[SGW] SGW Ede - voorbespreking 6/8 juli

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: SGW Ede - voorbespreking 6/8 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 08:41

Ja, ze hebben niet echt rekening gehouden met de files. Hier is er nog geen vakantie dus ik moet voor de files Amsterdam voorbij zijn. Betekent op zijn laatst 6.00 weg. Terwijl ik om 11.13 moet dressuren. Ik moet nog wel de cross van te voor lopen, redt ik niet tussendoor (2X)
Ronald rijdt volgens mij voor Madelene en die doet er denk ik ook wel dik 2 uur over (zonder file). Dus die zal ook wel rond 5.00 weg gaan. En zijn laatste paard start hij als een na laatste geloof ik. Dus die is pas om 22.00 thuis.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 08:41

Nickeltje schreef:
madelene schreef:
wat echt vervelend is dat eindhoven afgesloten wordt en ik daardoor er dus zeker 3 uur over doe en al om 4.30 weg moet Slapen ..want ze hebben mij al om 9.49 dressuur opgezet...

Je kan de organisatie even bellen dat als er een later startnummer uitvalt, jij die plek graag wil hebben?

madelene, Eindhoven wordt pas vrijdagmiddag afgesloten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 08:58

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:17

Ik ben ook tevreden met mijn starttijden. Hoef pas om 4 uur weg te rijden van stal. Ik moet wel de cross van te voren lopen want er zit maar iets meer dan een uurtje tussen dressuur en springen.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:21

Ik ben heel tevreden met mijn tijden. Wij wonen ook vrij dichtbij dus dat is echt wel lekker. We gaan om kwart over 11 weg en zullen rond 12 uur op het terrein zijn. Wij moeten (mijn vriendin en ik) beide om 14.24 uur dressuren, dat betekent 14.00 uur erop, dan hebben we een kleine 2 uur tevoren om de cross te verkennen. We moeten na elkaar springen om 16.08 en 16.28 uur crossen, en zij 2 minuten na mij. Na de dressuur de cross nog maar een keer fietsen en dan moet het goed komen!

Iedereen vast veel succes gewenst!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:24

Wat een vreemd secretariaat zeg bij Ede. Ik had via 'contact' het mailadres van eht secretariaat gezocht en daar stond die van Mevr. Schlimmer. Ik dus daar heen mailen met het verzoek dat, als er 1 later in de B uitvalt of ik in de plaats kan. Netjes een mailtje terug dat ze de mail door zou sturen naar de desbetreffende mevrouw. Krijg ik van die mevrouw toch een onwijs lompe mail terug Boos! Ik snap niet wat ik nou fout heb gedaan.

Mandy, het zou fijn zijn als je reageerde op mijn e-mailk ipv zomaar wat te mailen naar de organisatie. Dus beantwoord mijn e-mai van vanmiddag aan mijn adres. Anders wordt het een puinhoop en moeten we mensen gaan uitsluiten.

Annet ten Doeschate

Snappen jullie de mail? Ik vind het maar vreemd.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:26

het is zo dat er voor de verschillende klasses aparte secretariaten zijn, zo heeft het L/M weer een ander secretariaat dan het B. Maar dan is het nog wel een heel raar mailtje.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:29

Ja ze zegt ook iets

Dus beantwoord mijn e-mai van vanmiddag aan mijn adres. 'Mijn email'??? Dit is de eerste keer dat ze me mailt en ik heb haar gisteravond gemaild.
En mensen uitsluiten? OMdat ik toevallig een mailtje naar het verkeerde adres heb gestuurd?

Ik kon het adres van het B secretariaat niet vinden (ik zal wel niet goed gezocht hebben), dus daarom naar dat andere secretariaat.
Laatst bijgewerkt door rowo op 02-07-07 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:30

dank je wel lielle, dat scheelt iig al wat stress voor onvoorziene drukte. ik had zaterdag gekeken hoelang ik erover deed tot aan ede en dat was 2u en een bietuku...mmm....kunnen we misschien om 5.30 weg zijn we voor 8u daar...moet te doen zijn om dan nog parcour te lopen (fietsen)
Is het trouwens verstandig om fietsen mee te nemen?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:32

Vorig jaar vond ik dat allen heel mooi op wandelafstanden van elkaar af ligt...
Maar wij hebben gewoon geen fiets, dus wandelen is toch voor ons de enige optie...

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:32

rowo ik heb marit geurtsen aan de e-mail gehad de hele tijd...waarschijnlijk hebben ze pre-wedstrijdorganisatiestress...(leuk woord voor galgje!!)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:33

nickeltje...mmm...ik neem de fietsen dan maar gewoon voor de zekerheid mee, floor en ik zijn toch met z'n 2tjes..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:35

Rowo, het adres voor het B stond bij de inschrijvingen.
Citaat:
B PAARDEN en M-L-B PONIES:
ANNET TEN DOESCHATE :06-22751510
Vosseveldseweg 1
6718 ST Ede
E-mail: atd@quicknet.nl

M-L PAARDEN, Z PONIES en OEFENCROSS:
MARIT GEURTSEN 06-22426273
Wekeromseweg 52
6718 SE Ede
Tel.: 0318 - 652722 (na 19.00 h)
E-mail: m.geurtsen@knhs.nl

Fiets is in principe niet nodig, Ede is behoorlijk compact.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:37

Nou een mailtje terug ... Ze had me verwisseld met een andere mandy Nagelbijten / Gniffelen Ik moest ff hard lachen. Ze zou kijken wat ze voor me kon doen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:39

maar ik moet zeggen dat ik niet snap wat er mis is met je tijden Knipoog om 12 uur dressuren is luxe. Ik moet vrijdag om 11 uur dressuren, en nog voor die tijd lopen.

