[SGW] tripalon gorssel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: tripalon gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:31

Ik ben er ook weer...

Mijn proef liep niet fijn... Wat een klote baan ten eerste al. Maar goed daar had iedereen last van. Hij was sterk en drammerig. Maar denk juist daardoor en de zware baan dat ie wel meer ging showen. Ik had 185 pnt in de M2... Had ik nooit verwacht, vooral niet bij die jury (weet zo haar naam niet meer, die lilliputter).
Tripalon ging foutloos, maar nog wel loeren op bepaalde hindernissen. Hij moet weer in zin ritme komen. En het belangrijkste: hij ging in 1x de waterbak in Ja Ik ben dus echt blij!!
Springen was ik ook foutloos en met ringsteken 2 vd 3 ringen gepakt.

Filmpje waterbak:
http://www.youtube.com/watch?v=CYGIJzHPZBE

Hebben niet op de prijsuitreiking gewacht. Echt rond uit belachelijk dat je daar tot half 6 op moest wachten. we zijn naar huis gegaan!

_Loes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:32

Joepie; ik heb het naar mijn zin gehad vandaag en mijn paard ook Lachen

Ik had ook mevrouw Garvelink als jury en ik had geen winstpunt verwacht. Sjee wat was die bodem irritant zeg. Maar mijn punten vielen erg mee; 183!

De tripalon ging helemaal goed, alleen ringsteken maar 1 ring hahaha. Bij het springen had ik één balkje. Ik was totaal nog 12e in de B en kreeg zelfs nog een lintje en sokken Haha!

Mijn dag was dus helemaal geslaagd!

@ rafikihorse; Toen ik hindernis 1 reed, stond Sandra daar foto's te maken. (Sandrohit op bokt)

Ik moet nog ff kijken of paardinbeeld.com mij op de foto heeft gezet, maar ze staan nog niet op de
site

_Loes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:33

@ Rowo; dan had jij vast prijs want jij hebt beter gereden dan ik.
Er waren maar heel weinig mensen gebleven tot de prijsuitreiking. Bijna niemand kwam naar voren om zijn/haar prijs op te halen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:36

Komen er nog uitslagen op internet?
Ik ben langs het sekretariaat geweest om te vragen of ze al tussenstanden hadden. Die hadden ze niet en gaven ze niet. Dat moment was het net half 4 gweest. Ik ga niet 2 uur wachten op een halstertouw of iets dergelijks.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:59

Loes: Goed zeg Haha!
Fijn dat het zo'n geslaagd dagje was Ja
Ik heb ook niet op de prijsuitreiking gewacht Bloos

Leuk filmpje Mandy: Ik ben ook zo het water uitgesprongen Ja

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:32

vriendin van mij (KENNEDY@bokt) is eerste geworden Lachen (weet niet welke ring) Haha!

Sandrohit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:34

rafikihorse schreef:
Wie weet wie er allemaal foto's hebben gemaakt?
Volgens mij was er paard in beeld, maar bij hindernis 1 stond er ook iemand te fotograferen. Wie was dat?

Ik heb een tijdje bij hindernis 1 gestaan en bij de waterbak,als het mee zit staan de foto's vanavond nog op mijn site: http://www.sandradevries.nl

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:10

rowo schreef:
Ik ben er ook weer...

Mijn proef liep niet fijn... Wat een stinkmodder baan ten eerste al. Maar goed daar had iedereen last van. Hij was sterk en drammerig. Maar denk juist daardoor en de zware baan dat ie wel meer ging showen. Ik had 185 pnt in de M2... Had ik nooit verwacht, vooral niet bij die jury (weet zo haar naam niet meer, die lilliputter).
Tripalon ging foutloos, maar nog wel loeren op bepaalde hindernissen. Hij moet weer in zin ritme komen. En het belangrijkste: hij ging in 1x de waterbak in Ja Ik ben dus echt blij!!

