtomstandigheden en dan moet de iso een stapje hoger. Wat voor vergrotingen tot 20x30 meestal geen probleem is.
Vergrotingen tot 90 x 60 cm maak ik regelmatig. Als de foto geschikt is, dan is dat natuurlijk waanzinnig mooi.

Maar laat eventueel via e-mail weten om welke foto of foto's het zou gaan.
Dan laat ik het je weten.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:56

Ok, dan stuur ik je eventjes een email! Het is nog niet zeker of ik hem wil bestellen, maar mocht ik het doen dan een formaat groter als 20x30! Knipoog

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:56

Peter46 schreef:
Loes_Joery schreef:
Peter: Ik kan bij je ook foto's bestellen he, maar kan het ook groter als 20x30 Schijnheilig?!

Dat is mogelijk.

Er is slechts 1 maar aan verbonden.
Dan bekijk ik eerst de foto's of ze voor grote vergrotingen geschikt zijn.
Vaak hebben wij met de cross te maken met NIET ideale lichtomstandigheden en dan moet de iso een stapje hoger. Wat voor vergrotingen tot 20x30 meestal geen probleem is.
Vergrotingen tot 90 x 60 cm maak ik regelmatig. Als de foto geschikt is, dan is dat natuurlijk waanzinnig mooi.

Maar laat eventueel via e-mail weten om welke foto of foto's het zou gaan.
Dan laat ik het je weten.

Hey Peter, ik stuur je morgen even die foto´s van je dat je @ work bent Knipoog
Lachen

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:27

Nielsie, jammer Tong uitsteken Je hebt precies mij niet op de foto genomen van de oefencross zaterdag Haha! 23 en 26 zitten er bij maar 25 niet Tong uitsteken maaar geeft niet.

Cookie was echt super braaf! Hij heeft alles in één keer gesprongen, stond alleen even stil bij de waterbak, maar daar ging hij na enige aarzeling ook in! Toch wel beetje veel te langzaam voor een prijs, maar voor mij waren we 1e Schijnheilig . Ik had 6 minuten en 6 seconden, maar ik was zowiezo al zo trots dat mijn knollie alles deed Haha!

Apple, jou heb ik gezien, ik was degene met bruin/rood setje en bruin/rood/witte frontriem in de losrijbak Haha! Als je dat nog weet. Corien heb ik ook gezien en nog wel wat meer maar die kennen mij niet Schijnheilig

Ik vond het een erg geslaagd dagje!

Peter46

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:46

AnneMieKe_89 schreef:
Cross ging gelukkig wel weer helemaal toppie Haha!
Overal helemaal super rechtdoor, nergens twijfel.

Bij het uitkomen van de waterbak keek je paard alsof hij wilde zeggen 'is dat alles' Haha!

Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:13

@ Peter46

Die foto die je er net opzette van mij? Is die geschikt voor een groter formaat uitvergroting en zo ja, hoever kun je gaan?

Peter46

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:19

Suelza schreef:
@ Peter46

Die foto die je er net opzette van mij? Is die geschikt voor een groter formaat uitvergroting en zo ja, hoever kun je gaan?

De foto met dat mooie tegenlicht.

Ik stuur je zo dadelijk even een mailtje of pm

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:42

Haha het water ging ook heel snel. De hele cross leek voor mijn gevoel ook maar een minuut of 2! Ging zo vlug allemaal.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:46

Pffff... Nou ik heb voor mijn gevoel echt op mijn dooie gemak gereden. Bij de Vlietlanden kon je mij echt opvegen achteraf, maar ja, toen ging Sun ook zo hard. Nu kwam ik eigenlijk helemaal "uitgerust" over de finish! Moest zelfs nog gas terugnemen volgens mijn stopwatch (maar later bedacht ik mij dat ik de tijd misschien verkeerd had ingsteld)...

Zijn er ergens al uitslagen terug te vinden?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:47

AnneMieKe_89 schreef:
Haha het water ging ook heel snel. De hele cross leek voor mijn gevoel ook maar een minuut of 2! Ging zo vlug allemaal.

Inderdaad !! *LOL*
Ik rij zonder stopwach, en mijn vriend stond bijna de laatste 3 hindernissen en die zegt 4.15 !! Nu had ik deze keer ook heel rustig gereden, (express omdat wij dus altijd te snel gaan Vork ) dus op laatste stukje even gas erop haha Haha!! Ging voor mijn gevoel ook stukken sneller !

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:28

Ondanks het bochtenwerk, was ik iets te snel, de tijd viel me mee!
Paard zocht ideale weg door de slingerpaadjes, hoefde alleen maar te ondersteunen en verlicht te zitten Lovers

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:43

AnneMieKe_89 schreef:
Ondanks het bochtenwerk, was ik iets te snel, de tijd viel me mee!
Paard zocht ideale weg door de slingerpaadjes, hoefde alleen maar te ondersteunen en verlicht te zitten Lovers

Dat was bij mij precies hetzelfde! Moest af en toe wel wat ondersteunen ja, maar eigenlijk ging het over die paden vanzelf!

