Citaat:
Zaterdag gesproken met mensen van de organisatie... Ze zeiden dat ze compleet voorlagen op het schema wat betreft de opbouw van de cross. Dus ben benieuwd.
Ben er vandaag nog even langs gereden maar aan de eerste hindernissen is weinig gebeurd, wel is hindernis 2 gebouwd, lijkt de oostenrijkse oxer te zijn die vorig jaar de laatste hindernis was. Steeplehaag is nog niet opgebouwd en alle bordjes ontbraken nog. Wel lijkt er een alternatief te komen bij de trakhener maar de vraag is dan, voor wie?
EV: als je op 2 juni meegaat naar Renswoude, wil ik de CD wel voor je meenemen. Ik ben er zaterdag als hindernisjury bij hindernis 4, de passage de route en zondag rij ik mee. Heb me naar het L HC laten omschrijven en heb nu 's middags alle tijd om te groomen, te meeten en te supporteren
Ik vroeg me ook al af waar het parkeerterrein zou moeten komen want het terrein is idd gedeeltelijk omgeploegd. Als ze hier vrachtwagens op laten rijden, hebben ze ondanks de droogte ook trekkers nodig om er weer uit te komen (we kunnen natuurlijk ook zandplaten en schoppen van de Rooy of Hans Stacey meenemen
)