Scum schreef:Maar dat kan ze afdekken door eerst het geld binnen te hebben en daarna pas te bestellen.

ben nog steeds blond he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Maar dat kan ze afdekken door eerst het geld binnen te hebben en daarna pas te bestellen.
Lielle schreef:Wollie en MJ, dat heb ik dus ook. Volgens mij was het wel voor 'ons' clubje en niet voor iedereen. Maar ja, wat is dan 'ons' clubje?
Talida, je kunt dit topic ook bv via de voorpagina vinden.
Lielle schreef:bv mijn moeder (maar daar bestel ik zelf wel de spullen voor). En de meekletsers bij de mutsen zijn de laatste weken ook bijzonder uitgebreid; Als ik even snel keek hoort iedereen die tot nu toe besteld heeft daar wel bij de mutsen of de bejaarden.
Lielle schreef:bv mijn moeder (maar daar bestel ik zelf wel de spullen voor). En de meekletsers bij de mutsen zijn de laatste weken ook bijzonder uitgebreid, en al sik even snel keek hoort iedereen die tot nu toe besteld heeft daar wel bij.
TeeGee schreef:Ik ben een blijver hoor!!
Scum schreef:De nieuwe bubs kunnen we niet weigeren. Dat kunnen ook blijvers zijn. En alleen omdat ze nieuw zijn weigeren dat moeten we niet doen.
Bitwise had nog wel een goeie: hij wil voor de oud gedienden een gouden randje om het SGW logo
Scum schreef:De nieuwe bubs kunnen we niet weigeren. Dat kunnen ook blijvers zijn. En alleen omdat ze nieuw zijn weigeren dat moeten we niet doen.
SGWOllie schreef:Leuk idee van BW! Maar dan zit je weer met de vraag wie dat zijn? Misschien moeten we maar voor de SGWay of Life wandelstok gaan......
miss_jumpy schreef:Nieuwe mensen in de kletstopics, prima.
Maar mensen die voor of na de bestelling nog nooit meegkletst hebben....
Ik bedoel, ik snap niet eens dat ze een bestelling plaatsen??
Scum schreef:TeeGee... daar komen we nooit meer vanaf!
Scum schreef:wokstokken