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:15

samararany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:57

Lisse was een hele leuke cross. Ik deed zaterdag mee bij de B-ponies. Bij dressuur had ik 180 punten en bij springen 1 balkje. in de cross vlogen mijn pony en ik over alle hindernissen, alleen bij de witte hekjes weigerde nummer 1 (ik was nummer 2) terwijl ik eraan kwam en moest rany een pitstop nemen omdat ze in de weg stond. Omdat mijn pony en ik daar niets aan konden doen hebben ze de weigering weggehaald en mijn tijd aangepast. Dus een foutloze cross binnen de tijd en weer 2 winstpunten erbij en ik was (gedeelde) derde geworden en ik ben heel trots op mijn kleine poownie !!!!!!!

We staan ook Leuk op de Foto Haha!, maar dat weet ik niet hoe ik die moet plaatsen.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:59

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:13

Je ziet allemaal mensen met van die hele mooie dikke camera's wegspringen Knipoog

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:18

Luuxje schreef:
Je ziet allemaal mensen met van die hele mooie dikke camera's wegspringen Knipoog

Haha! Bloos Bloos

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:22

Wat zijn er weer een prachtige foto's gemaakt en wat is er lekker gereden!
Hierbij dan ook nog maar even een een verslagje van mij aangezien een aantal van jullie zich afvroegen wat er gebeurd is.
Ik startte HC in een klasse lager (L) met het idee om het in ieder geval nog lekker af te sluiten dit jaar. Nou, dat is dus niet gelukt.
In het springen ging hij al op de rem op hindernis 5 (de blauwe). Even flink boos geworden en toen deed hij het wel maar helaas zat deze weigeringsdrang behoorlijk in zijn kop en werd het een regelrechte ramp. Hindernis 1 in de cross (wat toch echt geen al te heftige hindernis was) 2x in de ankers. Na een paar tikken op de kont dan toch er over. Daarna weer in de ankers op het spoorboom hekje. Water met veel geschreeuw en tik er bij toch er door en op de mot driehoek wederom in de ankers. Daarna nam hij de hagen wel heel netjes maar ging op de houtstapel (is toch echt niet eng. Heeft ie al tig keer gesprongen) weer vol in de ankers. Toen heb ik er maar een punt achter gezet. Ben in ieder geval nog wel over de houtstapel gesprongen na weer boos geworden te zijn en ben toen gestopt. Ik had er dit keer echt vertrouwen in. Dit was echt niet leuk Verdrietig
Heb nog een tijdje met Pleun gepraat en die kwam met het advies om er een tijdje een andere ruiter op te zetten die hem weer effe op de rails kan krijgen. Dat had ik zelf ook al bedacht en die ruiter is al ingeschakeld. Is in ieder geval fijn dat Pleun en ik op 1 lijn liggen. Ik heb beloofd om Pleun op de hoogte te houden. Hij had erg met me te doen. Nu maar hopen dat die ruiter hem weer lekker aan het lopen krijgt.
Ondanks dat ik hem niet heb uitgereden waren er toch wel heel veel mooie foto's van me gemaakt. Er stonden ook nog een paar fotograven gewoon op het pad. Dus dan ging ik maar weer even in een galopje met een big smile voor de foto's Haha!
Weet niet wie die fotograven waren maar dat zien we vanzelf wel.

Er waren trouwens heel veel bokkers op het terrein aanwezig. Sorry als ik niet iedereen heb herkend. Dat vind ik nog best moeilijk. De groep wordt ook al groter Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:25

aaargghh, nog 267 foto's te gaan, wordt gèèk!! Haha! Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:28

Ik heb het echt met je te doen!! Verdrietig Maar ik vind het super van je, en ik ben heel beneiuwd *LOL*!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:31

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:36

SGWukkie: Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop voor je dat die andere ruiter hem weer bij de les krijgt zodat je over een tijdje weer vol vertrouwen verder kan Ach gut

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:40

Jammer dat je laatste cross niet fijn afgesloten kon worden. Probeer er maar niet te lang bij stil te staan. Je hebt er echt van alles aan gedaan en je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig.
Gelukkig heb je iemand gevonden die het hopelijk voor elkaar gaat krijgen. JIj iig veel succes met je andere "project". Knipoog

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:42

Thanx Simmie en Altos. Ik hoop ook dat hij weer lekker gaat lopen. Wordt een spannende tijd!
En dat andere project is ook erg leuk. Ook wel even goed om eens op een ander paard te stappen. Ben heel benieuwd hoe Jamie het gaat doen Haha!

Ik heb trouwens zaterdag wel ontzettend genoten tijdens het posten op het water!
Alles was super goed geregeld door de organisatie. We werder erg verwend en het was daar hartstikke gezellig samen met hypolyte, de knutselploeg, de EHBEers en af en toe Jos en Taco die op hun fiets voorbij kwamen crossen.
Daar mogen we toch ook wel weer even ons petje voor af zetten (weet dat ze dit ook lezen maar een bokkersnaam hebben ze nog niet. Heb ze wel geprobeerd over te halen, maar dat is denk ik niet gelukt Tong uitsteken )
Ik heb genoten van alle combinaties die voorbij kwamen en hoe ze het water trotseerden Go jij! Go jij!
Volgend jaar gaan we zeker weer helpen in Lisse en dan ben ik denk ik ook weer van de partij in Vlietland (kon dit jaar niet. Was kermis op het dorp Bloos )