Filmpje waterbak:

Hebben niet op de prijsuitreiking gewacht. Echt rond uit belachelijk dat je daar tot half 6 op moest wachten. we zijn naar huis gegaan!

die lilliputter??? dat is onze instructrice. Annalies Harenberg

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:15

Kennedy gefeliciteerd!
Mevr Harenberg jureerde in ring 6 als ik het me goed herinner.
Ik heb 's middags als ringmeester bij het springen gestaan, dus voor de mensen die mijn niet herkenden.. ik was het! Knipoog

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:25

rowo schreef:
Ik ben er ook weer...

Mijn proef liep niet fijn... Wat een stinkmodder baan ten eerste al. Maar goed daar had iedereen last van. Hij was sterk en drammerig. Maar denk juist daardoor en de zware baan dat ie wel meer ging showen. Ik had 185 pnt in de M2... Had ik nooit verwacht, vooral niet bij die jury (weet zo haar naam niet meer, die lilliputter).

Jou jury was dan mevrouw Harenberg! Knipoog

Aardig menske.

En voor diegene die mevr.Garvelink hadden als jury,damn die jury zouden ze eens een oogtest moeten laten doen. Ze ziet werkelijk geen steek. Nerd

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:26

Revanches schreef:
En voor diegene die mevr.Garvelink hadden als jury,damn die jury zouden ze eens een oogtest moeten laten doen. Ze ziet werkelijk geen steek. Nerd

Ahhww dat vind ik echt zo'n aardig mevrouwtje Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:30

Revanches.. dat ben ik helemaal met je eens! Ik kan me nog herinneren dat ik 2 jaar geleden bij haar een Z SGW dressuurproef reed. Ik reed toen een onderdeel verkeerd, maar dat had ze helemaal niet in de gaten! Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:55

BuenaVista schreef:
rowo schreef:
Ik ben er ook weer...

Filmpje waterbak:

die lilliputter??? dat is onze instructrice. Annalies Harenberg

Harenberg was dat ja... Wist zo haar naam niet meer! Was wle trots dat ik bij haar een winstpunt reed Ja

@ sjaan: dan heb ik je wel gezien. Ik was het meisje met nummer 134 die heel vaak vroeg wanneer ze mocht Bloos haha!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 06:56

Rowo: dan had je mijn dressuurinstructrice als jury Ja
185 pnt. is heel netjes hoor! Zeker als de bodem niet al te best is Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 07:25

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 09:17

Bij mij ging het ook goed, ik was zo blij, het was de eerste keer dat ik aan zoiets meedeed Haha!

Ik had bij de dressuur (ring 6) 189 punten, ik heb zelfs 1 x fout gereden, anders had ik 191 punten gehad Haha!

De cross ging super! Alleen bij een hindernis kon ik niet eens in de buurt komen, mijn paard stopte al op 10 meter afstand, na 5 minuten bezig te zijn geweest, toch maar erlangs gereden (dat was bij een van de makkelijkste hindernissen, hoe idioot, een soort grijs muurtje-achtig dingetje Haha! )

Ringsteken ging niet echt goed, geen een ring te pakken gekregen.

Springparcours foutloos.

Ik ben ook niet gebleven tot de prijsuitreiking, want wij moesten nog 2 uur naar huis terugrijden, anders was ik nog later thuisgeweest.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:02

Hier ook nog even een verslagje van mijn dag gisteren:

Op de heenweg nog flink zitten twijfelen of we wel door zouden gaan, wat een noodweer onderweg. Ik vond het wel heel spannend vooral omdat ik sinds kort zelf met detrailer rij. In Gorssel aangekomen werd het gelukkig snel beter. Het inrijden ging niet lekker, ze wilde niet fijn lopen op die natte ondergrond, en ik heb dus niet zoveel gedaan. Mijn proef ging voor mijn gevoel niet echt lekker. Ze had veel moeite in de bochten en bijv. met afwenden. Toch nog precies 180 punten gereden (in rijbaan 6) Was een echte meevaller!

