gistere romano en luuk lekker eens een verwen dag gegeven lekker gestapt en aan de hand laten grazen Vandaag met luuk lekker een grote ronde stappen en het koolpack om zijn been bandageren
met Romano lekker longeren en denk dat ik foto's ga maken:)
ooja andrea: ik heb het bitje opgemeten, ik zal het even door pmen
Kom mij hier ook even aanmelden In het verleden ben ik hier ooit eens geweest maar heb nu sinds kort een nieuwe erbij Sinds euh eergisteren dus Ik had het paardje twee weken op proef (met bedoeling om te crossen natuurlijk) We hebben een oefencross bij ons in Waregem mee gedaan en toen is ze klinisch gekeurd, op de foto gezet en er is bloed genomen, alles was in orde en dus woensdag is ze gekocht...
Onze eerste wedstrijd is al op 21 april bij ons in Waregem, komen er nog mensen van hier?
(ik zal nu ook even mijn profiel aanpassen want de nieuwe staat er nog niet in )
Het is het eerste paard waar ik echt mee ga starten, we hebben een poging gedaan met het vosje in mijn profiel maar dit is echt niets voor haar! Ze heeft veel te veel schrik en slaat echt in paniek dan. Ik weet niet of ik dit jaar naar Nederland kom.. Maar het zou trouwens wel leuk zijn Het vosje staat nu bij ee meisje, ze ging er deze week mee op stage, het meisje kan nog niet zo goed rijden dus af en toe wat communicatiefoutjes (Rousch is erg gevoelig en meisje gebruikt haar benen op momenten dat ze het niet wil ) maar het gaat al bij al wel redelijk dus we zullen zien hoe dit gaat...