Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:madelene schreef:wat echt vervelend is dat eindhoven afgesloten wordt en ik daardoor er dus zeker 3 uur over doe en al om 4.30 weg moet..want ze hebben mij al om 9.49 dressuur opgezet...
Je kan de organisatie even bellen dat als er een later startnummer uitvalt, jij die plek graag wil hebben?

Ik snap niet wat ik nou fout heb gedaan.
Citaat:B PAARDEN en M-L-B PONIES:
ANNET TEN DOESCHATE :06-22751510
Vosseveldseweg 1
6718 ST Ede
E-mail: atd@quicknet.nl
M-L PAARDEN, Z PONIES en OEFENCROSS:
MARIT GEURTSEN 06-22426273
Wekeromseweg 52
6718 SE Ede
Tel.: 0318 - 652722 (na 19.00 h)
E-mail: m.geurtsen@knhs.nl

Ik moest ff hard lachen. Ze zou kijken wat ze voor me kon doen!
om 12 uur dressuren is luxe. Ik moet vrijdag om 11 uur dressuren, en nog voor die tijd lopen.

Als ik die tijden in Neede, diepenheim of iets dergelijks had gehad bracht ik mijn paard gewoon thuis.

Simmie schreef:Ik ga helemaal met Lielle mee. En het secretariaat weet natuurlijk niets over de familie-omstandigheden van de deelnemers en daar kunnen ze ook niet altijd rekening mee houden, hoewel de meeste secretariaten toch vaak hun uiterste best doen.
rowo schreef:In het verkeerde topic gezet.. maar ik ben dus NIET BLIJ met mijn tijden. Mensen die gewoon in Ede wonen hebben ze gewon achteraan gezet. Ik ben iets van anderhalf uur onderweg en moet al als 9e de cross in. Tien over 2 crossen en 6 uur pas de laatste![]()
Baal echt zooooo erg..

miss_jumpy schreef:rowo schreef:In het verkeerde topic gezet.. maar ik ben dus NIET BLIJ met mijn tijden. Mensen die gewoon in Ede wonen hebben ze gewon achteraan gezet. Ik ben iets van anderhalf uur onderweg en moet al als 9e de cross in. Tien over 2 crossen en 6 uur pas de laatste![]()
Baal echt zooooo erg..
Op mijn thuiswedstrijd start ik ook zo laat mogelijk, zodat ik 's ochtends zo lang mogelijk kan helpen op de wedstrijd voor ik mijn paard ga halen![]()
Ik vind dat je nu wel een beetje onterecht commentaar hebt op je tijden, je hoeft niet 's nachts al te vertrekken en crossen is nou eenmaal een sport met lange dagen. Het zal niet altijd ideaal zijn, maar als je daar niet tegen kan moet je niet gaan starten.
Ik mag er toch wel van balen...