De tripalon ging heerlijk. Samen met een vriend van mij gereden, zonnetje erbij, wat wil een mens nog meer Haha! Alles onderweg gesprongen, alleen het paard van Roeland had wat moeite met die hindernis van berkestammen, en dacht daar: als ik er nu eens langsga en net doe alsof ik spring! Was een heel leuk gezicht. Ringsteken was best moeilijk, de eerste twee gerakkt, en de derde gestoken! We reden beiden in een rode trui met een donkerblauw shabrak, misschien hebben jullie ons gezien.

Springparcours ging foutloos, alleen wat snel, Marpie dacht dat het een cross onderdeel was Tong uitsteken

Tussendoor Chantal nog even gesproken, en later ook nog bij het springen. En ik heb Nickeltje zien rijden, die is goed herkenbaar in het paars!
We heben een hele fijne dag gehad, waarbij ik nog een compliment voor de organiserende vereniging wil maken, alles was prima geregeld en het ging er heel ontspannen aan toe!
Wij hebben ook niet meer op de prijsuitreiking gewacht. Ik moest nog ruim twee uur naar huis rijden, en ik wilde ivm het weer graag voor het donker thuis zijn. Op de terugweg mijn zus in Breukelen afgezet, en het laatste uur alleen naar huis gereden. Nog even een onzettende hagelbui gehad met onweer, maar gelukkig stond Marple om kwart over zes weer veilig in haar stalletje!

Edit: ik vond foto's op de site van Sandra:

Marpie en ik:
Afbeelding

Artos en Roeland:
Afbeelding

Samen door de waterbak:
Afbeelding

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 11:46

Ik ben gister ook geweest.. Ging heel goed. Alleen de dresuur had ik 170 punten in ring 2. Hebben er nog meer mensen in ring 2 gereden?? Ik ben wel benieuwd hoe er ongeveer is gejureerd.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:36

Ik heb ook meegedaan. Helaas eindigde mijn dag op de huisartsenpost in het ziekenhuis. Enkelband....
Ik ben eraf gevallen, midden in een hindernis, maar toen was er niks aan de hand. Later bij een andere hindernis weigerde ze weer en viel ik bijna weer, maar wist me weer in het zadel te hijsen. En doen deed mn enkel ontzettend zeer. Dus eenmaal weer op het terrein heb ik me afgemeld, ben nog langs de EHBO geweest maar die konden er niks mee. Dus ik weer hinkend naar de auto en naar huis en naar het ziekenhuis. Komende dagen mag ik niet lopen. Bah!

Hier ging het nog goed:
Afbeelding
Maar later op de foto in de waterbak die je aan mn gezicht wel dat er iets niet lekker zit...

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:19

Hahaha ik heb jou langs zien komen Clown, wij stonden bij de hindernis waar je de weg over moest zeg maar waar alle trailers stonden. Daar hadden wij de trailer staan, en toen zei ik nog tegen mn moeder, Héé op bokt rijd ook iemand met een zwarte in het rood Clown.

Jammer dat ik er niet bijsta Sandra, even naar de andere foto's zoeken.

Zam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:58

Sjaan schreef:
Kennedy gefeliciteerd!
Mevr Harenberg jureerde in ring 6 als ik het me goed herinner.
Ik heb 's middags als ringmeester bij het springen gestaan, dus voor de mensen die mijn niet herkenden.. ik was het! Knipoog

Dan heb ik je wel gezien ! Ik was als een van de laatste in de B paarden (nr 173) . Op een vos, met een bruin scapa setje.
Hij was écht niet meer vooruit te branden . . de cross liep hij wel super !

Kennedy hier op bokt is mijn zusje, die moest precies na mij springen (174) !

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:10

Een paar foto's van gister...
Wachten bij de start, Nickje was druk dus wou niet stilstaan...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De waterbak:
Afbeelding
Zusje met Isjtar
Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:12

Leuke foto's nickeltje!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:49

@ sjaan: enig idee of er nog uitslagen op het internet komen?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:56

rowo schreef:
@ sjaan: enig idee of er nog uitslagen op het internet komen?

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!! Haha!