Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nickeltje schreef:Er zijn tijden bekend bgrijp ik?
Zal zo eens zoeken dan.
Hoop dus zaterdag na de Hippiade snel naar Gorssel door te gaan dan kan ik zaterdag nog verkennen. Ben voor 11 uur al klaar met springen en crossen en alles!!! Dat schiet nog eens mooi op.
al is Lars lang niet zo goed voor elkaar op het moment
Rosalie123 schreef:Ik heb ook mooie tijden!
Ik hoop dat ik kan starten, mijn paard is niet helemaal goed. Hij heeft een wond aan de binnenkant van zijn voorbeen en de knie en kogel zijn erg dik. Gelukkig heeft hij er niet veel last van en loopt ook helemaal niet kreupel ofzo. De dierenarts komt morgen, denk dat hij een antibiotica kuurtje krijgt. Ik hoop echt dat hij weer helemaal goed is voor de sgw en dat ik nog een beetje heb kunnen trainen. Zo niet, dan ga ik de sgw niet rijden want kan natuurlijk niet met een ongetraind paard starten..

Lielle schreef:in 2005 (of 2006?) in Ysselsteyn en toevallig vorig weekend op een springwedstrijd in Vught. Het gebeurt steeds vaker.
TeeGee schreef:Afgelopen weekend op de Overijsselse moesten de Z1 paarden plassen en er werd bloed afgenomen.