En dan heb ik het nog niet over de tijden van madelene en Ronald Beukers.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:43

Nee 12 uur dressuren is luxe, maar dus wel om 9 uur weg. En waarschijnlijk zijn we om 6 uur nog in Ede.. Aangezien mijn moeder deze week een beenmergtransplantatie ondergaat (ze is de donor voor mijn tante met leukemie) is het maar de vraag hoe ze zich het weekend voelt. Dan is het wel fijn als mijn vader niet de hele dag op concours is. Niet zo aardig tegenover mijn moeder.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:46

9 uur weg? Ik heb net even snel gerekend en kom op half zeven weg uit (op stal, is half zes thuis).

Ik snap wel dat het met je moeder een ander verhaal is, maar dat stond er net niet bij. Ik denk wel dat je maar zelden zulke luxe tijden gaat krijgen met de cross, ik ben meer gewend aan dingen als 4 uur opstaan en half tien thuis.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 02-07-07 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:49

Ik ga helemaal met Lielle mee. En het secretariaat weet natuurlijk niets over de familie-omstandigheden van de deelnemers en daar kunnen ze ook niet altijd rekening mee houden, hoewel de meeste secretariaten toch vaak hun uiterste best doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:49

Nee stond er idd neit bij nee... Heb je gelijk in. Ik ben niet veel gewend dat blijkt wel Knipoog Als ik die tijden in Neede, diepenheim of iets dergelijks had gehad bracht ik mijn paard gewoon thuis.
Ik heb echt een hekel aan wachten Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:50

Simmie schreef:
Ik ga helemaal met Lielle mee. En het secretariaat weet natuurlijk niets over de familie-omstandigheden van de deelnemers en daar kunnen ze ook niet altijd rekening mee houden, hoewel de meeste secretariaten toch vaak hun uiterste best doen.

Weten ze nu wel... als ik het toen al wist had ik het toen al wel aangegeven. Ik heb wel gezegd als het niet lukt is het helaas pindakaas. Ik zie het wel!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:40

rowo schreef:
In het verkeerde topic gezet.. maar ik ben dus NIET BLIJ met mijn tijden. Mensen die gewoon in Ede wonen hebben ze gewon achteraan gezet. Ik ben iets van anderhalf uur onderweg en moet al als 9e de cross in. Tien over 2 crossen en 6 uur pas de laatste Boos! Boos! Baal echt zooooo erg..

Op mijn thuiswedstrijd start ik ook zo laat mogelijk, zodat ik 's ochtends zo lang mogelijk kan helpen op de wedstrijd voor ik mijn paard ga halen Pling

Ik vind dat je nu wel een beetje onterecht commentaar hebt op je tijden, je hoeft niet 's nachts al te vertrekken en crossen is nou eenmaal een sport met lange dagen. Het zal niet altijd ideaal zijn, maar als je daar niet tegen kan moet je niet gaan starten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:56

miss_jumpy schreef:
rowo schreef:
In het verkeerde topic gezet.. maar ik ben dus NIET BLIJ met mijn tijden. Mensen die gewoon in Ede wonen hebben ze gewon achteraan gezet. Ik ben iets van anderhalf uur onderweg en moet al als 9e de cross in. Tien over 2 crossen en 6 uur pas de laatste Boos! Boos! Baal echt zooooo erg..

Op mijn thuiswedstrijd start ik ook zo laat mogelijk, zodat ik 's ochtends zo lang mogelijk kan helpen op de wedstrijd voor ik mijn paard ga halen Pling

Ik vind dat je nu wel een beetje onterecht commentaar hebt op je tijden, je hoeft niet 's nachts al te vertrekken en crossen is nou eenmaal een sport met lange dagen. Het zal niet altijd ideaal zijn, maar als je daar niet tegen kan moet je niet gaan starten.

Sorry hoor Clown Ik mag er toch wel van balen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:00

Natuurlijk mag dat, maar we zetten het alleen even in perspectief.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:01

nou, wat mij betreft niet met hoofdletters en rode hoofdjes.
Mensen doen hun best een mooie wedstrijd te organiseren en het is vervelend dat je het idee krijgt dat het nooit goed genoeg is voor sommige deelnemers. Ik ben hier waarschijnlijk extra gevoelig voor omdat ik zelf ook veel tijd steek in de organisatie van een wedstrijd.

Sommige mensen hebben een grote mond terwijl ze zelf nog nooit ergens hebben geholpen maar wel verwachten dat voor hun alles geregeld wordt. Dus daar word ik kriegelig van.

Van mij mag je best een andere starttijd vragen maar dan wel op een beleefde manier en zonder hier de indruk te wekken dat het echt oneerlijk is en het echt belachelijk is wat voor een tijd jij krijgt. Want jij moet misschien een keer lang wachten, de mensen uit die organisatie zijn 2 volle weekenden op dat wedstrijdterrein te vinden en alle tijd er voor en er na....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:03

En dan sluit ik me er als deelnemer bij aan, dat we allemaal wel eens mazzel of pech hebben met onze starttijden.